AndroidHealthClinic

Wat doe jij: Bulken of Cutten

Bulken of cutten

  • Cutten: ik wil ripped to shreds worden verdorie!!!

    Stemmen: 32 56,1%
  • Bulken: ik ga voor de MonsterStrength look deze zomer!!!

    Stemmen: 25 43,9%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Jah het is weer zomer daarom ff een polletje om te kijken wie van jullie aan het cutten is, of nog gaat of misschien al is geweest. En wie er gewoon deze winter door bulken (of rustig aan clean bulken).

Ik zelof ben nu aan het cutten iig.
 
Ik ben rustig bezig met cutten 5 weekjes. Nog een weekje of 5 te gaan en dan weer opbouwen met bulken! ik kan niet wachten!
 
Ik heb tot mijn vakantie 3mei gecut tot rond de 10 % (foto's zie log)
Ben sinds vakantie aan het bulken en na me vakantie 14juli ga ik weer cutten.
 
:eek: ik kom uit een hele hevige bulk, daarom ben ik eerst gaan clean bulken, en nu echt heel rustig aan cutten ( ik bouw het liever af ). In juli op vakantie. Als ik terugben ga ik cutten. Ik hem een flink dieet van Morren liggen. Eerst gewoon cutten en dan steeds meer naar dat monsterdieet van hem om hopelijk op 3dec. ripped op de planken te staan
 
Ik denk dat als je nu nog wilt cutten al beetje te laat bent...
Nu is het denk eerder vasthouden of heel klein beetje eraf.
 
mass_builder zei:
:eek: ik kom uit een hele hevige bulk, daarom ben ik eerst gaan clean bulken, en nu echt heel rustig aan cutten ( ik bouw het liever af ). In juli op vakantie. Als ik terugben ga ik cutten. Ik hem een flink dieet van Morren liggen. Eerst gewoon cutten en dan steeds meer naar dat monsterdieet van hem om hopelijk op 3dec. ripped op de planken te staan

ben benieuwd kerel

ik zelf zit nu eem beetje op onderhoud
 
Tja... volgens mij zit mijn methode er niet tussen. Ik ben niet aan het bulken, maar ook niet aan het cutten.
 
optie 3: niets.. herstellen van blessures. :(
 
Ik zit in de hoogste cutversnelling.
 
saint zei:
Tja... volgens mij zit mijn methode er niet tussen. Ik ben niet aan het bulken, maar ook niet aan het cutten.

Man-Mountain zei:
ik ga met saint mee

Ik eigenlik ook met 200 Kcal boven m'n onderhoud zit ik theoretisch gezien nog in de "Bulk". Maar doel is vetmassa verliezen. Heb niet echt zin om onder onderhoud te duiken we zien wel.
 
ik ben aan het cutten.. nu zonder zuivel.. eind volgende week @ 5% denk ik..
shredded op vakantie :D
 
RvR zei:
ik ben aan het cutten.. nu zonder zuivel.. eind volgende week @ 5% denk ik..
shredded op vakantie :D

Damn!
 
Ben aan het bulken!

10 dagen ziekenhuis gelegen verleden maand met een Dikke darm & Buikvlies ontsteking. 10 dagen doorzichtig vloeibaar dieet gehad en op appelsap geleefd en daarna zeker 10+ dagen niet goed kunnen eten! In totaal 10 kilo afgevallen. Dat was me een iets te heftige cut ;)
 
RvR zei:
ik ben aan het cutten.. nu zonder zuivel.. eind volgende week @ 5% denk ik..
shredded op vakantie :D

jezus, kerel! Hoe doe je dat zo snel!!!!!!!!!!! Ik word helemaal para van die eindeloze cut!! Ik merk wel dat het langzamer gaat als vroeger toen ik een jaar of 20 was. Dan hoefde ik maar mn kont te keren en ik was al droog. Van welk bf kom je vandaan en hoeveel kg ben je kwijt geraakt?
 
Smoothmold zei:
jezus, kerel! Hoe doe je dat zo snel!!!!!!!!!!! Ik word helemaal para van die eindeloze cut!! Ik merk wel dat het langzamer gaat als vroeger toen ik een jaar of 20 was. Dan hoefde ik maar mn kont te keren en ik was al droog. Van welk bf kom je vandaan en hoeveel kg ben je kwijt geraakt?

ik heb veel cardio erbij gedaan, echt veel.. en ik zit extreem laag in mn koolhydraten.. en cut niet meer op onderhoud, maar zit er wel een stukkie onder.. heel hoog in mn eiwitten.. ik ben inmiddels denk 4,5 kilo kwijt.. maar VVM is gelijk gebleven (volgens berekening zelfs met 0,5 kg toegenomen, maar dat lijkt me niet)

ik heb heel veel groente, sla, komkommers gegeten.. en de refeeds, ik weet niet of ze me geholpen hebben, maar ik denk het wel.. misschien ook omdat mn trainingen intensief zijn dat ik zo goed daal..

ik kom van iets meer dan 80 kilo met 12,5%..
misschien dat ik nu zo snel weer droog ben geworden omdat ik door ontstaan van suikerziekte (eind januari) van 82 naar 72 kilo was gegaan (geen vet en spieren meer aan mn lijf..) doordat ik geen insuline meer aanmaakte kon ik geen koolhydraten opnemen waardoor ik dus eiwitten en vet verbrande.. ik heb mezelf daarna weer naar 80 kilo gegeten met 12,5%, maar omdat ik niet zo groot was heb ik besloten om te gaan cutten om in ieder geval shredded te zijn.. misschien dat ik door dit proces van afvallen en vervolgens veel aankomen gewoon nu makkelijk afval.. ik weet het niet..

laten we het er op houden dat dit niet mijn jaar is geweest :)
 
Ik ben er nog steeds niet uit wat ik aan het doen ben
 
@Rvr
Ik ben inmiddels ook weer de cardio aan het opvoeren. Vandaag 1 uur gesnelwandeld, hehe. Ik vind rennen te vermoeiend. Ik hoop over 8 weken onder de 6% te zitten. We shall see.....
 
@RvR, jij kuurt, met insuline ;):D

Wat ik momenteel doe, weet iedereeen onderhand wel :rolleyes:
 
Back
Naar boven