Fitness Seller

Wat er over blijft van Luke Wood 1 week out

Bezoekers in topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 feb 2003
Big_T zei:
btw: velen hier die hem afkraken zouden blij zijn met zo'n borst, deze lijkt gewoon klein omdat de rest zo huge is!

Is dat de reden waarom gezegd wordt dat BB'ers kleine derde beens hebben ???

Diabolic

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jul 2005
Mars zei:
Gelukkig is jouw borst wel zo freaky nietwaar Rebel?

Mijn borst is idd bijna even groot als de zijne, Mars, maar de rest is niet zo huge.

Sommigen hebben er wel nogal wat moeite mee als je kritiek geeft op een pro. Hij mag dan wel pro zijn én een arrdige gast, wat ik gerust wil aannemen, als zijn proporties niet in verhouding zijn dan mag het gezegd worden lijkt mij, no offense ;)

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Hij heeft wel acht blokjes maar ik vind hem er niet uitzien zoals eerst.

Worf

Oldskool member since '02
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
3 nov 2002
The rebel zei:
Mijn borst is idd bijna even groot als de zijne, Mars, maar de rest is niet zo huge.

Sommigen hebben er wel nogal wat moeite mee als je kritiek geeft op een pro. Hij mag dan wel pro zijn én een arrdige gast, wat ik gerust wil aannemen, als zijn proporties niet in verhouding zijn dan mag het gezegd worden lijkt mij, no offense ;)

Anders ga je naar www.getbig.com hij is daar ook postend member, daar kan je zelf met hem praten. Is een prima kerel IMO!

Moontribe

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 mei 2004
Enige minpunt is zijn borst ja, maar we hebben allemaal zo onze minpunten. Rug/Benen/armen zien er imo gewoon goed uit, misschien wat "anders" gevormd, maar evengoed ziet het er wel goed uit.

enrico

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
The rebel zei:
dan wil ik daar toch echt foto's van zien hoor :roflol:

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Ik vind z'n buik ook minder, wel goed gedefinieerd, maar weinig massa. Rare fysiek, maar wel respect.

Moen

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jul 2003
Mars zei:
Lul niet Moen, die gast is erg aardig en heeft totaal geen ego.

Ik zei toch niet dat ie niet aardig was :D

firedsoul

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 dec 2004
Lengte
1m83
The rebel zei:

Keep on dreaming je borst is niet bijna even groot als zijne. Ik lach me kapot als jij in het echt naast hem staat dan piep je wel anders.

Mars

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 mei 2003
Misschien bedoelt hij even groot als op die plaatjes.

wiksycola

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
7 jan 2005
Als ik hem was, zou ik wat synthol in mijn borst knallen.

gallie

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2003
kheb fotos gezien waar zijn borst er beter uitzach. het licht ook wel aan de lichtinval van hoe de fotos gemaakt zijn maar zo slecht is ie ook weer niet beetje meer dikte en diepte hier aan daar zal hem goed doen.

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 nov 2003
gallie zei:
kheb fotos gezien waar zijn borst er beter uitzach. het licht ook wel aan de lichtinval van hoe de fotos gemaakt zijn maar zo slecht is ie ook weer niet beetje meer dikte en diepte hier aan daar zal hem goed doen.

sorry kon het niet laten :p

Ano_1982_9

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
30 nov 2004
Lengte
1m79
Massa
112kg
jongens, we moeten niet vergeten dat deze jongens pro's zijn, dus die mogen ook worden onderworpen aan een zeer kritische beoordeling!!

Kan me nog wel wat dingen herinneren wat er niet allemaal over gunther wordt gezegd!

enrico

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
als iemand gaat verkondigen dat hij een grotere borst heeft mag ik toch wel eens lachen zekers? :roflol:
in verhouding mogelijk wel ja, maar puur qua massa geloof ik er geen hol van :D

Suat

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
10 nov 2004
Ik vind dat hij een ongeloofelijk dikke nek heeft en kleine borsten in vergelijking met de rest van zijn lichaam.

Respect voor het resultaat maar mooi vind ik het niet.

den_jimmy

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
15 apr 2004
Podiumvulling...
Slechte fysiek maar benen zijn ok

guardian

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 jan 2005
wiksycola zei:
Als ik hem was, zou ik wat synthol in mijn borst knallen.

idd... als hij dan toch gewoon genetisch benadeeld is qua borst, why not ??? Zal iig mooier zijn dan nu en een heel groot verschil wat overall-look betreft...

Naar boven