Fitness Seller

wat doe jij als eerst als je wakker bent

Bezoekers in dit topic

En ja op zondag zet ik de wekker ook, heerlijk gevoel als die wekker gaat, maar je hebt vrij.

De eertste 20 seconden dat je nog slaapdronken bent ben je je volgens onderzoekt niet bewust van je gewicht. Is iig nog een fractie van de dag dat je opgelucht adem kunt halen.
 
en wanneer je eenmaal bent getrouwd, ruk je helemaal niet meer...........dan laat je het doen!!
;):D

echt niet blijft het leker zelf doen. kan ik zelf het ritme een beetje bepalen.
 
op snooze drukken, liefst een keer of 6, tot ik mij heb verslapen om vervolgens met een gerust hard verder te maffen.

Als ik dan toch besluit op te staan..kan ik hier van alles invullen, maar verschilt allemaal per keer. Meestal iets van waterkoker aanzetten, thee drinken & dbb, tanden poetsen, douchen, ontbijt.

edit: zelfs in dit topic al dat moslimgezeik?:mad:

Ja, zelfs moslims staan op. :eek:
 
Oatmeal in de Micro tiefen. Dan snel douchen en die zooi naar binnen werken. Dan kleren van gister nacht aan en naar school... Dit alles in 15 minuten
 
wc daarna weegschaal:o

douche en eten en weg.
 
Oatmeal in de Micro tiefen. Dan snel douchen en die zooi naar binnen werken. Dan kleren van gister nacht aan en naar school... Dit alles in 15 minuten

Ga jij in je boxer nr school? of ga jij in van de stinkende en vol bier hangende kleren nr school?
 
Kijken hoelaat 't is, óf ik al op moet staan.... Dan eten, pissen enzovoorts.
 
shake en nog s draaien :rolleyes:
 
als eerste een keer mijn ballen krassen
 
Uhm ff kijken... om 10.30 een keer me bed uit. Pc aanzetten, ff lekker douche en eten op me gemak, dan ff lekker aan de computer, 13.00 eten, en so on :)
 
Ga jij in je boxer nr school? of ga jij in van de stinkende en vol bier hangende kleren nr school?

Vol bier en Rook stinkende kleren.. Net als de 40 andere leerlingen...
 
Back
Naar boven