MuscleMeat

Wat er over blijft van Luke Wood 1 week out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big_T zei:
btw: velen hier die hem afkraken zouden blij zijn met zo'n borst, deze lijkt gewoon klein omdat de rest zo huge is!

Is dat de reden waarom gezegd wordt dat BB'ers kleine derde beens hebben ???
 
Mars zei:
Gelukkig is jouw borst wel zo freaky nietwaar Rebel?


Mijn borst is idd bijna even groot als de zijne, Mars, maar de rest is niet zo huge.

Sommigen hebben er wel nogal wat moeite mee als je kritiek geeft op een pro. Hij mag dan wel pro zijn én een arrdige gast, wat ik gerust wil aannemen, als zijn proporties niet in verhouding zijn dan mag het gezegd worden lijkt mij, no offense ;)
 
Hij heeft wel acht blokjes maar ik vind hem er niet uitzien zoals eerst.
 
The rebel zei:
Mijn borst is idd bijna even groot als de zijne, Mars, maar de rest is niet zo huge.

Sommigen hebben er wel nogal wat moeite mee als je kritiek geeft op een pro. Hij mag dan wel pro zijn én een arrdige gast, wat ik gerust wil aannemen, als zijn proporties niet in verhouding zijn dan mag het gezegd worden lijkt mij, no offense ;)

Anders ga je naar www.getbig.com hij is daar ook postend member, daar kan je zelf met hem praten. Is een prima kerel IMO!
 
Enige minpunt is zijn borst ja, maar we hebben allemaal zo onze minpunten. Rug/Benen/armen zien er imo gewoon goed uit, misschien wat "anders" gevormd, maar evengoed ziet het er wel goed uit.
 
The rebel zei:
Mijn borst is idd bijna even groot als de zijne, Mars, maar de rest is niet zo huge.
dan wil ik daar toch echt foto's van zien hoor :roflol:
 
Ik vind z'n buik ook minder, wel goed gedefinieerd, maar weinig massa. Rare fysiek, maar wel respect.
 
Mars zei:
Lul niet Moen, die gast is erg aardig en heeft totaal geen ego.

Ik zei toch niet dat ie niet aardig was :D
 
The rebel zei:
Mijn borst is idd bijna even groot als de zijne, Mars, maar de rest is niet zo huge.

Sommigen hebben er wel nogal wat moeite mee als je kritiek geeft op een pro. Hij mag dan wel pro zijn én een arrdige gast, wat ik gerust wil aannemen, als zijn proporties niet in verhouding zijn dan mag het gezegd worden lijkt mij, no offense ;)


Keep on dreaming je borst is niet bijna even groot als zijne. Ik lach me kapot als jij in het echt naast hem staat dan piep je wel anders.
 
Misschien bedoelt hij even groot als op die plaatjes.
 
Als ik hem was, zou ik wat synthol in mijn borst knallen.
 
kheb fotos gezien waar zijn borst er beter uitzach. het licht ook wel aan de lichtinval van hoe de fotos gemaakt zijn maar zo slecht is ie ook weer niet beetje meer dikte en diepte hier aan daar zal hem goed doen.
 
gallie zei:
kheb fotos gezien waar zijn borst er beter uitzach. het licht ook wel aan de lichtinval van hoe de fotos gemaakt zijn maar zo slecht is ie ook weer niet beetje meer dikte en diepte hier aan daar zal hem goed doen.

sorry kon het niet laten :p
 
jongens, we moeten niet vergeten dat deze jongens pro's zijn, dus die mogen ook worden onderworpen aan een zeer kritische beoordeling!!

Kan me nog wel wat dingen herinneren wat er niet allemaal over gunther wordt gezegd!
 
als iemand gaat verkondigen dat hij een grotere borst heeft mag ik toch wel eens lachen zekers? :roflol:
in verhouding mogelijk wel ja, maar puur qua massa geloof ik er geen hol van :D
 
Ik vind dat hij een ongeloofelijk dikke nek heeft en kleine borsten in vergelijking met de rest van zijn lichaam.

Respect voor het resultaat maar mooi vind ik het niet.
 
Podiumvulling...
Slechte fysiek maar benen zijn ok
 
wiksycola zei:
Als ik hem was, zou ik wat synthol in mijn borst knallen.


idd... als hij dan toch gewoon genetisch benadeeld is qua borst, why not ??? Zal iig mooier zijn dan nu en een heel groot verschil wat overall-look betreft...
 
Back
Naar boven