Fitness Seller

Wat doen jullie als er jehova's aanbellen?

Users who are viewing this thread

Whoopdatass

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 dec 2009
Lengte
1m95
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Ik laat ze binnen en ga vol passie over evolutie praten.

Meestal gaan ze vanzelf weer dan weg dan.

Trenchmouth

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2011
Lengte
1m80
Massa
89kg
Mijn bel is al jarenlang kapot, heb hem expres kapot gemaakt omdat ik liever geen mensen aan de deur heb. Mensen in het algemeen dus. Ik heb een hekel aan mensen in het algemeen, uitzonderingen daargelaten. Ik heb er ook geen behoefte aan om met "god's liefde" in aanraking te komen. De kerk is slechts een machtsinstituut dat ernstig uit de tijd is. Mede dankzij de woorden van de paus over homocoïtusuelen zullen er nog veel meer mensen levend verbrand worden in Afrika omdat ze homo zijn. Filmpjes in overvloed op de gore sites.

Corleoné

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2004
Lengte
1m77
Massa
85kg
Zou nu wss eens open doen en er wat mee praten. Hen zeggen dat Prince bij de getuigen van Jehova's is en zo (of is geweest, ben niet zeker of hij er nog bij is aan de teksten van z'n laatste nummers te horen).

FabulaActaEst

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
18 nov 2011
Lengte
1m84
Massa
87kg
Mijn bel is al jarenlang kapot, heb hem expres kapot gemaakt omdat ik liever geen mensen aan de deur heb. Mensen in het algemeen dus. Ik heb een hekel aan mensen in het algemeen, uitzonderingen daargelaten. Ik heb er ook geen behoefte aan om met "god's liefde" in aanraking te komen. De kerk is slechts een machtsinstituut dat ernstig uit de tijd is. Mede dankzij de woorden van de paus over homocoïtusuelen zullen er nog veel meer mensen levend verbrand worden in Afrika omdat ze homo zijn. Filmpjes in overvloed op de gore sites.

v7y6bn.jpg

Laatst bewerkt:

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m70
Massa
98kg
Je hebt mij zojuist op een geweldig idee gebracht. Een deurbel die geen ringend geluid maakt, maar schreeuwt: ''OPROTTEN!'' of ''WEGWEZE VORDAK U IN UW SMOEL NEUK!''. Als je wilt mag jij de eerste zijn die dit mag testen, free of charge uiteraard. Voor de rest: doe geen moeite, patent wordt aangevraagd.

ballon

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2007
Ze blijven het elk jaar proberen. Dan komen ze met een hele groep en dan gaan ze de wijk af. Toch heb ik er best bewondering voor dat ze het vol blijven houden....Blijf altijd netjes tegen ze.

OP
Aniello Dellacroce

Aniello Dellacroce

Gambino crime family
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ze blijven het elk jaar proberen. Dan komen ze met een hele groep en dan gaan ze de wijk af. Toch heb ik er best bewondering voor dat ze het vol blijven houden....Blijf altijd netjes tegen ze.

Is eigenlijk wel zo. Voor de rest zie je niet zo snel mensen aan de deur die vrijblijvende en kosteloos zomaar naar je problemen of vragen willen luisteren. Maar zal er nergens een addertje onder het gras zitten?

Vortexx029

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 okt 2010
Lengte
1m90
Massa
90kg
Vetpercentage
12%

Woon al een paar jaar op mezelf, maar wordt vaak jonger geschat.
Heb al eens meegemaakt dat ze naar m'n ouders vroegen toen ik de deur open deed of ze vragen of ik de hoofdbewoner ben omdat ze het niet zeker weten.

Wim92

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2012
Woon al een paar jaar op mezelf, maar wordt vaak jonger geschat.
Heb al eens meegemaakt dat ze naar m'n ouders vroegen toen ik de deur open deed of ze vragen of ik de hoofdbewoner ben omdat ze het niet zeker weten.

Werd ik maar jong geschat, ik krijg op straat standaard mensen over m'n energieleverancier :rolleyes:

@ Jehova's, hier nog nooit aan de deur gehad. Toen ik nog bij m'n ouders woonde wel enkele keren gezien. Pa heeft ze altijd beleefd te woord gestaan/ gezegd dat hij geen intresse had..

Ik zat ook bij zo'n guy in de klas, zielig is dat eigenlijk.. best aardige jongen maar hij mocht niets vanwege dat geloof en moest zelf ook langs deuren. Best karig als je in een klein dorpje woont en de meeste je kennen..

swagger

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mrt 2011
Zou nu wss eens open doen en er wat mee praten. Hen zeggen dat Prince bij de getuigen van Jehova's is en zo (of is geweest, ben niet zeker of hij er nog bij is aan de teksten van z'n laatste nummers te horen).

Wtf waarom? Ik had Prince intelligenter ingeschat.

Corleoné

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
22 mei 2004
Lengte
1m77
Massa
85kg
Wtf waarom? Ik had Prince intelligenter ingeschat.

Mja, z'n baby is gestorven en iemand heeft hem in die periode laten kennismaken met de leer van jehova en ja.. Maar daardoor is hij wel in het hier en nu gaan leven, en heeft hij zo zijn ego volledig overboord kunnen gooien.. Dus is in feite wel positief geweest voor hem + voor z'n muziek, fans... De nog meer verlichte, profetische boodschappen die hij bv meegeeft in z'n lyrics..

OP
Aniello Dellacroce

Aniello Dellacroce

Gambino crime family
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Mja, z'n baby is gestorven en iemand heeft hem in die periode laten kennismaken met de leer van jehova en ja.. Maar daardoor is hij wel in het hier en nu gaan leven, en heeft hij zo zijn ego volledig overboord kunnen gooien.. Dus is in feite wel positief geweest voor hem + voor z'n muziek, fans... De nog meer verlichte, profetische boodschappen die hij bv meegeeft in z'n lyrics..

Prince en ego overboord gooien. Sounds 2 legit 2 quit

Realist

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
19 jun 2005
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Nog nooit een Jehova aan de deur gezien, maar ik doe dan ook niet open als er onverwachts aangebeld wordt.

Naar boven