XXL Nutrition

wat dragen jullie tijdens trainen?

Bezoekers in dit topic

suusje1979

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2008
Berichten
13
Waardering
0
Mijn vriend draagt altijd een katoenen t-shirt als hij traint. Maar hij krijgt het snel benauwd met zo'n t-shirt. :(
Wat dragen jullie? hebben jullie daar ook last van?
 
Ik draag een korte katoenen broek en meestal geen shirt (train thuis). Tijdens squatten laat ik het shirt wel aan; een gladde bar in een gladde nek is levensgevaarlijk.
 
hoe minder kleren hoe beter vind ik. je spieren kunnen zien brengt enkel maar motivatie met zich mee.
 
een haltertop of een juten zak.
 
Tshirt en een lange broek of korte broek maakt me niet zoveel uit, en schoenen met sokken zonder sokken gaat het zo stinken blegh
 
Tshirt en een lange broek of korte broek maakt me niet zoveel uit, en schoenen met sokken zonder sokken gaat het zo stinken blegh

Schoenen heb ik meestal ook niet aan :P
 
Je spieren zien is idd wel goed om jezelf te psychen voor een setje, dit tezamen met een wat luchtiger geheel tijdens het trainen.... den tanktop.
 
Korte Hummel Voetbalbroekje, verder all naked:D
 
t shirt van katoen, of polo van katoen

korte broek (sinds ik benen train)
 
ik ook korte broek en een sport tshirt, maar eigenlijk zou lange broek en dikke trui beter zijn :D want bij het vele lezen hier op het forum stond er ergens als je lichaam een graad stijgt,zie je het nattuurlijk groeihormoon toenemen :)
 
t shirt van katoen, of polo van katoen

korte broek (sinds ik benen train)

Inderdaad een goede korte broek is vereist tijdens het squatten, kheb al 2 maal mijn broek gescheurd, 2 maal in dezelfde week dan nog.
Zelfs met squatten zonder barbell 1 maal, gewoon om mijn vorm te oefenen, bye bye kniebroek :wave::sad:
 
Katoenen Jogging broek.
T-Shirtje naar keuze.
Assics Sportschoenen.
Geen sokken.
 
Inderdaad een goede korte broek is vereist tijdens het squatten, kheb al 2 maal mijn broek gescheurd, 2 maal in dezelfde week dan nog.
Zelfs met squatten zonder barbell 1 maal, gewoon om mijn vorm te oefenen, bye bye kniebroek :wave::sad:

Mischien een Kilt wat voor je?
 
Korte broek
T-shirt
canvas schoentjes (met enkelsokjes)
 
wazzup ook al aan de canvas schoentjes met enkel sokjes:D loopt heerlijk vind ik
 
lange broek+trui. Lekker zweten
 
Back
Naar boven