MuscleMeat

wat een figuren zeg...

  • Topic starter DVD
  • Startdatum
  • Reacties 155
  • Weergaven 6K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
ik was samen met iemand gaan traienen (heel stuk smaller enzo als mij maar goed) Zijn we bezig met losse gewichten enzo komt er een gozer (jaartje of 18 ofzo) met nog een gozer. Maarja hun kenden elkaar dus en hadden ruzie ofzo (kleine tegen de grote) beetje on eerlijk dus het gesust. Lekker verder getrained en geen aandacht maar aan die dude besteed. Gaan we naar buiten staat ie ons op te w8en met die andre slungel. Wil die knokken... pakte die die vriend van me beet en slaat hem vol in ze gezicht ik kon natuurlijk niet toekijken en heb hem maar een paar okketokken gegeven met ze bijdehandte bek. Ik word zo schijtziek van dat soort figuren ze zijn wat breder als de rest en gelijk denken dat ze alles kunnen maken. (no offence tegen de mede bbers hoor begrijp me niet verkeerd maar het gaat om die bepaalde groep). Bleh wat walg ik van die gasten en die vriend van die gozer maar vragen hoe ik hem neer kreeg (zwarte band 1ste dan kung fu en kickboxen en kempo gedaan dus snelle relfecsen) maar lievber niet dan wel moest het ff kwijt
 
Ik begrijp wat je bedoelt...gelukkig zitten er niet echt van die gasten bij ons in de gym. Wel sommige die echt tering groot zijn maar kan d'r aardig mee praten en zijn nooit te beroerd om een keertje te helpen ofzo.
 
psycho_b zei:
Ik begrijp wat je bedoelt...gelukkig zitten er niet echt van die gasten bij ons in de gym. Wel sommige die echt tering groot zijn maar kan d'r aardig mee praten en zijn nooit te beroerd om een keertje te helpen ofzo.
ja bij ons ook wel hoor echt een aardige gozer waar ik wel eens mee train en gezellige vent en helpt en legt goed uit maar je hebt ze er tussen bleh
 
Dat is wel klote. Ik heb gelukkig niet zulke figuren meegemaakt. Bij ons zitten ook een paar grote jongens maar die zijn altijd zeer relaxt. Ze hebben veel gevoel voor humor (ik moet regelmatig lachen om de opmerkingen) en ze helpen graag en geven advies. Je treft bij ons mensen van allerlei types surinamers, antillianen, turken etc. maar iedereen gaat goed met elkaar om.
 
Ach, je hebt het tenminste eerst nog geprobeerd te sussen toch? Jou treft geen blaam dus. Wat een k*tzakken zeg, die gasten. Een beetje ruzie lopen zoeken in de gym, echt triest!

Zul je zien (wet van murphy) dat je vanaf nu elke keer dat je gaat trainen diezelfde dude weer tegenkomt :D
 
denk niet dat ik nog vaak last van hem zal hebben ben wel niet zo groot als hem maar heb genoeg snelheidom hem neer te krijgen en ff niet op te laten staan. trotse eigenschap :rolleyes:
 
lionel zei:
Ach, je hebt het tenminste eerst nog geprobeerd te sussen toch? Jou treft geen blaam dus. Wat een k*tzakken zeg, die gasten. Een beetje ruzie lopen zoeken in de gym, echt triest!

Zul je zien (wet van murphy) dat je vanaf nu elke keer dat je gaat trainen diezelfde dude weer tegenkomt :D
inderdaad maar als ie niet wil luisteren en dan een jochie van net n16 p ze bek timmerd terwijl ie 2x zo groot is beetje triest dan
 
Weet je zeker dat je geen tik gehad hebt? Want ik vind het maar lastig lezen, je eerste post bedoel ik :)
 
boogie zei:
Weet je zeker dat je geen tik gehad hebt? Want ik vind het maar lastig lezen, je eerste post bedoel ik :)
hard getrained dus beetje last :P en nee ik heb lekker niks :D
 
Waar was dat?
 
Dat is mooi klote man !

@ centaur: Sensatiezoeker ;)
 
Centaur zei:
Waar was dat?
:roflol: jij post de laatste tijd ook niets anders dan; even een schopje naar. . . of andere 10-woordenposts:D komt dat omdat je geen teller meer hebt in C&C?:D;) j/k bro:o
 
Kun je volgende keer gebruik maken van interpunctie enz. Het was best lastig lezen.

Voor wat ik heb kunnen begrijpen was er ruzie en jij hebt meegevochten? Tja ruzie is nooit leuk...
 
Tsss...in de gym, notabene de vluchtheuvel van de samenleving. Vroeger hoorde je dat soort verhalen alleen uit Amerika, het komt allemaal wel heel dichtbij zo he. :(
 
Frenkpie zei:
Kun je volgende keer gebruik maken van interpunctie enz. Het was best lastig lezen.

Voor wat ik heb kunnen begrijpen was er ruzie en jij hebt meegevochten? Tja ruzie is nooit leuk...
neej ik heb het opgenomen voor die jongen die met me trainde. en had het eerst gesust maarja...
 
in mijn gym zijn het eerder de kleinere gasten die willen knokken
der 18 jarige pubers die last hebben van een hoog testosteron gehalte die denken dat ze alles zijn :|
 
Gelukkig train ik in een gym waar het altijd dikke pret is :D
 
Back
Naar boven