XXL Nutrition

wat eten op het werk? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bonkill

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 nov 2002
Berichten
41
Waardering
0
Welk eiwitrijk voedsel kan ik op het werk eten dat voldoet aan de volgende voorwaarde:

- moet uren (zeg 8) buiten de koelkast goed blijven
- moet er niet van uit mijn bek gaan stinken :barf:

Tips?

Later
B
 
Blikjes tonijn, 1fles water van 1.5liter om je shakes te maken (de hoeveelheid weeg je thuis af en doe je in potjes), kippenwit met bruin brood.
En muntjes (dan stink je zowieso niet uit je bek)
 
tonijn misschien, en als het stinkt pak je toch effe een kauwgom :)
 
paardefilet, kalkoenfilet, kippefilet, rosbief, gerookte zalm...
(eet dit rond de middag op , dus binnen 4u max.) zo doe ik het ook altijd

dan kan je nog blikje tonijn zoals gezegd voor in de namiddag houden of wat pindakaas
 
Welk eiwitrijk voedsel kan ik op het werk eten dat voldoet aan de volgende voorwaarde:

- moet uren (zeg 8) buiten de koelkast goed blijven
- moet er niet van uit mijn bek gaan stinken :barf:

Tips?

Later
B

alles waar eiwit in zit kun je buiten de koelkast prima goed houden denk je echt dat ze vroeger (50 jaar geleden) moeite hadden met over de (niet bestaande) datum heen te gaan. Denk gewoon gezond na en als je het niet vertrouwd ruik je er een keer aan.... en als je begint te kokhalzen als je het ruikt dan pas zou ik het niet meer eten...wat een hygienisch gezeik.. zeker een moeder gehad..!!
 
Hehe:stupid::p
Gewoon heel veel boterhammen met vlees, of vis;)
en melk (en water natuurlijk:rolleyes:)meenemen;) ipv cola ofzo
 
500 gram magere kwark.
 
alles waar eiwit in zit kun je buiten de koelkast prima goed houden denk je echt dat ze vroeger (50 jaar geleden) moeite hadden met over de (niet bestaande) datum heen te gaan. Denk gewoon gezond na en als je het niet vertrouwd ruik je er een keer aan.... en als je begint te kokhalzen als je het ruikt dan pas zou ik het niet meer eten...wat een hygienisch gezeik.. zeker een moeder gehad..!!

Heb jij je gebruikte shakebeter wel is 3 dagen laten staan!? En dan er aan geroken....
 
ZOOOOOOOOOOO :| nou zelfs met direct erna wassen had ik laatst toch zoiets van kk wat beert dat ding. Durfde er nieteens meer uit te drinken. toen ff een heeeeeeeeel dun laagje van het plastic weggescrapt en daarmee dus ook de aanslag die niet weg te wassen was. Problem fixed :)
 
dat is zo ranzig ik had het eens 5 dagen een beetje inlaten zitten ik deed hem open wat een meur zeg ik heb aardbeien shake dus die is roze nu was het helemaal geel:barf: :kots: :duh:
 
kan je niet je tanden poetsen op je werk? doe ik iig wel altijd :D
 
Back
Naar boven