MuscleMeat

Wat eet je nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

N'joy peanut butter caramel protein bar.
 
Net op.... 3 gebakken eieren met 6 dikke rijstwafels met dik roomboter.
Gelukkig proef je door de eieren de roomboter niet zo erg.... :o
 
Laatst bewerkt:
Ik had vandaag kaaspasta gegeten met spinazie erin. En daarna nog een salade met veel tomaten er radijsjes erin en ik had er wat honingmosterd dressing aan toegevoegt. Het was erg lekker vond ik.

bedankt voor je input
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
3/4 Turks brood, 1 lat ribben,1 kalkoen saté, 1 kippenpoot. 1/2 snede warme beenham, wat goede olijfolie en maar 1 flesje wijn.
Want dieetleef.
 
Koolvis, broccoli, rijst, ui, paprika, champignons, kruiden, XXL Light Sauce. :hedbang:
 
Koolvis, broccoli, rijst, ui, paprika, champignons, kruiden, XXL Light Sauce. :hedbang:
Mag je rode ui en tomaat in je eetschema ?

Dan zou je ook Italiaanse koolvis uit de oven kunnen maken.
Koolvis gaat dan in een mengsel van tomatenblokjes en rode ui in de oven.
Beetje dit idee zeg maar, ik doe er zelf nog een baklading italiaanse kruiden op omdat koolvis erg flauw is van zich zelf. Kan ook prima zonder olijfolie.

 
Ik heb geen opgelegd schema, rode ui eet ik wel. Tomaat nam ik afgelopen week nog, maar stop ik nu wel mee. Bedankt voro de tip!:thumbs: Momenteel stoom ik mijn vis en groenten. Ik doe heel veel diverse kruiden op mijn vis en altijd een madame jeanette of extra hete sambal (piri piri saus van de Lidl is ook goed) over m'n eten. XXL Light Sausjes vind ik ook leker.
 
Thai 😋
339441EE-0111-46A5-ACAA-993D077AD158.jpeg
 
Eet nu bak ijs leeg van de jumbo! Niet omdat het moet maar omdat het kan..
 
500g kwark met raw cacao en stevia. Openbaring.
 

Bijlagen

  • 20200801_141826.jpg
    20200801_141826.jpg
    136,8 KB · Weergaven: 142
Night protein met frambozen en blauwe bessen en xxl aardbei jam en klein beetje kokosolie
 

Bijlagen

  • 09FD3AA1-814D-4EBE-8C70-4064EB288AB0.jpeg
    09FD3AA1-814D-4EBE-8C70-4064EB288AB0.jpeg
    183,2 KB · Weergaven: 151
Vanmiddag 2 eiwitrepen op, cranberry white chocolate en yoghurt berry, niet te kanen haha net kauwgom
 
Eiwit repen zijn onzin
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Groente smooty

Beef Proteïne (frambozensmaak) wortel, bloemkool, broccolli, spinazie, Red Maca, pompoenpitolie, Becel Blend

en de kleur is groen......dus gezond!!
 
Back
Naar boven