XXL Nutrition

wat domme mensen... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Echt ongelovelijk. Wat een avontuur!
 
dat is gewoon typisch haantjesgedrag, toen ik 16 was deed ik dat ook constant, er moest maar een mooi wijf eens vriendelijk naar me lachen of ik dacht al dat ze bij mij hoorde, dan ging ik ook de stoere gaan afhangen als er ene te dicht bij kwam:o
als ik geluk had druipten ze toen af, maar af en toe had je er een die me dan bij de keel grijpte of me een dreun verkocht :p

aaaaaaaaaaaaaaaah de jeugd....:D
 
Marokkanen zijn als gesloten gordijnen, je moet ze allebei gewoon opzij schuiven.

:roflol:

Moet je ze niet rollen als een tapijt ? Ik heb Alladin anders nog nooit op een gordijn zien vliegen. (oke, Alladin is geen Marokkaan, maar wel bijna hetzelfde)
 
kennen jullie mijn topic nog van wat belangrijker was...intelligentie of het lichaam.na de reacties die hier geplaatst zijn snap ik dat intelligentie belangrijker is.de helft kan die post niet eens goed lezen.:roflol:
 
kennen jullie mijn topic nog van wat belangrijker was...intelligentie of het lichaam.na de reacties die hier geplaatst zijn snap ik dat intelligentie belangrijker is.de helft kan die post niet eens goed lezen.:roflol:

jij vinden ons slim niet????:eek:
 
kennen jullie mijn topic nog van wat belangrijker was...intelligentie of het lichaam.na de reacties die hier geplaatst zijn snap ik dat intelligentie belangrijker is.de helft kan die post niet eens goed lezen.:roflol:

Zeker als de TS alles uit de kast heeft gehaald om er een literaire hoogstandje van te maken....

Interessant verhaal ook ..... het stimuleert zekers mensen om er serieus op te reageren....
 
kennen jullie mijn topic nog van wat belangrijker was...intelligentie of het lichaam.na de reacties die hier geplaatst zijn snap ik dat intelligentie belangrijker is.de helft kan die post niet eens goed lezen.:roflol:

:roflol::roflol: omg
 
dat is gewoon typisch haantjesgedrag, toen ik 16 was deed ik dat ook constant, er moest maar een mooi wijf eens vriendelijk naar me lachen of ik dacht al dat ze bij mij hoorde, dan ging ik ook de stoere gaan afhangen als er ene te dicht bij kwam:o
als ik geluk had druipten ze toen af, maar af en toe had je er een die me dan bij de keel grijpte of me een dreun verkocht :p

aaaaaaaaaaaaaaaah de jeugd....:D

Dus als ik het goed begrijp dacht je dat je de chickies binnen had, maar als ze te dichtbij kwamen, werd je bang en kreeg je van hen een dreun of werd je bij de keel gegrepen :scratch:

Kinky bitches dan!!
 
Dus als ik het goed begrijp dacht je dat je de chickies binnen had, maar als ze te dichtbij kwamen, werd je bang en kreeg je van hen een dreun of werd je bij de keel gegrepen :scratch:

Kinky bitches dan!!

:duh: ja, dat gebeurde ook soms ja
 
hoe bedoel je ?

dat gasten komen en gaan, allochtonen daar in tegen komen alleen

dat bier hoef ik niet meer waar jij met je vingers in heb gezeten. :roflol:

ik was mijn handen nooit als ik heb gezeken in de kroeg dus geef je groot gelijk. Maarja na een paar biertjes denk jij alleen maar aan meer bier wat er ook ingezeten heeft:D

Haha nee idd, Erwin rukt 24/7 dus zal daar ook wel op de plee staan te sjorren. :roflol:

hahaha neej sjorren doe ik soms voor het uitgaan niet tijdens:D
 
en erna, na een mislukte jacht.. :P
 
kennen jullie mijn topic nog van wat belangrijker was...intelligentie of het lichaam.na de reacties die hier geplaatst zijn snap ik dat intelligentie belangrijker is.de helft kan die post niet eens goed lezen.:roflol:

Kerel! Je kunt niet eens knap Nederlands schrijven. De helft loopt je te ****en, omdat je verkeerde spelling hebt gebruikt en je hebt het niet eens door.
Als je dan ook nog met zoiets aankomt, als jouw stukje tekst hierboven, lijkt het er idd op, dat je niet al te slim bent.;)
 
ach, nu heb ik mijn verleidingskills al heel wat bijgeschaafd, nu krijg ik nog zelden een dreun, soms nog eens een knietje en geregeld fluimen ze in mijn gezicht maar dat afranselen van mij zit er niet meer in:)
 
Back
Naar boven