Fitness Seller

Wat extra info/ervaringen lipostabil

noppes

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Goeiemiddag ;)

Door het topickicken van het logje "primeurtje... lipostabil' van reusje, ben ik wel benieuwd als er nog meer mensen dit geprobeerd hebben en wat de bevindingen zijn! Is het nog altijd legaal verkrijgbaar in Duitse apotheken, is er al duidelijkheid hoeveel ml per plaats te injecteren en over hoeveel injecties te verdelen etc...

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

gdfd

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
En hoeveel plaats laat je nu best tussen de injectiespots?
Welke verschillende manieren van injecteren zijn er dan?

Niemand anders ervaringen mee?

dfgd

Laatst bewerkt:
ik hoorde om de 2,5 cm 0,5 tot 1 ml.

testo en eclipse hebben hier ook ervaring mee.

IK ook sinds 1 week

Nog veel tegenstrijdigheden...:o

Misschien kan Ikke de ervaringen met ons delen.;)

Zou er eigenlijk ook wa meer over willen weten. Als je googelt naar "lipostabil n iv" (wat de Duitse pharma versie is) krijg je veel online Duitse apothekers die het aanbieden. Dus ik veronderstel dat het wel nog zonder voorschrift te verkrijgen is. Zou wel leuk zijn om hier bevestiging van te krijgen.

http://www.androgen-steroids.com/lipostabil.html Hier vind je een artikel over hoe deze te gebruiken.

Mijn ervaring is nog te kort omdat het pas na 1-2 maanden het resultaat laat zien denk ik.

Het heeft bij mij 5-6 dagen beurs aangevuld. Verder beetje rood, meer niet, tot dusver. Maar laat wel weten wat over 6-8 weken.

Ok, hou ons op de hoogte man! :thumbs:

Mag ik weten hoeveel jij zet per injectiespot en per beurt en verdeeld over hoeveel cm? Thanks;)

Ik deed om de 2 cm. Stuk of 40 shots denk ik? Heb totaal 15 ML gezet

ik heb 10 ml gezet 4 of 5 weken geleden. ook om de 2cm. 100shots. resultaat=niks. wel één week met een gezwollen, rode buik rondgelopen. ik dacht zelfs dat het ontstoken was, maar na een week was het toch al veel beter.

skydirk zei:
ik heb 10 ml gezet 4 of 5 weken geleden. ook om de 2cm. 100shots. resultaat=niks. wel één week met een gezwollen, rode buik rondgelopen. ik dacht zelfs dat het ontstoken was, maar na een week was het toch al veel beter.
Ow, dit is de eerste die ik hoor waarbij het resultaat 0,0 is...:(

Het werkt niet zonder dieet en cardio. Het maakt het hardnekkige vet alleen maar "los"

tja maar kun het goedtje ook in nederand koopen

[dgf

Laatst bewerkt:
skydirk zei:

Voor degene onder ons die graag prikken:eek:

Frewak zei:
Vind je het gek dat je geen resultaat hebt: enerzijds injecteer je VEEL te weinig per plek, 10 ml in 100 prikken, dus 0,1 ml per plek. Gebruikelijk is 0,5 tot 1 ml per plek. Dan gaat het over een concentratie van 250 mg/ml. Bovendien is het middel tot 8 weken werkzaam, dus pas na 8 weken is het resultaat optimaal. Dat je niets merkt komt hoogstwaarschijnlijk omdat je veel te weinig injecteert. Studies laten overigens wel zien dat er circa 5% van de mensen tot non responders behoort. Ik vraag me af of dit komt doordat het echt niet werkt of omdat zij niet een levensT hadden die tot vetverlies lijdt.
Je moet uiteraard wel dieten en cardioen.

Voor de mensen die hier zelf prikken: aspireren jullie met lipostabil of vinden jullie dit niet nodig?

Erg goede posts weer van je,Frewak.

Skydirk heeft idd veel te weinig genomen en zowiezo merk je na 1 behandeling niet megaveel.

Voor het goede zou je mss wel 3/4 behandelingen moeten doen....ligt er maar net aan hoeveel vet je hebt.

Enne..........aspireren met Lipostabil,bro?

Je prikt toch in je vet en niet in spieren?

Natuurlijk aspireer ik niet,gab!:D

aspireren, nee waar is dat voor nodig. ik heb nog een flesje liggen van 10 ml. ik ga nu 20 spuitjes van 0,5 ml zetten om de 2 cm. is zien wat het geeft.

Terug
Naar boven