XXL Nutrition

Wat doen jullie tegen pukkels of voor een gavere huid

Bezoekers in dit topic

Dat is lullig voor ze ;)
 
Heb ff die sealine shit besteld, kijken of het wat is. Heb geen last van acné, maar wel van een droge en onregelmatige huid.
 
doe scrubbe en om de 2maanden lekker lekker stoomen 4dagen in de sauna
 
Waarom wordt er nooi iets over Inderm Of zineryt gezegt ?
Ik heb zelf ook veel te lang rondgelopen met die dingen op mn hoofd, alles geprobeerd van biergist tot zink, alle smeerseltjes die ik maar kon verzinnen,

toen ik het zat was ben ik naar de huisarts gegaan, die heeft me eerst Inderm voorgeschreven, dat is pure alcohol met een antibiotica erin, en dat werkte prima, na 1 week was alles weg, daarna kwam het weer een beetje terug toen heb ik zineryt gekregen, daar moet ik 5 uur per fles je voor betalen, dus ongeveer 5-10 euro in de maand,
en dat spul is godelijk, bijna nergens meer last van, en ik kan vreten en zuipen wat ik wil,

dus verspil je geld niet met al die commerciele smeersels,

Zineryt is de Shizzel (L)

En natuurlijke elke ochtend en avond je face wassen, + veel water drinken
 
vitamine b 5 creme of in poedervorm werkte perfect. Zelfs in tablet vorm werkt super
 
Ik heb zelf niet last van acne dat denk ik zelf.
Maar sinds ik terug ben van vakantie in kreta heb ik heel erg last van pukkeltjes op me bovenkant schouder en bovenkant borst voor de rest niks!
Mij ouders zeggen zelf dat t warmtepukkeltjes zijn omdat ik overmatig zweet inverband met zwaarwerk.
Zelf weet ik niet wat het is wie kan mij verder helpen of word t tijd om langs de dokter tegaan voor een echt antwoord
En zoja zijn het warmtepukkeltjes zijn er daar zalfjes/medicijnen voor?

Mvg kel
 
Waarom wordt er nooi iets over Inderm Of zineryt gezegt ?
Ik heb zelf ook veel te lang rondgelopen met die dingen op mn hoofd, alles geprobeerd van biergist tot zink, alle smeerseltjes die ik maar kon verzinnen,

toen ik het zat was ben ik naar de huisarts gegaan, die heeft me eerst Inderm voorgeschreven, dat is pure alcohol met een antibiotica erin, en dat werkte prima, na 1 week was alles weg, daarna kwam het weer een beetje terug toen heb ik zineryt gekregen, daar moet ik 5 uur per fles je voor betalen, dus ongeveer 5-10 euro in de maand,
en dat spul is godelijk, bijna nergens meer last van, en ik kan vreten en zuipen wat ik wil,

dus verspil je geld niet met al die commerciele smeersels,

Zineryt is de Shizzel (L)

En natuurlijke elke ochtend en avond je face wassen, + veel water drinken

zeker op recept:(
 
zeker op recept:(


Ja maar de ga je toch ff langs je dokter..

je bent er ff 5 minuten verteld je probleem en je staat weer op straat met de oplossing,

ik vroeg me zelf echt af waarom ik dat niet eerder had gedaan...

had me heel veel geld gescheeld iig
 
Ik heb zelf niet last van acne dat denk ik zelf.
Maar sinds ik terug ben van vakantie in kreta heb ik heel erg last van pukkeltjes op me bovenkant schouder en bovenkant borst voor de rest niks!
Mij ouders zeggen zelf dat t warmtepukkeltjes zijn omdat ik overmatig zweet inverband met zwaarwerk.
Zelf weet ik niet wat het is wie kan mij verder helpen of word t tijd om langs de dokter tegaan voor een echt antwoord
En zoja zijn het warmtepukkeltjes zijn er daar zalfjes/medicijnen voor?

Mvg kel

heb vaak hetzelfde. Omdat ik al een licht getinte huid heb van mezelf verbrand ik nooit en hoef ik me dus ook nooit in te smeren. Als ik me echter niet insmeer krijg ik ook last van zonne uitslag.
 
biergist gebruik ik al hele tijd. weet alleen niet of het wel echt werkt, maar kost toch haast niks. en af en toe onder de zonnebank helpt goed. huid word dan droger en dan heb ik minder last van puistjes
 
Al vanalles geprobeerd.
Clearasil is allemaal zever.

Veel water drinken, in de zon lopen, hoofdkussenovertrek vaak verversen, gezicht vaak reinigen met water.
Nu heb ik Benzoylperoxide... werkt niet bij mij, maar al veel gezien bij andere mensen dat het goed werkt.

Roaccutane zou ik niet aanraden.
Ik heb er redelijk slechte ervaringen mee, maar dit kan verschillen van persoon tot persoon zeker?
In ieder geval, gezond is het niet.
 
Nog vergeten : of je kan de pil nemen :D
 
tea tree lijkt bij mij goed te werken, alleen kan ik dat niet duidelijk zien, want gebruik nu melanotan en daar wordt het weer erger van dus afwachten
 
tea tree lijkt bij mij goed te werken, alleen kan ik dat niet duidelijk zien, want gebruik nu melanotan en daar wordt het weer erger van dus afwachten

Als het erger wordt moet je even doorgaan met dat spul, de kans is groot dat het daarna juist de goede kant op gaat.

Misschien is het trouwens een idee voor de mensen die last hebben van acne, dat ze even naar een huidtherapeut gaan, desnoods maar 2 keer. Dat ze al je mee-eters en gerstekorrels uitdrukt, zodat dat geen puisten worden. Dan je huid goed reinigen en een paar dagen later zie je echt al resultaat. Ik heb zelf al vanalles geprobeerd, allemaal van die zalfjes enz. Maar nu heb ik zo'n 6 behandelingen bij die huidtherapeut gehad en het is echt aanzienlijk minder (ik heb vanaf groep 8 acne, ga nu naar de 4e. En in zo'n 3 maanden tijd is het al bijna helemaal weg) Kan het dus echt aanraden!
 
De body lotion met 2 % BHA van Paula's Choice werkt perfect voor de lichte acne die ik (nog steeds) op mijn schouders en rug heb. Way better dan die benzoyl peroxide shit waarmee ik al tal van shirtjes verdoet heb. Kan je gewoon bestellen op http://www.paulaschoice-eu.com. Ze zitten in Nederland, dus verzendkosten vallen nogal mee als je ook in Nederland woont.
 
Ik heb 3 maanden minocycline (100mg/d) genomen en tegelijkertijd 2 gels: smorgens eryacne en savonds differin. Die gels neem ik nu nog steeds en heb al vanaf januari geen puisje meer gehad. Voor mij werkt het dus super.

Als je last hebt van acne moet je gewoon naar de dermatoloog gaan, daar krijg je shit die werkt ipv elke dag 23 zeepjes en poedertjes smeren.
 
was me gezicht met water en af en toe van dat niet uitdrogende zeep en probeer vatsig voedsel te beperken.
 
Back
Naar boven