AndroidHealthClinic

Wat drink jij het graagst tijdens een kater?

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Appelsap, hmmmm:)
 
Vaak zin in zoete dingen zoals groene ranja ;) Maar hou het meestal gewoon bij clean food aangezien je al genoeg hebt begaaid de avond ervoor.
 
bier natuurlijk !
 
Heb nooit een kater :fa:
 
Koude chocomel en heel veel water.
 
meestal sap + stevig ontbijt (pannekoeken ontbijt of kaas spek tosties)
 
Melk, liters!
 
Melk, AA en alles wat zoet is
 
Op vakantie is bier het beste om te drinken, oké je verplaatst alleen je kater naar het eind van de vakantie, het liefst een kater in de baas zijn tijd of op school :D, prima toch?

Normaal, liters water en groentesoep.
 
Blegh, melk enzo of chocomel hoef ik echt niet als ik een droge strot heb, voor mij het liefst iets zonder prik en zo min mogelijk zoet, dus geen raak of iets dergelijks.
 
Vitamine C pil met volle melk. En een haring eten doet heel goed. Niks zoets suiker werkt averechts bij een kater voor mij, moet vet hebben.
 
Melk (goed voor maag)
Sportdrank (electrolieten, suikers)
Water (hydrateren)
 
Vitamine C pil met volle melk. En een haring eten doet heel goed. Niks zoets suiker werkt averechts bij een kater voor mij, moet vet hebben.

Lol, op maandag is het vaak broodje warm vlees dag voor mij met een raspatatje mayo, heerlijk, als je nog een beetje die kater licht voelt.
 
Overal in me kamer staat Ice Tea, meestal dat! Anders watOr
 
Overal in me kamer staat Ice Tea, meestal dat! Anders watOr

computer_nerd.jpg


:D
 
Water + viteminepillen. Vervolgens even goed en vet ontbijten. En kater is grotendeels weg.
 
Back
Naar boven