AndroidHealthClinic

Wat er over blijft van Luke Wood 1 week out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MyOwN

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2004
Berichten
255
Waardering
0
Voor de massa een 10...Maar voor zijn overal fysiek :( ....eerlijk jongens dit ziet er toch niet uit...Totaal NIET in verhouding, gaan we hier heen over een aantal jaren.... ???


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
An Error Has Occurred!The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.
 
Yzord zei:
An Error Has Occurred!The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.

Kun je niks openen??? Bedoel je dat??? I think so..... :rolleyes:
Mocht dat het geval zijn dan zal ik hem wel verwijderen..... :(
 
ff registreren en inloggen en je kunt ze wel zien.
 
Ja - zie niks - kun je de foto's niet ff uploaden op imageshack.us ofzo?
 
Ze doen het bij mij wel, zijn verhoudingen zijn idd niet goed, vooral zijn borst/armen zijn te klein. Maarja daar zal hij vast en zeker hard aan werken en als hij bij zijn anders spiergroepen niet voor grote massa gaat heeft hij op het podium helemaal niks te zoeken, dus ik kan het wel begrijpen.
 
what's up with the chest
 
Yzord zei:
An Error Has Occurred!The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.
:(
 
Gore k*t Milos!!!!!!!!!
Ik probeer te registirren en dan gaat hij ook nog moeilijk zitten doen, ****ing hell.
Kan iemand die pics gewoon even posten(imageschack)aub dank u wel.
 
Deze man heeft hard gewerkt om zo'n massieve fysiek vol separatie te bereiken. :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
boerenkool zei:
Een lelijke vent in groen ondergoed met balletsokjes aan... geen verder commentaar.


fuk you man wat meer respect hij is nog altijd een pro. Iets wat jij nooit kan worden met dat gedrag van jou sjongejonge zeg. Tis een heel aardige gozer die ze best doet hij kan er niets aan doen dat ie door ze genen niet zulke goeie armen , rug kan hebben als de andere pro,s hij probeert tenminste. En ga jij em lekker uitschelden. Respectloos wezen.
 
probeer je te registreren, komt er een activatie email met wachtwoord maar het wachtwoord is fout als je het ingeeft.

Kan je de fotos niet ergens gratis hosten en hier plaatsen .
 
Big_T zei:
probeer je te registreren, komt er een activatie email met wachtwoord maar het wachtwoord is fout als je het ingeeft.

Kan je de fotos niet ergens gratis hosten en hier plaatsen .

Het is volbracht!!!!!Ze staan erop!!! Kijk en bewonder...... :rolleyes:
De man in het groene broekje.... :eek:
 
Laatst bewerkt:
alleen ze'n borst is niet goed
 
tja, op een O heeft ie weinig te zoeken. Borst is echt te klein in verhouding. Die rug komt zo wel ziek over in een latspread, maar mist diepte.... geheel oogt gewoon wat vlak imo... Maar nog steeds heeft ie een fysiek dat ik nooit zal (willen) bereiken.

genetisch gewoon minder materiaal dan bijv een Cutler (maar goed, das me er dan ook een)
 
Extreme massa maar ook extreem rare spierkwaliteit en look.
 
zijn borst is veels te klein, maar de armen vind ik nog wel meevallen :)
 
vaag fysiek
maar wel respect voor zn prestatie
 
ik dacht echt dat zijn hoofd erop gephotosoept was ?? wat zijn ze stats?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven