AndroidHealthClinic

Breaking News Wat ga je doen nu de gyms volgende week sluiten?

Bezoekers in dit topic

Thuis doortrainen en blijven fietsen/wandelen
 
Maar zijn ze ook ziek?
Ik ken ook een paar mensen die recent positief hebben getest maar geen enkel symptoom hebben, op een enkeling na.

Weet ik niet, ik ken ze niet zo goed om daar meer info over te vragen.

Tot zover heb ik 3 familieleden al verloren, liggen er 2 in het ziekenhuis, en mijn broer moet onder de scan om de schade te zien aan zijn longen maar er was nog geen plaats.

Het gaat gewoon de ergste ramp sinds WO2 worden, en de aluhoedgekjes die geen basisstatistiek kunnen lezen mogen het worden aangewreven.
 
Tot zover heb ik 3 familieleden al verloren, liggen er 2 in het ziekenhuis, en mijn broer moet onder de scan om de schade te zien aan zijn longen maar er was nog geen plaats.
Jezus jouw omgeving wordt hard geraakt, sterkte met alles.

Collega van mij sinds deze week op de IC en het gaat slecht, weet van meerdere sterfgevallen, mijn vriendin werkt op een COVID revalidatieafdeling, maar gelukkig ken ik ook veel mensen die inderdaad weinig symptomen hebben.
 
Weet ik niet, ik ken ze niet zo goed om daar meer info over te vragen.

Tot zover heb ik 3 familieleden al verloren, liggen er 2 in het ziekenhuis, en mijn broer moet onder de scan om de schade te zien aan zijn longen maar er was nog geen plaats.

Het gaat gewoon de ergste ramp sinds WO2 worden, en de aluhoedgekjes die geen basisstatistiek kunnen lezen mogen het worden aangewreven.

Sterkte!
 
Hey hier krijg ik het apezuur van. De sportscholen blijven toch open of niet? Ik nu bang. Laat effe weten of dit wel of niet waar is!?!?!?!
 
Hier in Vlaanderen zijn ze van gisteren dicht. Gisteren en vandaag wat gebokst met vandaag 4 setjes pull ups.
 
Hey hier krijg ik het apezuur van. De sportscholen blijven toch open of niet? Ik nu bang. Laat effe weten of dit wel of niet waar is!?!?!?!
In Nederland blijven ze vooralsnog open. Als de besmettingscijfers / ziekenhuisopnames stabiliseren zal dat wel zo blijven.

En anders gaan we net als de Belgen, Duitsers en Fransen weer lekker een paar weken kloten met elastieken in onze woonkamer. :)
 
In Nederland blijven ze vooralsnog open. Als de besmettingscijfers / ziekenhuisopnames stabiliseren zal dat wel zo blijven.

En anders gaan we net als de Belgen, Duitsers en Fransen weer lekker een paar weken kloten met elastieken in onze woonkamer. :)
Thaanks.
 
Megaveel bro science posten.
 
Back
Naar boven