AndroidHealthClinic

wat een figuren zeg...

Bezoekers in dit topic

LangeMan zei:
LOL zijn ze met ze negenen doen ze niks ! :P

Als ik je met 9 van me vrienden had gepakt lag je nu je tanden te zoeken :D
wou net zeggen
als ik je met me homies[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou pakken its on now
 
DVD zei:
ze waren er zeker (die andere 2 maatjes van me konden ineens niet trainen... ;) )
Maar goed loop lekker naar buiten toe (net rug en schouders gedaan) strompel naar me tomosje toe. Doe de sleutel in me slot buk ff om me slot op de pakken krijg ik een kk gooi tegen een bankie aan dus klauter overeind. En daar stond ze hoor met ze haren(9 mannetjes ) beetje stoer doen enzo maar ze kwamen niet dichterbij bleven netjes op afstand. dus ff me grote bek op gezet. en toen kwam ze hoor onze karate henkie. kwam die weer met ze duw actie. kreeg de kans om ze arm te pakken en lekker pijnlijk op ze rug te zetten met ze handje een beetje dubbel gevouwen.. meneer netjes op ze knietjes. en ik was in een echte zieke klote bui dus most ie sorry zeggen van me (waar al ze vriendjes bij stonden,,Schande!!) wou die niet dus ff wat harder beet gepakt en toen kwam er sorry uit. Handje los gelaten op de tomos gestapt meneer zat op de grond met ze armpje. en de rest ging braaf opzij. :eek: dus zo gevaarlijk waren ze niet. al met al een geslaagde avond zonder kleer scheuren en niet opzij gegaan voor die gok majoren :D

Hahahahha maar wel goed gedaan :thumbs: :D
 
spiertje16 zei:
wou net zeggen
als ik je met me homies[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zou pakken its on now
haha
lang leven scheveningen en duindorp:D weten wel raad met je hommies ;)
 
LangeMan zei:
LOL zijn ze met ze negenen doen ze niks ! :P

Als ik je met 9 van me vrienden had gepakt lag je nu je tanden te zoeken :D
heb ook 9 vrienden hoor :rolleyes:
 
DVD zei:
haha
lang leven scheveningen en duindorp:D weten wel raad met je hommies ;)

Reken maar niet op hun, bro.
Ik ken ook veel mensen uit Duindorp en Scheveningen, maar ze komen je echt niet zomaar helpen. Ze hebben zelf genoeg problemen.
 
Hele topic gelezen.
Mijns inziens stond er vanavond niemand maar kon je ons tochniet met lege handen laten staan en hebt iets moois bedacht..
Toen ik een sjappie was van 17 durfde ik heus wel met een hele groep 1 iemand te slaan rofl(hmm wat ziek ik weet het)
 
johnny 01 zei:
Reken maar niet op hun, bro.
Ik ken ook veel mensen uit Duindorp en Scheveningen, maar ze komen je echt niet zomaar helpen. Ze hebben zelf genoeg problemen.
ben met ze opgegroeit en als we problemen hebben staan we voor elkaar klaar. Zelfs al hebben we zelf problemen .
 
@DVD : Zuiderparklaan/Loenensestraat hier

Dus je kan altijd hier komen schuilen als het mis gaat :p
 
DVD zei:
ben met ze opgegroeit en als we problemen hebben staan we voor elkaar klaar. Zelfs al hebben we zelf problemen .

Ik ben ook in me jeugd met ze opgegroeit, dus ik kan ze ook wel aardig goed. Ik ben vaak genoeg voor hun opgekomen en als ik hun nodig had kwamen ze nooit.
 
DVD zei:
ben met ze opgegroeit en als we problemen hebben staan we voor elkaar klaar. Zelfs al hebben we zelf problemen .
Onzin, ik ken er ook genoeg, en ik ben er ook genoeg mee omgegaan. Als er problemen zijn is het ieder voor zich, en hoef je op niemand anders dan jezelf te rekenen.

Los liever je problemen op in plaats van ze op te zoeken of te fantaseren, maar dat advies zal je waarschijnlijk pas over een paar jaar serieus gaan nemen, als het te laat is. :thumb:
 
problemen? in de gevaarlijke nieuwbouwwijken van Purmerend zeker :D
 
DVD zei:

spiertje16 zei:
wie traint er nog meer in den haag dan?
iemand hkv simson traint ..bij dat zwembad


Ah heerlijk om te horen ??? Heb bij beiden getraind vroeger. Fysio was vaak nog relax meen ik nog wel te herinneren, op de pubers na dan.
 
Beter uitkijken want we hebben hier te maken met echte ruige gasten zo te horen....!!! :rolleyes: :D
 
DVD zei:
heb ook 9 vrienden hoor :rolleyes:

zo weinig ? :D

Ik bedoelde dat die gastjes die jou wilden pakken vet nerd zijn
dat ze met z'n 9en voor je staan en niks doen.
Dat had hier wel wat anders geweest bedoel ik.
 
Centaur zei:
Onzin, ik ken er ook genoeg, en ik ben er ook genoeg mee omgegaan. Als er problemen zijn is het ieder voor zich, en hoef je op niemand anders dan jezelf te rekenen.

Los liever je problemen op in plaats van ze op te zoeken of te fantaseren, maar dat advies zal je waarschijnlijk pas over een paar jaar serieus gaan nemen, als het te laat is. :thumb:

Goede raad ome Centaur :thumb:
 
Back
Naar boven