XXL Nutrition

wat doen jullie met oudejaarsavond?

Bezoekers in dit topic

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 sep 2007
Berichten
1.761
Waardering
65
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
Wat doen jullie op oudejaarsavond?
Post je ideeën!

Zowel voor single als koppels, binnen als buitenland !
 
Wat doen jullie op oudejaarsavond?
Post je ideeën!

Zowel voor single als koppels, binnen als buitenland !

Geen echte plannen tot dusver...op zoek naar een date voor het oude jaar?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook nog geen plannen .. ???
 
Hangt er een beeje vanaf... maar wil gaan rellen met buuf is de stad...
 
Geen echte plannen tot dusver...op zoek naar een date voor het oude jaar?

voorstellen zijn altijd welkom :jk:

Nee srs ik ben al elk jaar uit geweest en aangezien er dit jaar minder mensen meegaan zou ik iets nicer/anders willen doen.. een vette party in buitenland ofz.. iemand andere originele ideeën?
 
Vriend van me is jarig met nieuwjaar dus heb zoiezo een feest.

Volgend zou ik graag naar een groot nieuwjaars feest gaan in t buitenland. Maar dat zie ik dan wel:)
 
Rond een uurtje of half elf naar bed.
 
Alleen thuis zitten. Ik drink niet meer en gebruik ook geen drugs meer en dan is feesten zinloos voor mij en al zeker op een avond als Oudejaar.
De meeste feesten zijn hier trouwens all-in voor een euro of 70 en daar ga ik echt niet naartoe om er dan 4 watertjes te drinken.
 
De macarena.
 
Laatst bewerkt:
nadat er 2 dopjes ghb genuttigd zijn ga ik met romijnse kaarsen op kleine meisjes schieten :D
 
Dutchbodybuilding.com
 
Ik vier het met 2 vrienden bij de ouders van 1 van hen, worden de volgende ochtend door zijn moeder om 07:00 naar het vliegveld gebracht voor een maandje vakantie in Zuidoost Azie :). Wordt waarschijnlijk dus ook 00:30 het bedje in.
 
4-fmp en de stad in ofcourse!
 
Home alone kijken
 
Ik vier het met 2 vrienden bij de ouders van 1 van hen, worden de volgende ochtend door zijn moeder om 07:00 naar het vliegveld gebracht voor een maandje vakantie in Zuidoost Azie :). Wordt waarschijnlijk dus ook 00:30 het bedje in.

vervelend zeg
 
Ik vier het met 2 vrienden bij de ouders van 1 van hen, worden de volgende ochtend door zijn moeder om 07:00 naar het vliegveld gebracht voor een maandje vakantie in Zuidoost Azie :). Wordt waarschijnlijk dus ook 00:30 het bedje in.

zou maar gaan knallen tot zo laat mogelijk, tot zuid-oost azie is een zit van een uur of 11 en daar wil je echt zo min mogelijk van meemaken.
 
zou maar gaan knallen tot zo laat mogelijk, tot zuid-oost azie is een zit van een uur of 11 en daar wil je echt zo min mogelijk van meemaken.

Dit. Vooral als je economy vliegt zou ik me KO laten tikken voor je het vliegtuig in stapt. Als je iemand bent die kan slapen tijdens het vliegen gewoon doorgaan.
Niet te wasted worden, want als je raar doet wordt je bij de gate geweigerd en vliegen met te veel op voelt ook niet fris. Ga lekker feesten, maar help jezelf niet de tyfus in.
 
Back
Naar boven