AndroidHealthClinic

Wat doen jullie bij rust tussen sets bij beenoefeningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fred22

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
2.929
Waardering
2.323
Lengte
1m85
Zit er nog enig wetenschappelijk bewijs achter wat het beste is? Even lopen, jumping Jack's, rekken, zitten, hurken. Etc.

Vroeg me af of iets bevordelijk is voor herstel of dat het puur persoonlijke voorkeur is
 
Als het helemaal gespannen staat vind ik het wel lekker om ff te hurken ja
Soms buik tussendoor, ligt er een beetje aan wat ik aan het doen ben allemaal
 
Als het helemaal gespannen staat vind ik het wel lekker om ff te hurken ja
dit :)
en drinken. soms een praatje, als ik in een blije bui ben. Of even op mn telefoon loeren.
 
DBBen natuurlijk
 
DBBen natuurlijk
Ja dat doe ik ook voornamelijk, maar zo'n andere gozer was de hele tijd rondjes aan het lopen terwijl ik daar zat (legpress). Dus vroeg me af of het wezenlijk uitmaakt voor je spierherstel als je even je benen strekt etc.
 
Ja dat doe ik ook voornamelijk, maar zo'n andere gozer was de hele tijd rondjes aan het lopen terwijl ik daar zat (legpress). Dus vroeg me af of het wezenlijk uitmaakt voor je spierherstel als je even je benen strekt etc.

doe ik ook wel eens maar dat komt dan door de pwo
 
Beetje zitten, rondjes lopen en jezelf mentaal klaar maken voor de volgende set. Daarbij jezelf dan niet afleiden door op je telefoon te kloten.
 
Drinken, beentjes los schudden. Focus opbouwen voor volgende set.
 
Beetje zitten, rondjes lopen en jezelf mentaal klaar maken voor de volgende set. Daarbij jezelf dan niet afleiden door op je telefoon te kloten.
Idd telefoons zijn afleiding. Zie mensen te lang kloten daarmee en te weinig focussen op de volgende set.
 
Onrustig rondlopen / zitten tot ik m'n volgende set kan doen.
 
Ik kijk vooral ook stoer om mij heen zodat anderen weten dat ze niet met mij moeten fokken, soms gaat dit gepaard met een paar schaduwboks bewegingen.

zo ken ik er ook een paar en na een platte hand liggen ze al
 
Back
Naar boven