MuscleMeat

Wat eten jullie op je Werk/School? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

12 sneeën brood mee naar school. 4 met tonijn, de rest met kipfilet of kalkoenfilet, oid. Goed genoeg :) En een 1,5 liter fles met water.

liter melk en een bak kwark meenemen gvd :+
 
Brood (met beleg), eieren, kipfilet, fruit, aquarius of water om te drinken!
 
Ik wissel nog al regelmatig of combineer tussen volgende etenswaren:

- Good old kip en rijst
- Spaghetti
- Rijstpap
- gekookte eieren
- brood
- makreel
- pannekoeken
- eiwitshake/weightgainer
- appel
- sinaasappel
- banaan
- vispannetje -> zalm, scampi, haring en kaassaus kortom een calorie/eiwit bom ideaal voor in de bulk
- vis met rijst, zeg maar soort van zelfgemaakte paella
- yoghurt

Dat was het zo ongeveer. Alle maaltijden worden zelf gemaakt (meestal door mij ma) met verse ingredienten dus geen kant-en-klare maaltijden.
 
Ik wissel nog al regelmatig of combineer tussen volgende etenswaren:

- Good old kip en rijst
- Spaghetti
- Rijstpap
- gekookte eieren
- brood
- makreel
- pannekoeken
- eiwitshake/weightgainer
- appel
- sinaasappel
- banaan
- vispannetje -> zalm, scampi, haring en kaassaus kortom een calorie/eiwit bom ideaal voor in de bulk
- vis met rijst, zeg maar soort van zelfgemaakte paella
- yoghurt

Dat was het zo ongeveer. Alle producten worden zelf gemaakt (meestal door mij ma) met verse producten dus geen kant-en-klare maaltijden.

verwent nest :p
 
Vraag spreekt voor zich!

"Wat eten jullie bodybuilders op het werk of op school?"


Mensen die brood eten, wat voor beleg doe je erop?
kip
pindakaas
wat eieren. of whey shakie= mensen kijke je wel raar aan, maarja boeie
banaan
slaadje
filet american
kaas
enz..
 

Mijn moeder is gewoon een heel goed mens.

Ze was in het begin tegen supplementen en daarom besloot ze dan maar te koken voor mij zodat ik geen "gaten" meer had in mijn voedingsschema.

Ondertussen gebruik ik al 2 jaar supplementen, op een gegeven moment zei ze: "och gebruik die supplementen maar, als je maar gelukkig bent".
 
Kwark, tonijn en borrelnootjes.
 
neem altijd rijst mee met kipfile of tonijn, 2 bruine bollen met pindakaas, bakje ananes, shake en 4 eieren.
 
Rijst, kip, eieren, brood met kipfilet.
 
Rijst, brood, kip, etc.
 
vandaag tot dit moment:

- halfje zelfgebakken donkerbruin brood met Surinaamse kruidenboter
- gevulde koek
- 0.5 CL diet coke
 
ik eet alles op wat ik tegen kom
 
salade met kip / of tonijn en cashew noten walnoten en peacanoten en ei.
shake met melk + yogurt + vruchten.
vers geperst sap (banaan of aardbei als toevoeging op de sinasappel)
Omega 3 capsule ... 3 koppen thee of water...
 
zuivel is handig maar niet de beste voedingsbron... kzou eerder gaan voor elke maaltijd brood met vlees vis ei en dan een halfliterflesje met melk/karnemelk/soyamelk en als je nog tijd over hebt een stukje fruit... Meestal hoef je niet meer als 3 maaltijden te eten op school/werk dus 3 halve ltr flesjes (gevuld met eiwitrijke drank (zuivel)) en 6 a 8 boterhammen met voldoende beleg en 2 stukken fruit moeten voldoende zijn... ga er wel vanuit dat je ook 1 a 2 liter water zuipt ;)

als je hierbij een goed ontbijt hebt en goed avond eten pakt heb je al een aardig schematje :D
 
roggebrood met rosbief, noten, gebakken kip

Zo moeilijk is dat toch niet ?
 
Casher noten in een 200gr zakje, geen zin meer om iedere dag zoveel brood te maken, soms ook wel eens eem hamburger ofzo in de kantine:D (powerlifter he!)...
 
Back
Naar boven