MuscleMeat

Wat er over blijft van Luke Wood 1 week out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij is niet helemaal correct gevormt inderdaad...
 
Lelijk fysiek heeft die gast. Hele gekke borst en raar gevormde armen.
 
marz01 zei:
ik dacht echt dat zijn hoofd erop gephotosoept was ?? wat zijn ze stats?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Z'n middel is niet groot genoeg :shrug:
 
Stond trouwens niet op de lijst van de Charlotte Pro :nope:, zie ook geen
top 5 plaats voor hem bij deze wedstrijd.
 
Wel zonde trouwens dat hij zo'n k*tte borst heeft want met die benen en rug kom je best een endje.
 
Lelijke fysiek en de man komt mij zowat oerdom over en iedereen weet dat ik mij dood erger aan domme analfabeten met ego's :D
 
Moen zei:
Lelijke fysiek en de man komt mij zowat oerdom over en iedereen weet dat ik mij dood erger aan domme analfabeten met ego's :D

:D
 
Hmm ik vind dat hij echt brute massa heeft! Alleen zijn schouders zijn echt super huge, en zijn borst is idd minder, maar om nou te zeggen dat hij er slecht uit ziet!!!?Beetje respect mag idd wel en ja niet iedereen heeft nou eenmaal supergenen!!!
Ik zou toch tekenen voor zoveel massa hoor!!!
 
idd, zijn borst en biceps zijn wat minder, maar denk dat veel mensen hier als ze zelfde hoeveelheid massa hadden nog meer uit verhouding zouden zijn.
 
Ik vind dat je wel meer respect kan tonen voor wat hij heeft bereikt!

Zijn schouders en benen zien er top uit!
 
Moen zei:
Lelijke fysiek en de man komt mij zowat oerdom over en iedereen weet dat ik mij dood erger aan domme analfabeten met ego's :D
moet je eens kijken op het forum van milos sarcev, hij komt mij absoluut NIET dom over, maar ach...
 
Lul niet Moen, die gast is erg aardig en heeft totaal geen ego.
 
Ja, die ziet er niet uit, precies een kippenborst die gozer. Hopelijk voor hem komt het nog goed.
 
Het is erg jammer... qua massa zit hij prima...

Maar weer dat vooroordeel dat BB dom zijn... :mad:

Jullie mochten willen dat je zo huge als hem was... hij is slim genoeg om hier zijn werk van te maken!!!
 
idd borst loopt achter, lijkt synthol in de schouders maar niet zeker. Zal nooit ver komen met deze fysiek maar toch respect want hier zit nog steeds veel werk in, niet iedereen heeft de juiste genen!

btw: velen hier die hem afkraken zouden blij zijn met zo'n borst, deze lijkt gewoon klein omdat de rest zo huge is!
 
The rebel zei:
Ja, die ziet er niet uit, precies een kippenborst die gozer. Hopelijk voor hem komt het nog goed.

Gelukkig is jouw borst wel zo freaky nietwaar Rebel?

en borst wordt idd overpowered door schouders ja.
 
heftige benen. Ze borst valt alleen in het niet bij die freaky schouders.
 
Back
Naar boven