Fitness Seller

Wat eten jullie op je Werk/School?

Bezoekers in dit topic

Brood met kaas, soms een blikkie tonijn of een Brinta-shake. Vaak nog een grote sinaasappel..... En vooral veel koffie:p
 
Volkoren brood met kippefilet, kalkoenfilet, gerookte zalm, kaas, pindakaas,
paardefilet, rosbief.

Om de 2 dagen doe ik blik tonijn mee of makreelfilet.
 
Houdt niemand zich aan een voedingsschemahier ???

brood met kipfilet hoort bij mijn voedingsschema?! en nee, ik neem geen koelbox en een gas stel mee naar school
 
6 Boterhammen met kaas (+soms confituur) + blikjes cola light.

Of te wel sandwiches
 
Rijst kip en groenten, bambix met een shake door.

Greetzzzz.
 
Broodjes, banaan, handje noten (en een shake als er naar mijn mening niet genoeg kipfilet mee is..).
 
Ook op school en op mijn werk volg ik mijn voedingsschema.
Dus: tonijn, sardines, groenten :meal:
 
5 boterhammen met 140 gram tonijn
1/2 bak kwark + wat noten soms
1 liter melk
en vaak een halve stokbrood met kip + groente op school kopen.

owja en een appel en of een banaan. + soms wat extra groente (paprika/wortels/tomaatje)
 
Laatst bewerkt:
Brood met pindakaas en kipfilet, 10 stuks, en 's middags een kop cup-a-soup :o en een halve liter melk, en de hele dat door water. Als er iemand broodjes gaat halen bij de croissanterie doe ik meestel een half stokbroodje met tonijn en rauwkost, jammy!
 
nam altijd pannekoeken mee naar school, en een karton melk :D

en in de cut, vis en vlees, rijst
 
Brood met zalmsalade, garnaalsalade, kippewit, kaas etc
 
Toen ik nog op school zat liet ik men moeder altijd 2zakken rijst koken, die at ik tijdens de pauzes op met ananas in eigen nat. Ik had altijd een 1.5liter fles water bij waar ik 3shakes per dag mee kon maken. 1mass gainer en 2pro85.
Bruin brood 150gr met gekookte kippenborst (was wel droog) en soms nog 50gr cashewnoten.

Nu ik werk neem ik ongeveer hetzelfde mee.
 
Toen ik nog op school zat liet ik men moeder altijd 2zakken rijst koken, die at ik tijdens de pauzes op met ananas in eigen nat. Ik had altijd een 1.5liter fles water bij waar ik 3shakes per dag mee kon maken. 1mass gainer en 2pro85.
Bruin brood 150gr met gekookte kippenborst (was wel droog) en soms nog 50gr cashewnoten.

Nu ik werk neem ik ongeveer hetzelfde mee.

Dat meen je toch niet he? Damn man:eek:
 
Hoe nemen jullie melk mee? Of gewoon een liter pak melk ofzo?
 
Brood is voor die moederskindjes. Gewoon whey shakes, rijst met kipfilet en protein/carb bars :D
 
Brood + kalkoenfilet.
 
ik eet gewoon rijst met kip en groenten.. en soms tussendoor andere dingen als pannekoeken enzo.. en shakes.. was in het begin ff wennen voor me collega's.. maar nu vinden ze het doodgewoon.. mn baas is wielrenner geweest en heeft begrip voor mijn manier van eten dus dat scheelt ;)
 
- Zoals de meeste brood met kipfilet, pindakaas, rosbief;
- Cashewnoten;
- Kwark;
- Shakes.

In december ben ik afgestudeerd, en per 1-1 ga ik aan de bak. Heb al bedacht dat ik dan, vanwege het gebrek aan tijd om in de pauze naar huis te gaan en daar rijst/pasta te kokkerellen, pannekoeken ga bakken en meenemen. Shakes zijn ook makkelijk mee te nemen. Melk met wei. Brinta los meenemen. Beiden zijn snel en goed. Brood is ook een blijvertje. Afhankelijk van de cultuur neem ik rijst+vis mee. Anders eet ik dat 's ochtends als ontbijt.
 
12 sneeën brood mee naar school. 4 met tonijn, de rest met kipfilet of kalkoenfilet, oid. Goed genoeg :) En een 1,5 liter fles met water.
 
8 sneeen brood met kipfilet, banaan , 500gr kwark en een blik tonijn
 
Back
Naar boven