XXL Nutrition

Wat een goal van VAN PERSIE!!!!!

Bezoekers in dit topic

levrone84

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2006
Berichten
26
Waardering
0
Geen Woorden meer voor! Hij wordt de nieuwe Bergkamp:eek:
 
Als hij zo doorgaat word ie idd de man!

Echter ook nu blijkt wel weer dat die jongen gewoon net achter de spitsen moet spelen net als Bergkamp. Gewoon nummer 10!!
 
Zo, die viel lekker in het netje inderdaad. Hij zou wel erg gebrand zijn geweest nadat ie in de CL wat mogelijkheden onbenut had gelaten. Maar damn, wat een goal zeg! Die jongen is écht zó onvoorstelbaar hard gegaan in Londen! :bow2:
 
oei, kippenvel maat...
 
Beetje een frot-goal... niet mooi voetbal. Slecht aangespeeld, slechte positie, met veel pijn en moeite weet hij heel ongemakkellijk zijn linkervoet tegen de bal aan te krijgen.... (erg lekker inderdaad, maar ik vind het niet mooi voetbal)

deze goal haalt het niet bij echte Bergkamp acties.

Maar feit blijft dat van Persie een wereldspeler kan gaan worden. In mijn ogen de beste speler van Nederland op het WK.
 
zo goed vind ik die goal eigenlik niet :o
 
Doe maar eens na! hahahah
 
Deze goal zegt niets over de kwaliteiten van Van Persie het had even goed andere speler kunnen zijn die zijn voet er tegen zette, maar ik geef toe dat hij er mooi in ging :)

Die goal van Bergkamp op het WK 98' dat was pure klasse!
 
Volgens mij zet hij niet toevallig zijn voet er tegen. Zoals bij vele doelpogingen van Van Persie weet hij uit moeilijke situaties/hoeken de bal vaak te raken en een van zijn grote kwaliteiten is dat hij dan nog gericht kan uithalen en dus zelf bepaald waar de bal heen schiet. Dat is niet makkelijk en zeker geen geval van 'even zijn voet er tegen'.


Ik zat trouwens een week geleden in Portugal met een zooi zatte Engelsen naar Liverpool - Galatasaray te kijken. De omhaal van de 2 meter lange Peter Crouch was echt ongelooflijk, vooral voor iemand als Crouch waarvan je niet echt verwacht dat hij de motoriek en lenigheid heeft om zo'n goal te maken. Die engelsen om me heen werden helemaal gek. Gast pal naast me bleef 10 minuten lang bazelen 'Can you ****ing believe that..Can you believe it' met verwilderde ogen :)
 
Niet mooi?? Onmogelijke bal goed weten te raken!!
Top doelpunt!!

Wazzup neem ik wat betreft voetbal niet zo serieus ;)

Maar jij Santino moet zien dat dit gewoon erg knap is.

BTW in de jeugd was hij ook de allerbeste (dus beter als van der vaart, sneijder, Leonardo, huntelaar enz enz.)
 
Laatst bewerkt:
Van Persie: "Mijn mooiste goal ooit"

Dankzij twee doelpunten van Robin van Persie wist Arsenal zaterdag met 1-2 te winnen bij Charlton Athletic. Met name de winnende treffer was er eentje om in te lijsten, zo is ook de aanvaller zelf van mening.
“Ik dacht dat de bal over het doel ging maar op het laatste moment zag ik hem onder de lat verdwijnen. Een fantastisch moment, het mooiste doelpunt dat ik heb gemaakt”, reageert Van Persie in The Sun. “Het betekende nog meer voor me, omdat Chelsea punten verspeelde en Liverpool had verloren.”

Toch had Van Persie over geluk niet te klagen. Vanwege een charge op landgenoot Jerrel Hasselbaink had hij immers nog de rode kaart kunnen krijgen. “Robin wordt steeds meer volwassen maar verliest af en toe nog steeds zijn hoofd. Zijn overtreding was op de grens”, meent manager Arsené Wenger.

......
 
houdt niet erg van voetbal maar dit is echt een goal die je in een spel doet gruwelijk gewoon
 

Zeker mooie doelpunten.

Echter ik zal je uitleggen waarom die van Persie moeilijker is:
Schot Seedorf is gewoon een afstandschot waar je veel geluk bij moet hebben. Een goed schot heb je of heb je niet. Is niet echt trainbaar. (tuurlijk het aanscherpen wel, maar de kracht om zo te schieten is wel 90% aangeboren.

Dennis Bergkamp's doelpunt:
Aanname erg goed. Maar wel in totaal 3 balcontacten. En het mooiste van het doelpunt van Bergkamp was dat het in een erg belangrijk duel gebeurde.

Mooie aan van Persie's doelpunt.
2 benen vrij van de grond. Ineens op de slof. Niet eens een super goede voorzet want moest aardige kapriolen uithalen om hem redelijk goed te kunnen raken. Moet wel zeggen dat 9 van de 10 zo niet erin vliegen. Maar deze dus wel.
 
Inderdaad die van Robin was technisch zeker moeilijker :)

Dennis Bergkamp's doelpunt:
Aanname erg goed. Maar wel in totaal 3 balcontacten. En het mooiste van het doelpunt van Bergkamp was dat het in een erg belangrijk duel gebeurde.

Die lange bal van De Boer was ook magistraal!

Schot Seedorf is gewoon een afstandschot waar je veel geluk bij moet hebben. Een goed schot heb je of heb je niet. Is niet echt trainbaar. (tuurlijk het aanscherpen wel, maar de kracht om zo te schieten is wel 90% aangeboren.

Inderdaad, maar wat een ingeving om van daar ff te trappen. :eek:
 
Van Persie had een beetje mazzel dat die bal zo het doelpunt in vloog maar mooi was hij zeker. Als je goed kijkt zie je dat hij de bal met zijn scheen raakt.

Die van Bergkamp valt niet te vergelijken. Raakt misschien wel 3 keer de bal aan maar het zijn wel 3 perfecte balcontacten. Eerste balcontact aanname, tweede man uitspelen, derde scoren.

Deze valt beter te vergelijken met die van Van Persie:

YouTube - Van Basten
 
Back
Naar boven