AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Die van xxl zijn echt de lekkerste eiwitrepen die ik ooit heb gehad. Helaas iets teveel kcal en te pricy. Maar morgen pre festival heb ik er twee hnnnnnnnnnnnnng
 
Ben sinds kort er achter gekomen dat Barebell ook hele goeie repen maakt met slecht 200 kcal op 20 gr protein. Goeie verhouding, geweldige smaak, wel beetje duurder maar goed om mee af te wisselen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ben sinds kort er achter gekomen dat Barebell ook hele goeie repen maakt met slecht 200 kcal op 20 gr protein. Goeie verhouding, geweldige smaak, wel beetje duurder maar goed om mee af te wisselen.
Oh, heb net een doos besteld van dit merk! Leuk om te horen dat ze lekker zullen zijn :D
Nog wat kcal over en past in de macro's, dus ik ga eens zondigen aan een Milka choco wafer :)
 
Oh, heb net een doos besteld van dit merk! Leuk om te horen dat ze lekker zullen zijn :D
Nog wat kcal over en past in de macro's, dus ik ga eens zondigen aan een Milka choco wafer :)
Benieuwd naar wat je ervan vindt. Heb dit merk zelf nog niet geprobeerd, maar al veel goede dingen over gehoord!
 
500gr magere kwark + paar lepels homemade granola...
 
Flinke bak pasta before training

81C72003-7065-480A-ACE6-24AB5DA9C012.jpeg
 
Ik at vandaag even als de rest van de week gebakken brood met een hamburger er op en een wortel
 
Back
Naar boven