XXL Nutrition

wat doe jij als eerst als je wakker bent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik leg mn wekker af..
 
Op volgorde;

- Opstaan
- Plassen
- Douchen
- Aankleden
- Eieren bakken
- Eten in de tas
- Ontbijt opeten
- Tanden poetsen
- Pleite maken


precies hetzelfde als ik alleen heb ik tussen opstaan en plassen meestal wat poses;)
 
Omg mensen...het is M A S T U R B E R E N... Als je niet weet hoe je dat spelt gebruik dan gewoon het woord rukken..tering


Maar ontopic;
Om 6u gaat de wekker, ik ga direct er uit, dan douchen, aankleden, koffie zetten, ontbijt maken, eten en koffie drinken, mail checken en om 6.30 de auto in.
 
6:00 wekker afkloppen
6:05 bed uit, naar de plee, douchen
6:25 kleren aan doen
6:28 ontbijten
6:40 tanden poetsen
6:43 schoenen aan, jas aan, kijken of portemonee in broek zit, sleutels pakken, mountainbike op
6:46 onderweg richting werk
 
ja vaak ook rukken ja, anders zit ik hele dag met een stijve op school
 
Omg mensen...het is M A S T U R B E R E N... Als je niet weet hoe je dat spelt gebruik dan gewoon het woord rukken..tering


Maar ontopic;
Om 6u gaat de wekker, ik ga direct er uit, dan douchen, aankleden, koffie zetten, ontbijt maken, eten en koffie drinken, mail checken en om 6.30 de auto in.

Echt waar? :eek:

Respect, ik heb 's ochtends minstens 1,5 uur nodig.
 
Niet op school :rolleyes:

deed ik wel altijd. gewoon ff naar de wc ff sjorren en weer terug naar je klas:D kan je je een stuk beter concentreren anders loop je met een loaded gun rond;)
 
deed ik wel altijd. gewoon ff naar de wc ff sjorren en weer terug naar je klas:D kan je je een stuk beter concentreren anders loop je met een loaded gun rond;)

meen je dit sirieus ?:eek:kan me er wel iets bij voorstellen met al die lekkere meiden.
 
deed ik wel altijd. gewoon ff naar de wc ff sjorren en weer terug naar je klas:D kan je je een stuk beter concentreren anders loop je met een loaded gun rond;)

OMG. :D

Geef een jongen van 16 nooit een hand want hij loopt de hele dag te rukken.

;)
 
vroeger in het weekend, als ik wakker werd kijken naar mijn vriendin hoe ze sliep... echt schattig gaf er toen steeds kusjes. opstaan en de ontbijt tafel dekken of boterkoekjes halen
 
Back
Naar boven