XXL Nutrition

wat doen met restant winny? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lelijkerd

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
31 okt 2011
Berichten
508
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
ik heb nog ongeveer zo'n 60 pilletjes over van een (eerste) kuur die ik af moest breken door blesure( gebroken pols)

ben niet van plan om voorlopig nog een andere kuur te doen.

ben van plan om te bulken tot 85 kilo nuchter. en dan vervolgens langzaamaan te cutten tot een % of 11-12

zal ik de winny gebruiken om te bulken, 20mg per dag ofzo? of zal ik wachten tot ik het kan gebruiken als ondersteuning in mijn cut.

verwacht dat ik binnen max 2 maanden wel op 85 kilo zit. mijn cut mag wat mij betreft tot de zomer duren.

of kan ik het spulletje beter gewoon door de plee spoelen...
 
koop gewoon wat bij ! 20mg ed zal weinig uithalen.

pak gewoon 50mg perdag 6-8weken in de bulk.
 
ik ga niet bijkopen. 20mg zal weinig uithalen. maar als het een beetje helpt is het al beter dan het weg te flikkeren tog ?
 
Gewoon een waste op die dosering. Hou het bij voor je volgende kuur.
 
Je mag het ook naar mij sturen :-)
 
heb besloten om het in de bulk te gaan doen.
20 dagen 30mg of 30mg dagen 20 dagen..?
 
geld op? koop een potje bij of ga sparen .
 
Ik zou gewoon lekkah 60 dagen doen op 10 mg.

helemaaaal los op de winny whaahahahaha
 
In wil geen nieuwe kuur. zijn jullie achterlijk ofzo?
 
Wat je nu doet is geen kuur?
 
20mg /d doet niets. Dan beter weggooien of voor een eventuele volgende cycle bewaren.
 
Als je toch je lever wil gaan belasten doe het dan zo dat je ook gains maakt en niet dat je er achteraf spijt van krijgt ..20mg gaat echt niks uithalen vriend!

Het is alleen maar goed advies die je krijgt ,wat je ermee gaat doen moet je zelf weten ,je theorie over 20mg ed gaat je zoiezo niks leveren (beloof ik je!)

ik heb nog wel een potje voor je

60eu knetter goed spul!

Iam out!
 
koppige gast ben je ook he? er wordt gewoon door iedereen tegen je gezegd dat je of een potje er bij moet kopen of gewoon moet laten staan/weg gooien... zelf stel je wel een soort van kuur voor maar daarna schreeuw je heel lelijk (XD) dat je geen kuur wilt.. wat jij eens zou moeten doen is hele pot ineenkeer acheterover slaan en niet meer eraan denken.
 
koppige gast ben je ook he? er wordt gewoon door iedereen tegen je gezegd dat je of een potje er bij moet kopen of gewoon moet laten staan/weg gooien... zelf stel je wel een soort van kuur voor maar daarna schreeuw je heel lelijk (XD) dat je geen kuur wilt.. wat jij eens zou moeten doen is hele pot ineenkeer acheterover slaan en niet meer eraan denken.

+1 haha! :roflol:
 
koppige gast ben je ook he? er wordt gewoon door iedereen tegen je gezegd dat je of een potje er bij moet kopen of gewoon moet laten staan/weg gooien... zelf stel je wel een soort van kuur voor maar daarna schreeuw je heel lelijk (XD) dat je geen kuur wilt.. wat jij eens zou moeten doen is hele pot ineenkeer acheterover slaan en niet meer eraan denken.

20mg is geen kuur. het is als ondersteuning. of je achterlijk(XD) bent, of gewoon ignorigant weet ik niet. maar het stond toch duidelijk in de openingspost. beter lezen voordat je rare dingen begint te roepen battie boy.
 
20mg is geen kuur. het is als ondersteuning. of je achterlijk(XD) bent, of gewoon ignorigant weet ik niet. maar het stond toch duidelijk in de openingspost. beter lezen voordat je rare dingen begint te roepen battie boy.

Ondersteuning?

Beter gooi je het gewoon weg en koop je geen nieuw potje
 
Als je toch je lever wil gaan belasten doe het dan zo dat je ook gains maakt en niet dat je er achteraf spijt van krijgt ..20mg gaat echt niks uithalen vriend!

Het is alleen maar goed advies die je krijgt ,wat je ermee gaat doen moet je zelf weten ,je theorie over 20mg ed gaat je zoiezo niks leveren (beloof ik je!)

ik heb nog wel een potje voor je

60eu knetter goed spul!

Iam out!



belasting op mn lever ben ik niet egt bang voor. heb een tijdje op 70 mg per dag gedaan en had nergenst last van...

maarja ik ben tog koppig want ga tog beginnen volgende week 30mg voor 20 dagen.

helpt het wel dan prima. helpt het niet dan ook prima toch?
 
Back
Naar boven