MuscleMeat

Wat eet je nu? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

250gr magere verse kaas, 10gr XXL aardbeien whey, 25gr muesli. Halve XXL low carb chocolade fudge reep. 1 verse truffel. Groene thee.
 
Ik ben jaloers op mensen die elke avond minstens 250g magere verse kaas tot zelfs de hele 500gram pot weg werken voor bed, zelfs met fruit en cacao nips of whey in kan ik het niet binnen krijgen :P
 
Ik ben jaloers op mensen die elke avond minstens 250g magere verse kaas tot zelfs de hele 500gram pot weg werken voor bed, zelfs met fruit en cacao nips of whey in kan ik het niet binnen krijgen :P
Neem skyrr vanille (of fruit smaak) van lidl. :) 0,99 per 350 gram.
Of van de week bij Deeb campina kwark)of optimel) 2 voor 2 euro.
 
Ik ben jaloers op mensen die elke avond minstens 250g magere verse kaas tot zelfs de hele 500gram pot weg werken voor bed, zelfs met fruit en cacao nips of whey in kan ik het niet binnen krijgen :P
At weleens die van 1KG maar kreeg maar 70% op. Die van Campina is gewoon te eten
 
Ik ben jaloers op mensen die elke avond minstens 250g magere verse kaas tot zelfs de hele 500gram pot weg werken voor bed, zelfs met fruit en cacao nips of whey in kan ik het niet binnen krijgen :P

Voor mij was die 250gr ook best veel, ik eet normaal 125gr.
Gisteren echter had ik echter kcals over en eiwitten tekort, dus dan is dat snel en makkelijk :p.
 
Ik ben jaloers op mensen die elke avond minstens 250g magere verse kaas tot zelfs de hele 500gram pot weg werken voor bed, zelfs met fruit en cacao nips of whey in kan ik het niet binnen krijgen :P
Is eigenlijk, net zoals alles, een kwestie van gewoonte. Misschien vind je het in het begin niet zo lekker en/of te veel, maar oefening baart kunst. :)
 
Is eigenlijk, net zoals alles, een kwestie van gewoonte. Misschien vind je het in het begin niet zo lekker en/of te veel, maar oefening baart kunst. :)
Inderdaad. In het begin moeite met halve liter kwark voor t slapen gaan.
Nu met gemak en genot.
 
Is eigenlijk, net zoals alles, een kwestie van gewoonte. Misschien vind je het in het begin niet zo lekker en/of te veel, maar oefening baart kunst. :)
Ook je maag gaat groeien in deze sport :D
 
Sinds kort koop ik partijen in van Nakd. Notenrepen. Erg makkelijk en lekker als tussendoor. En handig voor als je veel kcal
wil eten per dag. (Reepje = 250Kcal).
Heb je ook al grotendeels de juiste vetten gegeten.
Ze zijn wat prijzig maar dat kost het serieus zijn met BB en voeding sowieso wel.
Gewoon een tip voor wie hier nog nooit van gehoord/aan gedacht heeft :)
 
Sinds kort koop ik partijen in van Nakd. Notenrepen. Erg makkelijk en lekker als tussendoor. En handig voor als je veel kcal
wil eten per dag. (Reepje = 250Kcal).
Heb je ook al grotendeels de juiste vetten gegeten.
Ze zijn wat prijzig maar dat kost het serieus zijn met BB en voeding sowieso wel.
Gewoon een tip voor wie hier nog nooit van gehoord/aan gedacht heeft :)
Dan kan je toch net zo goed een handje gemengde noten/pindas/studentenhaver nemen.
Das veel goedkoper net net zo makkelijk.
Oke je met t wel zelf effe in een zakje doen....
 
2 borden volkoren pasta met kipfilet, magere kookroom, spinazie en knoflook.
 
Sinds kort koop ik partijen in van Nakd. Notenrepen. Erg makkelijk en lekker als tussendoor. En handig voor als je veel kcal
wil eten per dag. (Reepje = 250Kcal).
Heb je ook al grotendeels de juiste vetten gegeten.
Ze zijn wat prijzig maar dat kost het serieus zijn met BB en voeding sowieso wel.
Gewoon een tip voor wie hier nog nooit van gehoord/aan gedacht heeft :)
Had dit ooit een keer gekregen. De cashew cookie vond ik wel okee. Maar er was ook eentje met "chocolade" (aka cacao) en die vond ik niet lekker.
Meeste repen zijn 35g en maar 150kcal, dacht ik.
Kleine reepjes dus. Maar wel makkelijk voor onderweg natuurlijk.

OT: kip - rijst - bonen - broccoli/bloemkool
 
Wat heb ik vandaag niet gegeten? :dunno:
 
Back
Naar boven