MuscleMeat

Wat doe jij tegen spierpijn?

Bezoekers in dit topic

Leeman zei:
spierpijn is lekker! gaat wel weer over...dan kun je denken aan ''no pain, no gain'' met irritante blessures vind ik ''no pain,no gain'' nergens over gaan

Bad pain, no gain ;)

Valt te zien hoe je trainingspijn evenaard
 
helemaal niks. Vind het wel een lekker gevoel
 
Alleen als ik spierpijn heb aan mijn hamstrings dat mijn benen helemaal gaan samentrekken smeer ik ze nog weleens in met een speciale olie. Dan is het voor een halfuurtje over :D
 
Waar zijn de echte hardcore jonges eigenlijk? Heeft nog niemand gepost dat ie pure alcohol drinkt om alles te verdoven :D
 
MonsterStrength zei:
Waar zijn de echte hardcore jonges eigenlijk? Heeft nog niemand gepost dat ie pure alcohol drinkt om alles te verdoven :D

Doe jij dat niet dan ;)
 
Jay Impol zei:
ibuprofen tegen spierpijn ? mietje :P

Liever een mietje dan de trap niet af kunnen komen.

Vreemd is dat, doe je een keer een ruige hardcore training waarbij je jezelf zo belast dat normaal functioneren niet mogelijk is en je neemt iets om toch het dagelijks brood te kunnen verdienen ben je ineens niet meer hardcore maar een mietje.

terwijl iedereen die pilletjes slikt voor vermaak, stimulans, of al dan niet ergogene effecten wel als stoer / hardcore gezien wordt..

ik snap het niet.

ibuprofen is enorm slecht voor je maag en niet echt goed voor de gewrichten

ik kende iemand die na 1 pilletje ibu een maagbloeding kreeg en dood is gegaan,
dit zal niet zo snel gebeuren met een gezond persoon, maar het laat
wel zien hoe schadelijk ibuprofen wel niet is

Ik dacht dat aspirine nog veel slechter was voor je maag ? Ibuprofen is tenminste nog ontstekingsremmend.
 
wazzup zei:
Liever een mietje dan de trap niet af kunnen komen.

Vreemd is dat, doe je een keer een ruige hardcore training waarbij je jezelf zo belast dat normaal functioneren niet mogelijk is en je neemt iets om toch het dagelijks brood te kunnen verdienen ben je ineens niet meer hardcore maar een mietje

En wat houd die "hardcore" training dan in? ;) Ik train 6 dagen op 7 + nog een extra workout op dag 7 en slaag er toch nog in om in een doe het zelf zaak te werken zonder problemen (waar ik dagelijks zand- en cementzakken van 50kg moet verleggen en opstapelen), en zonder hulp van een pilletje ;)
 
misschien dat het feit dat wazzup over enkele weken 40 zal worden, wat te zeggen heeft?
Jouw hormoonspiegels knallen nog door het dak MS!
 
Je gaat toch geen pijnstillers slikken tegen spierpijn man.jezus...dat belooft wat als jullie echt wat hebben. Kende ook zon freak die 10 pillen per dag slikte omdat ie bang was voor pijn(preventief)....
 
Goed eten, goed rusten
 
wazzup zei:
Liever een mietje dan de trap niet af kunnen komen.

Vreemd is dat, doe je een keer een ruige hardcore training waarbij je jezelf zo belast dat normaal functioneren niet mogelijk is en je neemt iets om toch het dagelijks brood te kunnen verdienen ben je ineens niet meer hardcore maar een mietje.

terwijl iedereen die pilletjes slikt voor vermaak, stimulans, of al dan niet ergogene effecten wel als stoer / hardcore gezien wordt..

ik snap het niet.

Ik dacht dat aspirine nog veel slechter was voor je maag ? Ibuprofen is tenminste nog ontstekingsremmend.

lang niet zo slecht als ibuprofen

ik ken de pijn, maar moet je de hele dag trappen lopen ofzo ?
 
ik lees dat veel mensen stretchen tegen de pijn terwijl dit eigenlijk juist meer spierpijn de dag nadien veroorzaakt :D
 
MonsterStrength zei:
En wat houd die "hardcore" training dan in? ;) Ik train 6 dagen op 7 + nog een extra workout op dag 7 en slaag er toch nog in om in een doe het zelf zaak te werken zonder problemen (waar ik dagelijks zand- en cementzakken van 50kg moet verleggen en opstapelen), en zonder hulp van een pilletje ;)

Ik dacht dat jij voor iedere training pilletjes slikte ?
 
Jay Impol zei:
lang niet zo slecht als ibuprofen

ik ken de pijn, maar moet je de hele dag trappen lopen ofzo ?

niet de hele dag, gewoon af en toe.
 
wazzup zei:
niet de hele dag, gewoon af en toe.

aha, dan beter niet doen kerel
maar ik begrijp wel dat je er eentje neemt, de pijn na benen dag is ondraaglijk :eek:
betekend wel dat je je benen hardcore traint :cool:
 
Doe er nooit wat tegen...
De k*tste spierpijn was toen ik m'n kuiten voor t eerst had getraind, moest ik op m'n tenen lopen omdat m'n voet plat neerzetten (laat staan lopen) stond voor helse pijn :P
ondertussen kan ik al aardig pijnloos de trap aflopen mbv de leuningen na een beentraining :P
 
Ajan zei:
Doe er nooit wat tegen...
De k*tste spierpijn was toen ik m'n kuiten voor t eerst had getraind, moest ik op m'n tenen lopen omdat m'n voet plat neerzetten (laat staan lopen) stond voor helse pijn :P
ondertussen kan ik al aardig pijnloos de trap aflopen mbv de leuningen na een beentraining :P

FitnessInAmerica.jpg
 
wazzup zei:
Ik dacht dat jij voor iedere training pilletjes slikte ?
Nope enkel voor zware trainingen caffeïne

builderB zei:
misschien dat het feit dat wazzup over enkele weken 40 zal worden, wat te zeggen heeft?
Jouw hormoonspiegels knallen nog door het dak MS!

Owja damn was ik vergeten, zal er zeker mee te maken hebben
 
Back
Naar boven