AndroidHealthClinic

Wat doen jullie bij rust tussen sets bij beenoefeningen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rusten zodat ik mijn volgende set haal
 
lijntje leggen
OT: afhankelijk van de oefening blijven zitten of wat rondlopen
 
Ik loop graag rondjes, dan zakt mijn hartslag minder snel + gratis stappen
 
Ik doe eigenlijk niks tussen de sets, soms inderdaad een beetje lezen op de smartphone.
Na een set mag je even je verdiende rust nemen, hoe dat maakt niet uit. Begin van nieuwe set even goed concentreren en weer gaan.
 
Altijd blijven staan nooit gaan zitten. Anders wordt ik voor mijn gevoel weer koud en voelt t alsof ik opnieuwe op moet warmen
 
De leg pump bewonderen in de spiegel.

haha guilty.

Ook schud ik dan met mijn been zodat die lappen vlees alles kanten op vliegen. Ziet eruit alsof ik het los wil schudden maar het is alleen maar show.
 
De reden dat ik mijn homegym heb waren al die lappen vlees die alle kanten op vliegen en daar naar moest kijken, ik knikte dan even beleeft om die persoon maar even een goed gevoel te geven.
Keek ik de andere kant op stond er altijd wel iemand te schaduwboksen. :D
Anderen waren rondjes om mij heen aan het lopen om niet af te koelen, liefst met opzwepende muziek net als Rico Verhoeven met zijn opkomst naar de ring. De ring was in dit geval dan het squatrek om daar vervolgens 20kg te gaan curlen.
Ik werd er altijd een beetje moe van.
 
Ik moet meestal op adem komen dus ik focus me alweer op de volgende set. Neem zeker 2-3 min rust.
Als er bekenden zijn ff praatje maken.
De squat- en deadliftgirls een goede dag bezorgen (het gaat goed zeg, knap, woow, etc.etc.)
 
De reden dat ik mijn homegym heb waren al die lappen vlees die alle kanten op vliegen en daar naar moest kijken, ik knikte dan even beleeft om die persoon maar even een goed gevoel te geven.
Keek ik de andere kant op stond er altijd wel iemand te schaduwboksen. :D
Anderen waren rondjes om mij heen aan het lopen om niet af te koelen, liefst met opzwepende muziek net als Rico Verhoeven met zijn opkomst naar de ring. De ring was in dit geval dan het squatrek om daar vervolgens 20kg te gaan curlen.
Ik werd er altijd een beetje moe van.
Waar was dit? Klinkt als mijn gym
 
Waar was dit? Klinkt als mijn gym

Same :roflol: ik stoor me het meest aan de mid-30s nederlandse gasten die met een marokkaans accent praten en letterlijk alles op een manier moeten vertellen alsof ze een motivational talk aan het geven zijn. Je mag best een keer gewoon naar beneden gaan met je stem als je een zin eindigt, tering man, blijf anders van de pre-workout af.
 
DBB maar ook thuis en op het werk. DBB IS LIFE.
 
Quads flexen in de spiegel :roflol:
 
Emmer leeggooien en omsppoelen
 
Same :roflol: ik stoor me het meest aan de mid-30s nederlandse gasten die met een marokkaans accent praten en letterlijk alles op een manier moeten vertellen alsof ze een motivational talk aan het geven zijn. Je mag best een keer gewoon naar beneden gaan met je stem als je een zin eindigt, tering man, blijf anders van de pre-workout af.

Wen er maar vast aan :(
 
Back
Naar boven