Fitness Seller

Breaking News Wat ga je doen nu de gyms volgende week sluiten?

Bezoekers in dit topic

Ik vind die 30 mensen echt een absurde regel ook. Voor een gym van 250 m2 geldt hetzelfde aantal als voor een gym van 2000 m2. Had wel wat meer maatwerk geleverd mogen worden.
 
Ik vind die 30 mensen echt een absurde regel ook. Voor een gym van 250 m2 geldt hetzelfde aantal als voor een gym van 2000 m2. Had wel wat meer maatwerk geleverd mogen worden.
Inderaad. De onze is zelfs 4000 m². Dan is max 30 wel wat overdreven.
 
Ik vind die 30 mensen echt een absurde regel ook. Voor een gym van 250 m2 geldt hetzelfde aantal als voor een gym van 2000 m2. Had wel wat meer maatwerk geleverd mogen worden.
Het is 30 mensen per afgesloten ruimte, dus met wandjes en deuren kan je zo'n gym een grotere capaciteit geven.

Waarom voor sportscholen andere regels dan voor kerken?

(Ik ben het met je eens hoor)
 
Hier zit het bijna nooit vol. 🥳🥳
 
Het is 30 mensen per afgesloten ruimte, dus met wandjes en deuren kan je zo'n gym een grotere capaciteit geven.

Waarom voor sportscholen andere regels dan voor kerken?

(Ik ben het met je eens hoor)
Meeste sportscholen die ik ken hebben geen tussenwanden en doen ook niet de moeite om dit te creëeren. Zo zouden ze bijvoorbeeld per spiergroep apparaten in een afgesloten ruimte kunnen zetten om de capaciteit te vergroten.
Ik denk dat de gemiddelde bezoeker van de kerk nog eerder tot de risicogroep behoort dan de gemiddelde sportschoolbezoeker. Dat is toch iets voor ouwe lullen. Welk weldenkend mens van gemiddelde leeftijd gaat nou nog naar de kerk?
 
Het is 30 mensen per afgesloten ruimte, dus met wandjes en deuren kan je zo'n gym een grotere capaciteit geven.

Waarom voor sportscholen andere regels dan voor kerken?

(Ik ben het met je eens hoor)
Zo eenvoudig is het niet. De ruimtes moeten wel een aparte ingang hebben, het mag dus niet uit doorstroming van een gemeenschappelijke ruimte komen.
 
Zo eenvoudig is het niet. De ruimtes moeten wel een aparte ingang hebben, het mag dus niet uit doorstroming van een gemeenschappelijke ruimte komen.
Een aparte ingang tov wat precies en is een gang ook een gemeenschappelijke ruimte of mag dat wel?

Een gang zou je met verschillende starttijden per zaal ook kunnen controleren.
 
Meeste sportscholen die ik ken hebben geen tussenwanden en doen ook niet de moeite om dit te creëeren. Zo zouden ze bijvoorbeeld per spiergroep apparaten in een afgesloten ruimte kunnen zetten om de capaciteit te vergroten.
Ik denk dat de gemiddelde bezoeker van de kerk nog eerder tot de risicogroep behoort dan de gemiddelde sportschoolbezoeker. Dat is toch iets voor ouwe lullen. Welk weldenkend mens van gemiddelde leeftijd gaat nou nog naar de kerk?
Dat hebben wij gelukkig wel 2 ruimtes 20 per ruimte 👌
 
Een aparte ingang tov wat precies en is een gang ook een gemeenschappelijke ruimte of mag dat wel?

Een gang zou je met verschillende starttijden per zaal ook kunnen controleren.
Als jouw sportschool één ingang heeft, geldt alles wat daarna komt als één ruimte, ongeacht hoeveel kamers je erbij timmert. Kan je het zo maken dat de ruimte een eigen opgang heeft, geldt de 1,5 meter met een maximum van 30 personen. Oftewel in 10m2 kan je geen 30 mensen kwijt
 
Laatst bewerkt:
Dat snap ik dan ook wel weer voordeel is wel in belgië is er alleen verbod op binnen sport en fitness en blablabla .. maar buiten sport. Tot en met 4 mensen mag het wel ,het geluk dat hier 3 km verder zoo een open buiten gym is dus daar ga ik momenteel eens kijken maar was vorige lockdown .Ook zo en een week later was daar ook alles weg dusjah ... even aankijken 😂😂
Waar is die open gym?
 
