Fitness Seller

wat eten voor/ na trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sticky's geloof ik.
 
Een uurtje - half uurtje voor de training een goede maaltijd met khoolydraten en eiwitten.
Na de training eventueel een whey shake. En uurtje na de training weer gewoon goede maaltijd.
 
Voor de training een broodje bakpao
Na de training een broodje warmvlees
hahaha :roflol: verrekte mongol wat kijk je nou

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

dus die dextrose die k gistere heb gehaald en chocomel is voor niks?
 
chocomel moet je gewoon de hele dag door drinken, verder zoals gezegt veel koolhydraat rijk voedsel eten voor het trainen en ook eiwitrijk voedsel. zowiezo altijd proberen eiwitrijk voedsel te eten.
 
Laatst bewerkt:
oke chocomel drink ik zoiezo tijdens school (twee pakken haal ik altijd bij de ap tijdens pauze :P) en dan ga ik meer vlees eten denk ik
 
biefstuk jongen, heel veel biefstuk haha;)
 
"zowiezo altijd proberen eiwitrijk voedsel te eten, dit vult namelijk de scheurtjes op in je spieren die je krijgt door het trainen."

vertel eens wat meer over die scheurtjes en eiwitten die ze opvullen?
 
eiwitten zorgen voor het herstel van je spieren, maar dat wist jij ook wel.....:rolleyes:
 
Meteen na de training whey en na een half uur pasta of spagheti voor de koolhydraten.
 
Meteen na de training whey en na een half uur pasta of spagheti voor de koolhydraten.

Wrong!

Whey dien je voor je training te nemen imo. Omdat je op die manier tijdens het anabolic window (staat van je lichaam waarin het veel eiwitten wil, veel herstel, tot 1 uur na het trainen) de eiwitten tot je krijgt.

Pak een uur van te voren een banaan voor de energie.
 
Bello de anabolic window duurt veeeel langer dan 1 uur (24uur) is het al zo vaak over gegaan.
anderhalf uur/ uur van te voren complexe koolhydraten en eiwitten
tijdens training snelle koolhydraten en aminozuren
direct na training snelle koolhydraten en aminozuren
20minuten na training whey
uur/ anderhalf uur na training complexe carbs/eiwitten
 
thx! kun je ook zeggen welk voedsel die dingen bevat?
 
Bello de anabolic window duurt veeeel langer dan 1 uur (24uur) is het al zo vaak over gegaan.
anderhalf uur/ uur van te voren complexe koolhydraten en eiwitten
tijdens training snelle koolhydraten en aminozuren
direct na training snelle koolhydraten en aminozuren
20minuten na training whey
uur/ anderhalf uur na training complexe carbs/eiwitten

Het is er idd al vaak over gegaan. En ik heb altijd gelezen dat het 1 uur duurt. Kun je met bronnen komen dat het langer duurt?

Ik vind jou voeding rondom een training niet kloppen zeg maar. Kun je de logica uitleggen?
 
Het is er idd al vaak over gegaan. En ik heb altijd gelezen dat het 1 uur duurt. Kun je met bronnen komen dat het langer duurt?

Ik vind jou voeding rondom een training niet kloppen zeg maar. Kun je de logica uitleggen?

Ik heb helaas geen bron voor je, want ik ben te lui om te zoeken, maar ik heb het vaak genoeg voorbij zien komen dat ie 'n stukkk langer duurt. (Toen wel incl. bronnen). Ik geef er geen k*t om eigenlijk, ik eet toch 'n dag lang koolhydraten en eiwitten :D
 
Back
Naar boven