MuscleMeat

Wat doen jullie tegen pukkels of voor een gavere huid

Bezoekers in dit topic

lekker laate zitten gaat wel weer weg
 
Bah ik krijg die rommel weer langzaam terug sinds ik weer hoog in me carbs zit. In mijn vorige bulk had ik het heel erg en slikte daarom roa. Toen ging het 100% weg, en het bleef tijdens het cutten, toen ik al een hele tijd was gestopt met roa, ook weg.

Aan het eiwit kan het niet liggen want ik nam meer eiwit in de cut dan ik nu doe en aan mijn vetten ook niet want die zijn vrijwel op het zelfde niveau gebleven.
 
Bij mij zijn het vooral op zich staande puisten die op m'n gezicht en m'n schouders met regelmaat opduiken. Soms is het een tijdje "rustig" en dan uit het niets duiken er weer enkele flinke jongens op na elkaar...ik geraak er niet uit wijs. Heb wel een vette huid, dus weet waaraan het o.a. al ligt. Ook lange tijd onder stress staan komt de ontwikkeling van die smeerlappen ten "goede".

Heb ook al zoveel geprobeerd...ondertussen 25 en ze blijven nog opduiken.

Momenteel gebruik ik dit reinigingsproduct:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet goedkoop maar wel goed, het ontvet de huid toch al een flink stuk. Als ik ermee gedaan heb zie je op het watje de lichtbruine kleur van het vuil dat verwijderd is geraakt...
 
Bij mij zijn het vooral op zich staande puisten die op m'n gezicht en m'n schouders met regelmaat opduiken. Soms is het een tijdje "rustig" en dan uit het niets duiken er weer enkele flinke jongens op na elkaar...ik geraak er niet uit wijs. Heb wel een vette huid, dus weet waaraan het o.a. al ligt. Ook lange tijd onder stress staan komt de ontwikkeling van die smeerlappen ten "goede".

Heb ook al zoveel geprobeerd...ondertussen 25 en ze blijven nog opduiken.

Momenteel gebruik ik dit reinigingsproduct:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet goedkoop maar wel goed, het ontvet de huid toch al een flink stuk. Als ik ermee gedaan heb zie je op het watje de lichtbruine kleur van het vuil dat verwijderd is geraakt...

Lichtbruin? Zeg maar gerust zwart. :p Daarom was ik mijn gezicht 's avonds altijd, al die troep die je er overdag op krijgt...
 
Volgens mijn dermatoloog is het juist goed als je huid een beetje vettig is want als je huid droog is gaat het ter compensatie meer talg produceren > meer puisten.
 
weet iemand toevallig hoe lang je ongeveer met een 20 gram tube Tretinoin gel 0.1 % doet ?
alleen voor je gezicht dan he
 
Ik denk erover om anders toch maar een tube Benzoylperoxide in huis te halen..Heb dat vroeger nog 'ns gebruikt denk ik...

Is het de bedoeling dat je daar elke avond je hele gezicht mee insmeert? Of in mijn geval ook m'n schouders?
 
Ik denk erover om anders toch maar een tube Benzoylperoxide in huis te halen..Heb dat vroeger nog 'ns gebruikt denk ik...

Is het de bedoeling dat je daar elke avond je hele gezicht mee insmeert? Of in mijn geval ook m'n schouders?

Alleen de plekken mee insmeren waar je last heb van acné. Zeker met de 10% BP beschadig je de huid te veel wanneer je alles vollop insmeert. Dat droogt je huid te erg uit wat het erger maakt. Hier kan je beter de acné met aanstippen. Met de 2,5% versie kan je wel heel je gezicht insmeren. Alpha Hydroxy Acids (AHA) versterkt de werking van Benzoyl Peroxide overigens.
 
Ik zit er over te denken om het ook echt te gaan halen, minocycline hielp niet echt, misschien ben ik wel immuun voor alles. :s :s Hoeveelste keer is dit dat je roa slikt? En had je een hele ongave huid? En kwam het de vorige keer weer terug nadat je stopte met slikken ofzo?

Immuun denk ik niet, die klote troep van de dokter werkt gewoon niet, of maar tijdelijk.

Dit is de tweede keer, de eerste keer was alles weg, maar moest ik vanwege operatie stoppen, dus te vroeg gestopt. Na een maand of 5 kreeg ik het weer, maar het is lang niet zo erg geweest als de eerste keer.
 
Volgens mijn dermatoloog is het juist goed als je huid een beetje vettig is want als je huid droog is gaat het ter compensatie meer talg produceren > meer puisten.

Helemaal juist, en daarom doe ik na het douchen Jojoba olie op mn gezicht.

Echt een aanrader. Onder de douche was ik mijn gezicht altijd met Niveau for Men Face Wash (de versie zonder kleur- en geurstoffen). Als ik uit de douche kom is mn gezicht wel heel schoon maar een beetje droog. Ik maak dan mn handen nat, en mn gezicht lichtjes en doe 3 druppels (!) Jojoba olie in mn handpalmen. Effe over mn gezicht wrijven en je hebt een super gehydrateerde huid!
 
Open krabben tot er korsten op komen.
 
Retin-A (Aberela, Tretinoin) gel 0.1 % - 20gr tube

heb ik net 5 tubes van gekocht, moet heel goed spul zijn, want er zit dezelfde werkzame stof in als in Roa alleen komt er nu veel minder in je bloed terecht en meer op de plaats waar het nodig is dus minder bijwerkingen

ook melk en creatine afschaffen helpt bij mij veel
 
Ik gebruik Emu olie en dat werkt echt super gewoon de pure vorm
 
Back
Naar boven