Fitness Seller

wat domme mensen...

Bezoekers in dit topic

fluimen dat zijn van die groene kanonskogels
 
waarom zit er geen groepsverkrachting in het verhaal?

is altijd leuk joch

Echt ongelovelijk. Wat een avontuur!

Tja, Marokkanen zijn net gesloten gordijnen, je moet ze allebei gewoon opzij schuiven.

:roflol:

kennen jullie mijn topic nog van wat belangrijker was...intelligentie of het lichaam.na de reacties die hier geplaatst zijn snap ik dat intelligentie belangrijker is.de helft kan die post niet eens goed lezen.:roflol:

Kerel! Je kunt niet eens knap Nederlands schrijven. De helft loopt je te ****en, omdat je verkeerde spelling hebt gebruikt en je hebt het niet eens door.
Als je dan ook nog met zoiets aankomt, als jouw stukje tekst hierboven, lijkt het er idd op, dat je niet al te slim bent.;)
:stupid:

Het is niet echt een gruwelijk verhaal met een koude oorlog-achtige spanningsopbouw. Daarom lezen de mensen het misschien verkeerd omdat ze denken dat het er wel inzit en dus het cryptische, niet bestaande in dit geval, spannende verhaal zoeken.. Maar even daarbuiten gelaten is het misschien verstand om SPATIES(die grote bar onderaan je keyboard indrukken, jawel; indrukken) te gebruiken, HOOFDLETTERS(de shiftknop bij je linkerhand geeft de voorkeur, en die ook indrukken en dan tegelijkertijd op een letter naar keuze te drukken) te gebruiken aan het begin van een zin en misschien zelfs een keertje een ALINEA erin kwijtdrukken. Vervolgens kan je het nog een beetje mooier maken of gewoon niet vertellen. Want dit is zo'n onderwerp waarbij je in een echt gesprek een beetje een stilte veroorzaakt en online dus ook rare opmerkingen krijgt. Je probeert er nog een beetje een vraagstelling in kwijt te schelden maar omdat het niet echt iets heel bijzonders is krijg je ook geen geweldige antwoorden terug.

Met dit alles kan je volgende post(misschien zelfs een mooi verhaal) een stuk beter worden.

On-topic: Ik lach ze gewoon uit en zeg dat ze zich weg moeten scheren want ik ben een brutalsyntholanimal met monsterhugepecs en die flex ik anders.
 
Laatst bewerkt:
tjonge jonge kunnen geen meisje versieren en wie krijgt er weer de schuld toevallig weer een marokaan die ze toevallig tegenkwamen toen ze een shoarmatje gingen eten
 
fluimen=spuwen
spreken jullie dan geen nederlands?
 
:roflol:

Moet je ze niet rollen als een tapijt ? Ik heb Alladin anders nog nooit op een gordijn zien vliegen. (oke, Alladin is geen Marokkaan, maar wel bijna hetzelfde)

alladin :roflol:
 
de hamvraag: is er nog gedoet?(al dan niet met een marokkaan)

P.S.: verkapt kijk-hoe-weinig-biertjes-ik-per-hand-kan-dragen-topic
 
Wat een k*tverhaal, k*ttopic en k*t-nederlandse-schrijf-skills
 
Arnoldfan is gewoon een onderkoffer maroc!
 
die belgen moeten echt oprotten met hun k*t woorden! :fire::fire:

spuwen ook echt, dat is iets heel anders! je bedoelt spugen!

et voila! ;)
 
die belgen moeten echt oprotten met hun k*t woorden! :fire::fire:

spuwen ook echt, dat is iets heel anders! je bedoelt spugen!

et voila! ;)
ff spuwen in mighty's kontgat en :verneder:
 
Het is nooit zo verstandig om mensen als dom te typeren wanneer je zelf schrijft als een vmbo-zwakstroom leerling.
 
die belgen moeten echt oprotten met hun k*t woorden! :fire::fire:

spuwen ook echt, dat is iets heel anders! je bedoelt spugen!

et voila! ;)

spuwen is synoniem voor spugen, net zoals hier in de vlaanders: fluimen, rochelen, (en heel plaatselijk: kwijle uitbraken) daar synoniemen voor zijn.;)
misschien word het eens tijd om een vlaams-nederlands woordenboek uittebrengen? :rolleyes:
 
Back
Naar boven