AndroidHealthClinic

Wat draag jij 's nachts? (1 bezoeker)

Wat draag jij wanneer de zon ondergaat?

  • Lang ondergoed, met een poepklep.

    Stemmen: 3 14,3%
  • Kort ondergoed, zonder poepklep.

    Stemmen: 6 28,6%
  • Strak ondergoed, zonder poepklep.

    Stemmen: 4 19,0%
  • Niets. Uiteraard zonder poepklep.

    Stemmen: 8 38,1%

  • Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Anoniem23518

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
16.013
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
Naar aanleiding van een ander topic:

Wat draag jij 's nachts?

Ik hou het bij een ruime boxer of niets, vooral 's ochtends vroeg is het beter zonder onderbroek voor m'n kleine vrind. Anders doet het zoveel pijn wanneer die net fout zit.
 
wat een tags :roflol:

ontopic: een boxer. zo'n half strakke
 
Naar aanleiding van een ander topic:

Wat draag jij 's nachts?

Ik hou het bij een ruime boxer of niets, vooral 's ochtends vroeg is het beter zonder onderbroek voor m'n kleine vrind. Anders doet het zoveel pijn wanneer die net fout zit.

meestal een tshirt of trui in de winter met alleen een boxer.zodat ik smorgen mijn stijve meteen tevoorschijn kan halen om aan het werk te gaan.
 
"wat draagt je vrouwtje wanneer de zon ondergaat?" als enquête had ik toch veel interessanter gevonden..:rolleyes:
 
de krant van gister :(
 
"wat draagt je vrouwtje wanneer de zon ondergaat?" als enquête had ik toch veel interessanter gevonden..:rolleyes:

Ik heb geen vrouwtje..:( Maar als ik er eentje vind die aan genoeg aan mijn wensen voldoet om in m'n bed te mogen slapen, niks. Dat's duidelijk.
 
Ik slaap lekker naakt :)
 
Ik heb geen vrouwtje..:( Maar als ik een vent vind die aan genoeg aan mijn wensen voldoet om in m'n bed te mogen slapen, niks. Dat's duidelijk.

what tha **** dude??? teveel info

leuke tags trouwens
 
Mijn jas en schoenen (tegen de koude voeten uiteraard)
 
Een condoom.
 
omg, wat een topic.

en niets natuurlijk, meer kan ik er dus ook niet van maken :D
 
niets...is gewoon het meest comfortabele :p
 
in de zomer naakt.
en in de winter een wollen string. lijkt me logisch.
 
stringetje, soms hotpants
 
normale boxer...altijd, ook in de winter...kan niet veel meer aanhebben, doe ik in me slaap toch weer uit ofzo???...

behalve als er een meid blijft slapen, dan slaap ik uiteraard in niks, maar das meer uit luiheid om 'daarna' geen zin meer te hebben om nog wat aan te trekken!
 
shorty (van Dim ja :p)
 
of toque.. hoe spel je dat ook alweer :D
 
Back
Naar boven