XXL Nutrition

wat doe jij als eerst als je wakker bent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

erwin280

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2007
Berichten
8.271
Waardering
819
wat doe jij als eerst als je wakker bent, denk aan douchen, eten, mastruberen enz. Of combo's zoals eten en mastruberen tijdens het douchen ;)
 
proberen te plassen met een odol
 
eerst pissen dan shakje:)
 
eerst proberen te fappen maar dat voel je altijd erg in je blaas ofzo dus dan pissen en dan heb ik geen zin meer. Maak ik gebakken ei + tonijn! lekker ontbijt en dan pc'tje aan mail lezen, colaatje (light) erbij! en dan toch maar weer kijken of er nog beweging in te krijgen is

(op vrije dag)
 
whey shake maken en drinken. snel douchen. een schaal met 80 gram brinta en een liter melk atten. En dan 2 vitamine pilletjes en visolie capsule en dan nog ff op msn of muziek luisteren met een kopje groene thee.
 
Pijnstiller in nemen voor een kater in mijn hoofd :(
 
Wekker afzetten en verder slapen :)
 
kijken hoelaat het is, blijven draaien en grommen tot ik het beu ben en dan opstaan.
vervolgens bed opengooien, kussens aan het raam leggen om uit te waaien, eten+krant lezen, wc-bezoekje, douchen,..
 
Pc aan, pissen, eten fixen
 
valt m op dat er sochten's wijnig mensen douchen:o
 
wakker worden, op de klok kijken, realiseren dat je nog verdomd moe bent en eigenlijk verder wil slapen, even 15 min verder slapen, dan toch maar opstaan om te eten omdat ik geen maaltijd wil overslaan. Eten met een slaapkop. Dan met een gerust hart weer een uurtje naar bed gaan wetende dat ik mijn buikje al vol heb. :D
 
Eerst altijd zeiken, daarna scheren/douchen, aankleden. Daarna ontbijtje maken.
 
Back
Naar boven