AndroidHealthClinic

Wat er over blijft van Luke Wood 1 week out

Bezoekers in dit topic

Waar is die knakker mee bezig? Hij ziet toch zelf ook wel dat die schouders veel te groot worden voor dat kippeborstje.
 
firedsoul zei:
fuk you man wat meer respect hij is nog altijd een pro. Iets wat jij nooit kan worden met dat gedrag van jou sjongejonge zeg. Tis een heel aardige gozer die ze best doet hij kan er niets aan doen dat ie door ze genen niet zulke goeie armen , rug kan hebben als de andere pro,s hij probeert tenminste. En ga jij em lekker uitschelden. Respectloos wezen.

Ok, er valt best iets goeds over te zeggen, commentaar aangepast.
 
Ja man die gast ziet r echt niet uit... :rolleyes::rolleyes:

Wat een ongelofelijk onzinnig gezeik weer allemaal zeg. Komop zeg, die gast is gewoon een ****ing monster man. Jah hij heeft een paar slechte punten maar overall vind ik hem echt nog steeds een goede fysiek hebben. Iedereen die hem hier af loopt te zeiken komt nog niet in de buurt van een 10e deel van zijn fysiek. En ook niet van dat 'kippenborstje' van hem.

Altijd gezever hier over vooroordelen tegen BB'ers maar het merendeel hier is zelf precies hetzelfde. Beginnen over dat die gast dom is, wtf heeft dat er nou mee te maken?
 
2Ripped4U zei:
Waar is die knakker mee bezig? Hij ziet toch zelf ook wel dat die schouders veel te groot worden voor dat kippeborstje.

Niet iedereen is zo'n freaky shredded beast als jou "2Ripped4U"
 
als jou = als jij. En hij shredded heeft wel gelijk, zn borst is te klein. Je kan bij alle beoordelingen wel zeggen "alsof jij zo groot bent" maar dat slaat natuurlijk nerges op.
 
Neej wijsneus maar om het een "kippeborstje" te noemen vind ik een beetje zielig.
 
Ik vind toch ook wel dat het een kippenborstje lijkt tov de rest van zn fysiek hoor :D voor de rest ken ik die kerel niet dus no offence...

en nee, mijn borst is niet groter maar wel meer in verhouding :D
 
Back
Naar boven