XXL Nutrition

wat een figuren zeg... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat mij altijd geleerd is, sla de grootste, breedste gozer voluit op zijn bek en de rest druipt af...........
 
Peoples zei:
wat mij altijd geleerd is, sla de grootste, breedste gozer voluit op zijn bek en de rest druipt af...........
precies dat denken ze ook bij bodybuilders daarom word je ook zo vaak lastig gevallen
 
spiertje16 zei:
precies dat denken ze ook bij bodybuilders daarom word je ook zo vaak lastig gevallen

:roflol: Whahaha, tja dan moet je maar gaan korfballen ipv bodybuilden!! :D
 
Ben ik weer :D
 
En? Ben je door die gast en zijn gang verrast toen je onder de gym-douche uitkwam?
 
hehe mafia
fysio is toch daaro bij leyeburg ?
ik woon bij dierenselaan ken je dat?
 
huckfinn zei:
En? Ben je door die gast en zijn gang verrast toen je onder de gym-douche uitkwam?
nope ik douche lekker thuis:D
ze stonden buiten :D

@ spiertje 16: ik ken de dierenseleaan is hier 2 minuten vandaan.

@markywannabee : yups anders had ik hier niet gezeten:D
 
DVD zei:
nope ik douche lekker thuis:D
ze stonden buiten :D

@ spiertje 16: ik ken de dierenseleaan is hier 2 minuten vandaan.

@markywannabee : yups anders had ik hier niet gezeten:D

en hoe is het afgelopen? dan? ze waren er dus?
 
Markywannabee zei:
en hoe is het afgelopen? dan? ze waren er dus?
ze waren er zeker (die andere 2 maatjes van me konden ineens niet trainen... ;) )
Maar goed loop lekker naar buiten toe (net rug en schouders gedaan) strompel naar me tomosje toe. Doe de sleutel in me slot buk ff om me slot op de pakken krijg ik een kk gooi tegen een bankie aan dus klauter overeind. En daar stond ze hoor met ze haren(9 mannetjes ) beetje stoer doen enzo maar ze kwamen niet dichterbij bleven netjes op afstand. dus ff me grote bek op gezet. en toen kwam ze hoor onze karate henkie. kwam die weer met ze duw actie. kreeg de kans om ze arm te pakken en lekker pijnlijk op ze rug te zetten met ze handje een beetje dubbel gevouwen.. meneer netjes op ze knietjes. en ik was in een echte zieke klote bui dus most ie sorry zeggen van me (waar al ze vriendjes bij stonden,,Schande!!) wou die niet dus ff wat harder beet gepakt en toen kwam er sorry uit. Handje los gelaten op de tomos gestapt meneer zat op de grond met ze armpje. en de rest ging braaf opzij. :eek: dus zo gevaarlijk waren ze niet. al met al een geslaagde avond zonder kleer scheuren en niet opzij gegaan voor die gok majoren :D
 
Sorry hoor, maar als het echte pestventjes zijn, zoals eerder beschreven, dan hadden die andere acht echt wel bovenop je gesprongen, ik geloof weinig van het hele verhaal.
 
Centaur zei:
Sorry hoor, maar als het echte pestventjes zijn, zoals eerder beschreven, dan hadden die andere acht echt wel bovenop je gesprongen, ik geloof weinig van het hele verhaal.
ik kende die andere gasten toch niet? en waar we uit gingen deden ze ook al niks.
 
Centaur zei:
Sorry hoor, maar als het echte pestventjes zijn, zoals eerder beschreven, dan hadden die andere acht echt wel bovenop je gesprongen, ik geloof weinig van het hele verhaal.

Eens ja, al geloof ik het verhaal wel.

Met andere woorden, je hebt er gewoon een uit groepje stoerdoenerige nerds gepatst waarvan je al dacht dat ze toch niks durfden, waren ze toevallig ook nog een paar jaar jonger dan jij?

Ik ken zulke figuren ook wel dat zijn van die gastjes van pakweg 17 die een beetje sjappie spelen op het pleintje, beetje smoken. Durven tegenwoordig niks meer tegen oom eend te zeggen. Bij zulke clubjes kun je dit goed doen.

Al met al heb je dus een petietebeetje overdreven met je eerste verhaaltje over de geweldige ganstah killah bro's van the hague :D
 
MightyDuck zei:
Eens ja, al geloof ik het verhaal wel.

Met andere woorden, je hebt er gewoon een uit groepje stoerdoenerige nerds gepatst waarvan je al dacht dat ze toch niks durfden, waren ze toevallig ook nog een paar jaar jonger dan jij?

Ik ken zulke figuren ook wel dat zijn van die gastjes van pakweg 17 die een beetje sjappie spelen op het pleintje, beetje smoken. Durven tegenwoordig niks meer tegen oom eend te zeggen. Bij zulke clubjes kun je dit goed doen.

Al met al heb je dus een petietebeetje overdreven met je eerste verhaaltje over de geweldige ganstah killah bro's van the hague :D
niet dat ik weet zag hem gister nog rond rijden in een auto (zal dus wel 18 jaar of ouder zijn lijkt me dan toch?)
 
MightyDuck zei:
Eens ja, al geloof ik het verhaal wel.

Met andere woorden, je hebt er gewoon een uit groepje stoerdoenerige nerds gepatst waarvan je al dacht dat ze toch niks durfden, waren ze toevallig ook nog een paar jaar jonger dan jij?

Ik ken zulke figuren ook wel dat zijn van die gastjes van pakweg 17 die een beetje sjappie spelen op het pleintje, beetje smoken. Durven tegenwoordig niks meer tegen oom eend te zeggen. Bij zulke clubjes kun je dit goed doen.

Al met al heb je dus een petietebeetje overdreven met je eerste verhaaltje over de geweldige ganstah killah bro's van the hague :D

haha een echte mafioso in ons midden
@dvd waar woon je dan
 
Dat weet je maar nooit, sjappies doen alles wat stoer lijkt die hebben niet zoveel verstandelijke vermogens.

Op een keer krijg JIJ de okketokken met dit soort acties DVD en dan zou ik niet graag in jou schoenen staan.
 
spiertje16 zei:
haha een echte mafioso in ons midden
@dvd waar woon je dan
zuiderparklaan/loosduinseweg
 
MightyDuck zei:
Dat weet je maar nooit, sjappies doen alles wat stoer lijkt die hebben niet zoveel verstandelijke vermogens.

Op een keer krijg JIJ de okketokken met dit soort acties DVD en dan zou ik niet graag in jou schoenen staan.
heb al vaak zat okketokken gehad.... maar die kans zit er dik in ja maar dat is dan me eigen schuld
 
LOL zijn ze met ze negenen doen ze niks ! :P

Als ik je met 9 van me vrienden had gepakt lag je nu je tanden te zoeken :D
 
Back
Naar boven