MuscleMeat

wat doen als je gevoelig bent voor carbs?:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thnx D! s ff zien wat er gebeurt..ben wel btje suf de afgelope dagen met zwaar trainen en zoon beetje eten:D denk dak maar weer s sterke koffie ga zetten om de pep dr in te houden:)
 
Ik vraag me nu af hoe het zit met KH-gevoeligheid als je dus gaat cutten.

Wanneer je dus iets je KH verhoogt, groei je direct (ken het probleem)
Wanneer je je KH verlaagt, gaat er eigenlijk bijna niets vanaf.

Is het dan geen zaak om je KH's nog verder te laten zakken? Ik eet nu dagelijks het volgende aan KH's:

's ochtends 30 gr. brinta
1e pauze geen kh's
grote pauze handjevol rijst
3e pauze geen kh's

voor trainen: appel

trainen

avondeten
50 gr. rijs ongekookt gewogen

That's it!

En nu, eindelijk na lange tijd zoeken naar de beste verhouding, ziet het er goed uit en ga ik als de donder.

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als jij, waarbij je met een beetje extra kh's snel vet aanzet. Omdat je lichaam dan ook, volgens mij, makkelijk vet vasthoudt, moet je erg ver dalen in je KH's.

Proberen waard?
 
Jordees zei:
Ik vraag me nu af hoe het zit met KH-gevoeligheid als je dus gaat cutten.

Wanneer je dus iets je KH verhoogt, groei je direct (ken het probleem)
Wanneer je je KH verlaagt, gaat er eigenlijk bijna niets vanaf.

Is het dan geen zaak om je KH's nog verder te laten zakken? Ik eet nu dagelijks het volgende aan KH's:

's ochtends 30 gr. brinta
1e pauze geen kh's
grote pauze handjevol rijst
3e pauze geen kh's

voor trainen: appel

trainen

avondeten
50 gr. rijs ongekookt gewogen

That's it!

En nu, eindelijk na lange tijd zoeken naar de beste verhouding, ziet het er goed uit en ga ik als de donder.

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als jij, waarbij je met een beetje extra kh's snel vet aanzet. Omdat je lichaam dan ook, volgens mij, makkelijk vet vasthoudt, moet je erg ver dalen in je KH's.

Proberen waard?

DAMN, dat vind ik wel super weinig, maar zolang je er goed op gaat en niet veel massa verliest zal het wel ok zijn. :rolleyes:
 
massa ben ik wel 2/5 kwijt wak van de winter heb opgebouwd..meer wil ik nie kwijt:(
 
Jordees zei:
Ik vraag me nu af hoe het zit met KH-gevoeligheid als je dus gaat cutten.

Wanneer je dus iets je KH verhoogt, groei je direct (ken het probleem)
Wanneer je je KH verlaagt, gaat er eigenlijk bijna niets vanaf.

Is het dan geen zaak om je KH's nog verder te laten zakken? Ik eet nu dagelijks het volgende aan KH's:

's ochtends 30 gr. brinta
1e pauze geen kh's
grote pauze handjevol rijst
3e pauze geen kh's

voor trainen: appel

trainen

avondeten
50 gr. rijs ongekookt gewogen

That's it!

En nu, eindelijk na lange tijd zoeken naar de beste verhouding, ziet het er goed uit en ga ik als de donder.

Ik heb denk ik hetzelfde probleem als jij, waarbij je met een beetje extra kh's snel vet aanzet. Omdat je lichaam dan ook, volgens mij, makkelijk vet vasthoudt, moet je erg ver dalen in je KH's.

Proberen waard?

no offence Bro..maar met zo'n klein beetje eten hou je een muis nog niet eens wakker :p 4 keer eten..die appel telt niet eens als maaltijd..en eiwitten mag je blij zijn als je aan de 50 gram komt...etrwijl je bij +90 kg wel minimaal 180-200 gr nodig hebt..zo wordt je idd erg veel lichter...maar wel de verkeerde soort massa:D
 
RobertHosper zei:
no offence Bro..maar met zo'n klein beetje eten hou je een muis nog niet eens wakker :p 4 keer eten..die appel telt niet eens als maaltijd..en eiwitten mag je blij zijn als je aan de 50 gram komt...etrwijl je bij +90 kg wel minimaal 180-200 gr nodig hebt..zo wordt je idd erg veel lichter...maar wel de verkeerde soort massa:D

Lieverd,

ik eet hierbij over de hele dag:

500 gr. kwark
2 x blik tonijn
400 gr. kip (wegen na bakken)
2x whey (50 gr.)

Dus aan eiwitten heb ik geen tekort.

Ik had het dus ook alleen over mijn KH's.
 
Als je gedurende lange tijd extreem laag gaat in kh zul je als je weer hoger gaat hier ook extreem op reageren. Dat heb ik ook the hard way moeten ondervinden. Voor mij geen idioot lage kh meer, het is de rebound niet waard.
 
Jordees zei:
Lieverd,

ik eet hierbij over de hele dag:

500 gr. kwark
2 x blik tonijn
400 gr. kip (wegen na bakken)
2x whey (50 gr.)

Dus aan eiwitten heb ik geen tekort.

Ik had het dus ook alleen over mijn KH's.

oooow...zeg dat dan :p :o :p
 
Dani zei:
Als je gedurende lange tijd extreem laag gaat in kh zul je als je weer hoger gaat hier ook extreem op reageren. Dat heb ik ook the hard way moeten ondervinden. Voor mij geen idioot lage kh meer, het is de rebound niet waard.

ik geloof dat ik het al ondervonden heb...me laagste was eerst 170 gram KH...ik ging zelfs een keer bijna van me stokkie..toen maar naar 200 opgebouwd...en dat 3maandejs volgehouden..en PLAT dat ik werd!!!! Nu wat meer gaan eten...ziet er ietsje beter uit..maar helaas nog steeds niet het gewenste resultaat:( mahja..je weet wat ze zeggen he? de aanhouder wint;)!!!
 
Back
Naar boven