AndroidHealthClinic

Wat een slijmbakkus.....urgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omfg heb em na een min maar weer afgezet. You're the best, ever ever ever en meer van dezelfde shit.

Gadverdamme.
 
hahaha wtf wat een sukkel
 
Volgens mij heeft hij zelfmoord gepleegd toen het uitging :D:D:D

STERF SUKKEL!
 
Ze zouden er een filmpje bij moeten maken, dat er een man tegen zn teddy beer praat:D
 
OMG

:D

kerl is een beetje de weg kwijt of zo....
 
Ja, toen ik die tape kreeg dacht ik; "Jij spoort echt niet!!" Dus toen heb ik het maar uitgemaakt! :D
 
Kijk Aimee, zo behandel je softies ;)
 
Hij zou mee moeten doen aan het spelletje: Je mag geen "best" en "ever" zeggen.
Ik denk niet dat ie het ver zou schoppen.
 
Je bent de zon en de maan en de sterren en de zee en de bergen en de dalen en de rivieren die woest naar de zee stromen en de bomen en de dieren en de mensen en alles wat de mensen gemaakt hebben zoals de petrochemische industrie waardoor wij van die fijne brandstoffen hebben en lekker een eindje kunnen gaan rijden. Ja toch schatje? Hallo? Waar ben je nou gebleven?
 
:roflol: boogie's tape naar aanleiding van het 6maanden durend programma van karl noten
 
koetje zei:
:roflol: boogie's tape naar aanleiding van het 6maanden durend programma van karl noten

:roflol:
 
wat een cork! Zielig gastje met zeer weinig zelfwaardering!
 
Aimee zei:
Ja, toen ik die tape kreeg dacht ik; "Jij spoort echt niet!!" Dus toen heb ik het maar uitgemaakt! :D
Hoe kon je me ooit verlaten? Mijn prinses, mijn schatje, mijn roze dumbeltje, mijn poepiefloepie. Jij zal voor altijd in mijn hart gesloten blijven. Nooit zal een ander de zoete herinneringen aan al onze romantische belevenissen doen vergeten. Mijn ziel is vervuld met de eeuwigdurende vlam van jouw liefdevolle beroeringen. Nooit zal er plaats zijn in mijn gebroken hart voor een ander. Bittere tranen zijn mijn deel, het ga je goed. Nu ga ik mezelf verhangen aan de smith-machine (heeft dat ding ook nog nut).
 
Lauw zei:
Hoe kon je me ooit verlaten? Mijn prinses, mijn schatje, mijn roze dumbeltje, mijn poepiefloepie. Jij zal voor altijd in mijn hart gesloten blijven. Nooit zal een ander de zoete herinneringen aan al onze romantische belevenissen doen vergeten. Mijn ziel is vervuld met de eeuwigdurende vlam van jouw liefdevolle beroeringen. Nooit zal er plaats zijn in mijn gebroken hart voor een ander. Bittere tranen zijn mijn deel, het ga je goed. Nu ga ik mezelf verhangen aan de smith-machine (heeft dat ding ook nog nut).

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
wat een zeepsmoel :scratch: ... getuigt van weinig zelfrespect
 
Back
Naar boven