Als jouw sportschool één ingang heeft, geldt alles wat daarna komt als één ruimte, ongeacht hoeveel kamers je erbij timmert. Kan je het zo maken dat de ruimte een eigen opgang heeft, geldt de 1,5 meter met een maximum van 30 personen. Oftewel in 10m2 kan je geen 30 mensen kwijt
Buiten het feit dat het niet ging over 10m2, waar met fitnessapparatuur erin de 1,5m al moeilijk wordt, zou je in een grote open ruimte dus een gang kunnen maken met een eigen deur per ruimte.

Dat niet iedere ruimte daar geschikt voor is, dat niet iedere eigenaar nu op die investering zit te wachten en dat dat wellicht lastig is met toezicht door personeel zijn reëele praktische bezwaren.
 
Pull ups,push ups,boksen en fietsen. Ga straks in de decathlon kijken wat de losse gewichten kosten.
 
Pull ups,push ups,boksen en fietsen. Ga straks in de decathlon kijken wat de losse gewichten kosten.
Handige info van een leeg schap, maar een goede workout als je op de fiets gaat! :p
 
Buiten het feit dat het niet ging over 10m2, waar met fitnessapparatuur erin de 1,5m al moeilijk wordt, zou je in een grote open ruimte dus een gang kunnen maken met een eigen deur per ruimte.

Dat niet iedere ruimte daar geschikt voor is, dat niet iedere eigenaar nu op die investering zit te wachten en dat dat wellicht lastig is met toezicht door personeel zijn reëele praktische bezwaren.

Heel misschien maakt dit het iets duidelijker of zoals de laatste regel zegt: het is het opzoeken van de randjes. Big Gym weet nu in ieder geval wat de consequenties kunnen zijn...
 
Benieuwd of ze tijdens een nieuwe lockdown weer train mogelijkheden in parken gaan afzetten met linten. Dat was zo achterlijk.
 
Hier kan het ook , dus waarom sportscholen niet:

Regels voor binnen- en buitenlocaties met doorstroom van bezoekers

Regels voor musea, monumenten, bibliotheken, beeldentuinen en andere binnen- en buitenlocaties met doorstroom van bezoekers:

Bezoekers houden onderling 1,5 meter afstand (locaties zorgen zelf voor naleving van deze regel).
Bezoekers reserveren vooraf per tijdvak.
Lokale autoriteiten maken met de organisatie afspraken over het maximaal aantal bezoekers. Hierbij houden zij rekening met de oppervlakte van de locatie. En het kunnen naleven van maatregelen zoals 1,5 meter afstand houden.
 
Dus wanneer starten we met het musculiaans geloof? :o
Eensch. Wie wordt onze verlosser en wat wordt het verhaal ?

Ik ben voor oud Noors/Germaans dan kom ik uit bij Odin. We schrijven de trainingsprogramma in runen. Minimale lengte voor vrouwen 1.65 en voor mannen 1.80 want zo'n God verdient fatsoenlijke volgers.
En uiteraard alleen schone atleten, als in naturel en recht van lijf en leden en moraal.
 
Eensch. Wie wordt onze verlosser en wat wordt het verhaal ?

Ik ben voor oud Noors/Germaans dan kom ik uit bij Odin. We schrijven de trainingsprogramma in runen. Minimale lengte voor vrouwen 1.65 en voor mannen 1.80 want zo'n God verdient fatsoenlijke volgers.
En uiteraard alleen schone atleten, als in naturel en recht van lijf en leden en moraal.

umbrella middle finger GIF
 
Back
Naar boven