AndroidHealthClinic

wat een figuren zeg...

  • Topic starter DVD
  • Startdatum
  • Reacties 155
  • Weergaven 6K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Nu al straie op je rug of houdt je vriendin van sm?
 
striae
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoals je ziet vallen de striae nu minder op :D
 
Wat heb je met je elleboog gedaan?
 
Zelda zei:
Wat heb je met je elleboog gedaan?
ben zaterdag van me brommer afgereden door een pool die daarna dood vrolijk doorreed:@
 
DVD zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoals je ziet vallen de striae nu minder op :D
hoe heb je dat geflikt?
 
spiertje16 zei:
hoe heb je dat geflikt?
gaat vanzelf trekt met een paar weken weer een beetje bij maar het voelt gewoon als litteken weefsel aan (en ik heb al zoveel op me handen :( )
 
DVD zei:
ik was samen met iemand gaan traienen (heel stuk smaller enzo als mij maar goed) Zijn we bezig met losse gewichten enzo komt er een gozer (jaartje of 18 ofzo) met nog een gozer. Maarja hun kenden elkaar dus en hadden ruzie ofzo (kleine tegen de grote) beetje on eerlijk dus het gesust. Lekker verder getrained en geen aandacht maar aan die dude besteed. Gaan we naar buiten staat ie ons op te w8en met die andre slungel. Wil die knokken... pakte die die vriend van me beet en slaat hem vol in ze gezicht ik kon natuurlijk niet toekijken en heb hem maar een paar okketokken gegeven met ze bijdehandte bek. Ik word zo schijtziek van dat soort figuren ze zijn wat breder als de rest en gelijk denken dat ze alles kunnen maken. (no offence tegen de mede bbers hoor begrijp me niet verkeerd maar het gaat om die bepaalde groep). Bleh wat walg ik van die gasten en die vriend van die gozer maar vragen hoe ik hem neer kreeg (zwarte band 1ste dan kung fu en kickboxen en kempo gedaan dus snelle relfecsen) maar lievber niet dan wel moest het ff kwijt


Nu nog goed nederlands leren schrijven, en je bent de man.
 
Kan je niet gewoon even die eigenaar van de gym aanspreken als dat groepie botten en pezen voor de deur staat?
 
Centaur zei:
Kan je niet gewoon even die eigenaar van de gym aanspreken als dat groepie botten en pezen voor de deur staat?
zou ik kunnen doen maar ik ga als eerst ff proberen te praten met die gasten ff vragen wat hun probleem nou eigenlijk is dat ze met een groepje komen en niet alleen durven.
 
DVD zei:
zou ik kunnen doen maar ik ga als eerst ff proberen te praten met die gasten ff vragen wat hun probleem nou eigenlijk is dat ze met een groepje komen en niet alleen durven.

Haha, je moet nu onderhand toch wel weten dat er niet te praten valt met die gast. Zeg nu maar eerlijk dat je gewoon zin hebt om iemand immekaar te trappen :D
 
huckfinn zei:
Haha, je moet nu onderhand toch wel weten dat er niet te praten valt met die gast. Zeg nu maar eerlijk dat je gewoon zin hebt om iemand immekaar te trappen :D
ik doe morgen ook me kisten aan :D en de boksbeugel gaat ook even mee mocht het echt uit de hand gaan lopen :D
 
Sommige dingen zijn moedig, en heb je ballen voor nodig, andere dingen zijn gewoonweg stom en ondoordacht.

In je eentje op een groepje van 12 man af gaan, ook al zijn het 12 lilliputters, is een duidelijk voorbeeld van één van die stomme dingen.
 
DVD zei:
ik doe morgen ook me kisten aan :D en de boksbeugel gaat ook even mee mocht het echt uit de hand gaan lopen :D

Bro, je mag er misschien 2 neertikken, misschien wel 3 als je heel snel bent maar die krijgen allemaal 1 pats. Dan zijn er nog 2 over en voor je daar naar kunt kijken heb je al een bok op je gezicht gehad. En JIJ bent druk bezig, zij richten rustig en dan zak je ineen als een meelzak.

Als het is zoals het te verwachten is geven die twee je dan een aframmeling en intussen staan die andere gastjes op, want je hebt ze maar 1x geraakt en schoppen lekker mee.

Daar gá je DVD, in het garehanenhok staat wel een filmpje van een vrouw die op een dergelijke manier afgeranseld word. :thumbup:
 
hey maar is jouw ass ook gekickt
 
Trieste figuren, geen aandacht aan geven.
Doe je dat wel, zorg dat er even gefilmd wordt. En post dat filmpje :)
 
wat een indianenverhalen. ik denk dat je het gewoon ook uitlokt, dat kan ik zien aan je haar, je oorbelletje en je aso-ketting. Soort zoekt soort.
 
Mr.Mike zei:
Trieste figuren, geen aandacht aan geven.
Doe je dat wel, zorg dat er even gefilmd wordt. En post dat filmpje :)
dat was wel de bedoeling ja met de telefoons:D en ff overzeten met een bluetooth sticky :D
 
boogie zei:
wat een indianenverhalen. ik denk dat je het gewoon ook uitlokt, dat kan ik zien aan je haar, je oorbelletje en je aso-ketting. Soort zoekt soort.
en WTF heeft me uiterlijk te maken met me gedrag?
 
saint zei:
Tja, triest verhaal. Gelukkig is het in de meeste gyms anders. Daar gaat iedereen op een leuke manier met elkaar om.

Sta mij toe om even een stukje te zingen van een bekende blanke zanger (karma voor de eerste die hem noemt):

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me


En nu met zijn allen!!!

:roflol:!!!

In mijn gym dansen we in de zonnestralen en geven elkaar geschenken en een knuffel.
 
Back
Naar boven