XXL Nutrition

Wat doen jullie met nostalgische verzamelingen? (1 bezoeker)

Heb je ooit dingen verzameld en heb je deze nog?


  • Totaal stemmers
    29

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Als je klein bent verzamel je meestal een shitload aan dingen zoals voetbalstickers, stickers van de power rangers, turtles, flippo's, dozen vol knikkers... In die tijd was het ook nog geen crisis en kreeg je bij alles wat je kocht wel dingen om te verzamelen, wat een heel goede marketingstrategie was als ik zo mijn verzamelingen bekijk.

Maar op latere leeftijd hebben ze alleen nog een emotionele waarde en liggen die dingen te verstoffen onder het stof. Bewaren jullie toch enkele van deze jeugdherinneringen of smijten jullie dit gewoon weg? Langs de ene kant denk ik, "hier heb ik hard voor moeten werken of verzamelen", maar langs de andere kant denk ik "WTF ben ik met duizenden stickers en flippo's"? Alleen die flippo's die je kan wegschieten zijn nog wel leuk, maar toch... Ik ben benieuwd wat jullie zoal verzamelden en of je die dingen nog steeds hebben?
 
Heb al m'n pokemonkaarten nog volledig (151, niet die nieuwe gayshit die er bij kwamen na mijn tijd) Ligt ergens in een collectorsmap op zolder, en ligt ook niet in de weg dus lekker laten liggen :)
 
Heb dat allemaal al heel lang geleden weg gegooid.
 
Pff, heb volgens mij tijdschriften al 20 jaar.

Flex
Muscle&fitness
Sport&fitness
Fysiek
Moto73
Autoweek
Duitse tuning bladen.

Sommige bijna 20 jaar lang. Dozen vol. Begint me nu in de weg te staan. Serieus aan het denken om alles weg te doen.
 
Ik verzamelde die chipsdozen van pringels, maar die begonnen binnen een jaar wel in de weg te staan, toen iedereen mee begon te helpen :P. Direct weg geflikkerd
 
Pff, heb volgens mij tijdschriften al 20 jaar.

Flex
Muscle&fitness
Sport&fitness
Fysiek
Moto73
Autoweek
Duitse tuning bladen.

Sommige bijna 20 jaar lang. Dozen vol. Begint me nu in de weg te staan. Serieus aan het denken om alles weg te doen.
Zet het dan aub op marktplaats oid, desnoods gratis af te halen, weggooien vind ik persoonlijk zonde. Had 2 jaar terug nog een berg scootins liggen toen ik op leeftijd 15-18 veel met scooters bezig was. Op scooterfreaks gezet en gratis weggegeven aan een 14jarige die er superblij mee was :)
 
Heb al m'n pokemonkaarten nog volledig (151, niet die nieuwe gayshit die er bij kwamen na mijn tijd) Ligt ergens in een collectorsmap op zolder, en ligt ook niet in de weg dus lekker laten liggen :)

Dit!

Heb ook altijd knikkers gespaard, heb een aanzienlijke verzameling bij mn ouders op zolder liggen.
 
Heb alles van Star Wars verzameld. Na dat ik verhuisd was heb ik meer dan de helft van aal dat gerief verkocht op een rommelmarkt aan lage prijs terwijl ik er nog veel had voor betaald, heb er nu nog altijd spijt van.
 
Heb nog boek vol flippos... en pokemonkaarten.. liggen op zolder.
 
Postzegels vroeger gekregen die me moeder verzamelde.
Zitten postzegels van Hitler bij van in de oorlog tijd en postzegels van 1.5 cent en dergelijke.

Tijd niet naar omgekeken, maar ga het ook niet weg doen.
 
veel stripboeken, voornamelijk suske en wiske en donald ducks.
Daarnaast een behoorlijk grote verzameling spelletjes en spelcomputers waar de gemiddelde retrogamert zich suf op zou fappen.
Nope dat gaat allemaal niet weg.
Krijg er toch niet voor wat het gekost heeft en weggooien is debiel.
Daarnaast vult het een klein kamertje mooi op waar anders niks in zou staan :)
 
ik verzamel alleen geld,dus als iemand nog wat geld kwijt wil:D
 
Ik heb al mijn ex-vriendinnetjes nog. Moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel een enorme putlucht uit mijn kelder komt.
 
Stenen, puntenslijpers, gummen, atlassen, guinnes record boeken, schaalmodel auto's.

Oh ja, en panini plaatjes
 
Spijt van dat ik alles weggegooid heb van de oude populaire jeugdrages zoals: pokemon, bay blades, yugi ho etc. :(

Heb alleen m'n oude Donald Ducks nog. Een hele bak vol. Allemaal van rond jaar 2000. Ben ook niet van plan om ze weg te doen. Misschien dat ze later nog ''wat'' opbrengen en anders leuk voor kinderen?
 
Ik heb al mijn ex-vriendinnetjes nog. Moet wel zeggen dat er de laatste tijd wel een enorme putlucht uit mijn kelder komt.

:laugh:


Ik verzamelde vroeger postzegels, pokemonkaarten, flippos, atarispelletjes...

Al die zooi weggeflikkerd. Best zonde want was wel wat geld waard geweest nu D=
 
Toen ik het huis uit ging, alles weggegooid, veel te veel zooi om te gaan bewaren.
 
Back
Naar boven