XXL Nutrition

Wat doen jullie tegen pukkels of voor een gavere huid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Onder de douche gebruik ik eerst een water-geactiveerde gel cleanser, dan een honing amandel body scrub, en voor het gezicht een reinigende gel scrub. Vidal Sassoon shampoo is vooral goed voor het verwijderen van het laagje opgedroogde transpiratie, zouten, vetten, luchtverontreiniging en stof waar het haar slap van op de schedel gaat liggen waardoor je ouder kunt lijken. De versteviger is ook goed - de siliconen-technologie biedt verstevigingsmogelijkheden zonder het haar zwaarder te maken, wat je ook ouder doet lijken. In de weekenden of als ik uitga gebruik ik liever de Greune Natural Revitalizing Shampoo, de versteviger en de Nutrient Complex. Dit zijn samenstellingen die D-pantheonol, een vitamine B-complex-bestanddeel, polysorbaat-80, een hoofdhuidreiniger, en natuurlijke kruiden bevatten.

oja en ik ben gestopt met melk drinken

Haha net Patrick Bateman:D

ot:minder melk drinken!
 
Ja die heb ik ook (van 10%). Er staat op 'hydrogel' maar 't is idd meer crème. Er staat niet dat het alleen bedoeld is voor je gezicht maar voor je hele lichaam lijkt me niet handig (klein tubetje, dus snel op, en je kleding kan er idd van verbleken).

Damn chick kan je niet eens wat foto's van jezelf naar me toe sturen...
 
Ik doe meestal niks aan die enkele pukkel die ik krijg. Hoe meer je er aan doet des te langer dat ze zichtbaar zijn lijkt het soms wel:S
 
Ik doe meestal niks aan die enkele pukkel die ik krijg. Hoe meer je er aan doet des te langer dat ze zichtbaar zijn lijkt het soms wel:S
dat is alleen als je gaat knijpen e.d. Meestal wordt het er dan niet fraaier van een blijf je de rode plekken/littekens langer zien.
 
dat is alleen als je gaat knijpen e.d. Meestal wordt het er dan niet fraaier van een blijf je de rode plekken/littekens langer zien.

Met je vingertoppen mag je ze wel uitdrukken, dat doet die huidtherapeut van mij ook. Maar als je het met je nagels doet, en op de verkeerde plek kracht zet, kan dat inderdaad littekens veroorzaken.
 
True true. Ik had in mijn iets jongere jaren nog wel eens het enthousiasme om te gaan knijpen als de puusten nog niet helemaa klaar waren voor een explosie op de spiegel.
Dan heb je 2 dagen later dus echt een enorme puist :o
 
True true. Ik had in mijn iets jongere jaren nog wel eens het enthousiasme om te gaan knijpen als de puusten nog niet helemaa klaar waren voor een explosie op de spiegel.
Dan heb je 2 dagen later dus echt een enorme puist :o

Haha inderdaad. Mijn therapeut bekijkt met zo'n hele felle lamp mijn gezicht, en dan drukt ze alle mee-eters uit, en dan krijg je geen puisten;)
 
Als je vette huid hebt, doe er dan maar wat talkpoeder (Zwitsal) op, een uurtje voor 't slapen. Erop laten tijdens de nacht. En als je smorgens wakker wordt, goed reinigen, met geen te agressieve zeep. Na enkele nachtjes, droge huid en uitgedroogde puistjes. Als 't op je gezicht is, lippencreme gebruiken, want deze durven anders wel droog te worden. Maar dat moet je pas doen, als ze droog worden hé.
 
twee keer per week goed scrubben!! en af en toe zonnenbanke of zonnen!
verder die andere dagen gewoon heerlijk 2x per dag met ijskoud water gezicht spoelen ( gaan je porrieen open.. vuil eruit blablablaa..) verder veel water ( 3 a 4 liter per dag) en goed je bord leeg eten... ook die groentjes ja :D

sucses! ;)
 
Trouwens waarom zou je als man gaan scrubben? Je gaat toch al 3/4 keer per week met een scherp mes over je gezicht.
 
M'n vriendin opzoeken.
 
No test, No Life "MichaelSmink".
 
Back
Naar boven