AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

En, hoeveel kilometer heeft het buffet afgelegd? :p

OT: feestje gehad gisteren? :)
haha... vrees dat alleen ik daar veel kilometers heb afgelegd, heb een reputatie hoog te houden (vertel ze niet dat ik daarvoor 3 maaltijden skip uiteraard).

Ja, was gisteren uitgenodigd omdat een vriend eerder deze week te horen had gekregen dat hij niet terminaal ziek was, ondanks de verwachtingen dat het wel zo was. Echt zulks goed nieuws om te krijgen.
 
haha... vrees dat alleen ik daar veel kilometers heb afgelegd, heb een reputatie hoog te houden (vertel ze niet dat ik daarvoor 3 maaltijden skip uiteraard).

Ja, was gisteren uitgenodigd omdat een vriend eerder deze week te horen had gekregen dat hij niet terminaal ziek was, ondanks de verwachtingen dat het wel zo was. Echt zulks goed nieuws om te krijgen.
Wow, dat is ongelofelijk goed nieuws! :clap:
Grote opluchting bij iedereen wellicht. :)
 
Kip curry met snijbonen en zilvervlies rijst
91A32AFE-32FE-423C-B854-C2EF80A8B0E5.jpeg
 
Kip curry met snijbonen en zilvervlies rijst
Bekijk bijlage 467079

Welke curry heb je gebruikt? Ik ben namelijk nog opzoek naar een soort chicken tonight saus / curry ter vervanging. Vind chicken tonight zo slechte macros hebben (overigens HEERLIJK) en lekker makkelijk, maar veeeeel calorieen imo
 
Wow, dat is ongelofelijk goed nieuws! :clap:
Grote opluchting bij iedereen wellicht. :)

Zeer opgelucht inderdaad. Had pas echt door hoe erg ik erover in zat toen ik het goede nieuws hoorde. Kan natuurlijk ook het vooruitzicht op al dat eten zijn geweest ;).
 
Welke curry heb je gebruikt? Ik ben namelijk nog opzoek naar een soort chicken tonight saus / curry ter vervanging. Vind chicken tonight zo slechte macros hebben (overigens HEERLIJK) en lekker makkelijk, maar veeeeel calorieen imo
Alles vers, heb een hele lieve vrouw die erg lekker kan koken, dus 1kg kipfilet, verse snijbonen, paprika, doperwten magere kookroom en curry kruiden
 
Welke curry heb je gebruikt? Ik ben namelijk nog opzoek naar een soort chicken tonight saus / curry ter vervanging. Vind chicken tonight zo slechte macros hebben (overigens HEERLIJK) en lekker makkelijk, maar veeeeel calorieen imo
Wat je ook kan doen is een goedkope cup a soup/minute soup kerrie nemen en met wat minder water aanmaken. Scheelt ook aardig wat aan kcal.
of een zakje nemen van knorr
is ook alweer wat minder aan kcal.

Wat ik wel deed is gewoon een duyvis dipsaus zakje kerriesaus en dat mee roerbakken met een beetje water of scheutje (light) kokosmelk of kookroom. Zo een zakje bevat maar 22 kcal.
en deze maar 19 kcal per zakje

mijn voorkeur is gewoon zelf maken met bouillon/(light) kokosmelk of kookroom/kerriepoeder en eventueel binden met een beetje allesbinder of aardappelzetmeel/maizena.
Maar gemak is soms ook wel handig.

Scheelt allemaal al best wat tov chicken tonight.

Maar in de bulk maakt het toch niet zoveel uit om een keer de chicken tonight te pakken? ;) Alhoewel ik me wel voor kan stellen dat meer eten ook wel lekker is. :D
 
Hier ook een Barebells reep (Salty peanut), 2 maiswafels met 10gr crunchy pindakaas en 5gr 90% chocolade, blauwe bessenthee.
 
Lengleng satésaus hmmm
 
Back
Naar boven