AndroidHealthClinic

Wat doen jullie tegen pukkels of voor een gavere huid

Bezoekers in dit topic

Aardappel schijnt ook goed te werken(no joke), doorsnijden, en dan over je gezicht heen halen, vervolgens met een schijfje citroen er langs gaan. ik heb het nog niet geprobeerd maar het schijnt echt heel goed te werken:eek:
 
Veel in de zon zitten en elke avond een plens water over je gezicht om het schoon the maken!:p
 
Ik gaat denk ik binnenkort wel eens naar iemand met wat verstand van de huid. Heb op me gezicht rare pukkeltjes en dingen en word en strondziek van want ze gaan niet weg. Voorderest holt een puist me niet. Vreten =D
 
Wat bij mij het beste werkt tegen puistjes, is elke dag voldoende fruit eten.
 
een masker van pindakaas, vervolgens een frikandel half in je mond stoppen en dan heel hard gaan schreeuwen
 
een masker van pindakaas, vervolgens een frikandel half in je mond stoppen en dan heel hard gaan schreeuwen

Dit werkt echt niej pindakaas hoort alleen maar op men boterhammen!
 
Ik gaat denk ik binnenkort wel eens naar iemand met wat verstand van de huid. Heb op me gezicht rare pukkeltjes en dingen en word en strondziek van want ze gaan niet weg. Voorderest holt een puist me niet. Vreten =D

had er ook veel last van tot ik voor kort tea tree lotion heb gekocht dit hielp redelijk maar nog niet genoeg toen heb ik er citroensap doorheen gemengd dit werkt super. nooit verwacht had al zo veel geprobeerd en heb het al lang
 
grappig ben jij zeg,

ha!

ok prettyboy
gewoon veel brocolli eten dan :D en geen teringzooi, hou dat een maandje vol en zie of het effect heeft op jou, ook stress proberen te vermijden. Ik geloof niet in al die zeepjes
 
Ik heb der veel minder last van sinds ik brandnetelthee drink, biergist neem (is ook erg goed voor het haar ^^) en silicea neem.

daarnaast gebruik ik een schrubhandschoen en wekelijks zo'n gezichtsmasker. (voelt wel niet lekker, je hele gezicht word samengetrokken :() Maar daarna is je huid wel mooi strak en zijn je porien dicht, dus heb je minder kans om meer puistjes of zwarte punten of wat dan ook te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
had er ook veel last van tot ik voor kort tea tree lotion heb gekocht dit hielp redelijk maar nog niet genoeg toen heb ik er citroensap doorheen gemengd dit werkt super. nooit verwacht had al zo veel geprobeerd en heb het al lang

Ik heb dus die 3 producten van Kruidvat

Die wasgel, nog z'n potje, en een dag en nacht creme. En het begint toch serieus minder te worden nu :D
 
maquillage-2978-110-300x300.jpg

NIVEA_washscrub_articl1.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Voor de puistjes: Roaccutane

Voor een verzorgede huid: kruidvat dagcreme

Werkt perfect!
 
Ik ga naar een huidpraktijk, die maakt me gezicht helemaal schoon en doet een hoop rare dingen.
Het werkt daarentegen wel en je krijgt echt een gavere huid van....
 
hey ik heb zelf ook Benzoylperoxide gebruikt. NIET DOEN ! al me kleren en dekbedden zijn helemaal verkleurt en heb ik weg kunnen flikkeren ! :eek: ook me huid was zo droog als ma kan en kreeg allemaal littekens :(

dus ik ben naar de huiSarts geweest en die heeft me clindamycin voorgeschreven, en dat helpt echt hartstikke goed ! wordt gewoon vergoed dus kost het je ook geen handen met geld, en ik heb nu een helemaal gave huid wat eerst wel anders was..

oja, koop Nivea For Men Face Scrub, en gebruik dat 1x per week..

hopelijk hebben mensen hier wat aan !
 
Ik ga naar een huidpraktijk, die maakt me gezicht helemaal schoon en doet een hoop rare dingen.
Het werkt daarentegen wel en je krijgt echt een gavere huid van....

Ja daar heb ik ook jaren rond gelopen. Wat een weg gegooid geld. Ja het helpt zeker wel wat, maar in principe zijn er zoveel middelen op de markt die je van je acne af helpen ipv alleen een wat minder gare huid.
 
Bij mij helpt zeezout en zon erg goed, puistjes drogen snel uit en zolang ik in de zon zit blijven ze weg op het hele lichaam (rug borst armen schouders en gezicht)
Nu ik weer hier ben in NL komen ze terug en niet zo'n beetje ook.

Achja beetje bezigheidstherapie haha
 
Ik gebruik producten van Zarqa erg goed voor zuivere huid.
Daarbij nog Omega 3 capsules en heb vandaag emu oil capsules besteld.
Ik gebruik Biergist.
Ik scrub me 1 of 2 x in de week.
Veel water drinken en niet te laat naar je bed gaan.
 
net weer terug komen die troep dus ik denken wat eet ik nou anders,
\
hoogstwaarschijnlijk toch melk dus daarmaar 100% mee gestopt
 
het klinkt misschien raar maar in de zee zwemmen, zout water dus in combinatie met zon.. dan wordt je huid wat droger en verminderd zeker puisten imo

Misschien handig voor als je in de buurt van het strand woont :P????
 
Back
Naar boven