AndroidHealthClinic

Wat doe jij tegen spierpijn?

Bezoekers in dit topic

M@rsel

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
8.645
Waardering
11
Wat doe jij tegen spierpijn? Een goede cooling-down of neem je een dikke post workout shake waar alles inzit? Of iets anders kan natuurlijk ook.

Laat het even weten :)
 
Goed rekken na de training. een cooling down wil me ook wel goed helpen. Verder als het echt extreem is dat het mijn functioneren bemoeilijkt neem ik een ibuprofennetje. Verder heb ik gemerkt dat "compression-wear" de last lijkt te verlichten, maar ik heb niet vaak genoeg extreme spierpijn om het echt uit te gaan zitten vogelen. En tegen een beetje spierpijn doe ik helemaal niks, dat hoort er gewoon bij.

Oh, goed warm houden van de spier wil ook wel helpen, kersenpitkussentje oid is erg lekker. Wat lichte herhalingen om de doorbloeding te verbeteren heb ik ook wl eens gedaan.
 
Cooling down doe ik eigenlijk niet aan. Een PWO shake is uiteraard van de partij, spierpijn blijft echter wel komen de dag(en) erna.

Mijn vriendin studeert net af voor fysiotherapie, die wil me nog wel eens masseren als ik spierpijn heb. Is erg relaxed op het moment, maar in hoeverre dat echt effect heeft weet ik niet.
 
Spierpijn..niks, ik heb altijd wel spierpijn, i like it :D Hoe meer ik heb hoe beter ik me voel. Ik weet dat ik dan 2 dagen terug keihard getrained heb, ook al is t geen maatstaf voor een goede training.
 
M@rsel zei:
Wat doe jij tegen spierpijn? Een goede cooling-down of neem je een dikke post workout shake waar alles inzit? Of iets anders kan natuurlijk ook.

Laat het even weten :)

Gewoon lekker van genieten!!!
 
meestal toch even rekken en strekken na de training daarna een dosis eiwit en een lekkere massage van mijn vrouwtje... werkt als een tierelier!! :D
 
Gewoon whey shake nemen en bijna geen last van zelfde bij creatine ?! of doe ik dan wat verkeerd? hhiih niet hard genoeg trainen zeker
 
Ik heb nooit spierpijn hoe hard ik ook train.
 
ik leef niet meer zonder spierpijn hahahaha, als ik echt hele hele hele erge spierpijn heb pak ik een paracetamolletje voor de doorbloeding
 
Ik laat het lekker op zijn beloop "I love pain" ( kom maar met de opmerkingen )
In de cut doe ik toch veel cardio dus fiets ik het er wel uit!
 
ik doe er ook niks tegen, i love it :D
het is wel zo als je een beetje strekt dat je het nog meer voelt, dat lekkere gevoel :)

als ik veel spierpijn heb, zet het me wel aan tot meer eten, in het bijzonder een beetje meer whey dan
 
Goed strekken cooling down PWO shake goed eten en als het echt heel erg is mijn benen insmeren met Spiroflor speciaal voor na het sporten.
 
Het is soms wel vervelend. Vooral als je er snachts wakker van word. :( Het hoort erbij denk ik.
 
Heb ik niet veel last meer van, train zoveel dat lichaam er wel aan gewend is om spierpijn te laten verdwijnen tegen volgende workout :D

Maar toch werk ik preventief met o/a contrast douches en ijs massages
 
Ik vraag mijn vriendin om een heerlijke massage ! :D
 
wazzup zei:
Goed rekken na de training. een cooling down wil me ook wel goed helpen. Verder als het echt extreem is dat het mijn functioneren bemoeilijkt neem ik een ibuprofennetje. Verder heb ik gemerkt dat "compression-wear" de last lijkt te verlichten, maar ik heb niet vaak genoeg extreme spierpijn om het echt uit te gaan zitten vogelen. En tegen een beetje spierpijn doe ik helemaal niks, dat hoort er gewoon bij.

Oh, goed warm houden van de spier wil ook wel helpen, kersenpitkussentje oid is erg lekker. Wat lichte herhalingen om de doorbloeding te verbeteren heb ik ook wl eens gedaan.

ibuprofen tegen spierpijn ? mietje :P
ibuprofen is enorm slecht voor je maag en niet echt goed voor de gewrichten

ik kende iemand die na 1 pilletje ibu een maagbloeding kreeg en dood is gegaan,
dit zal niet zo snel gebeuren met een gezond persoon, maar het laat
wel zien hoe schadelijk ibuprofen wel niet is
 
Klopt jay impol, zo iemand ken ik ook nog hij dus niet doodgegaan, maar moest wel direct door naar het ziekenhuis en heeft daar toch wel 1 nachtje en een dagje moeten doorbrengen.
 
spierpijn is lekker! gaat wel weer over...dan kun je denken aan ''no pain, no gain'' met irritante blessures vind ik ''no pain,no gain'' nergens over gaan
 
Back
Naar boven