Fitness Seller

wat gaan jullie doen?

Bezoekers in dit topic

Tillen

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
156
Waardering
3
Wat gaan jullie vandaag allemaal doen met dit klote weer? en wie gaat er met dit weer alnog op uit vanavond?

Ik zit zelf een beetje in een mineur:(
 
Ik blijf lekker thuis met een zere schouder zitten en een vervelend gevoel in mn rugspier waar ik de naam even van kwijt ben.:(
 
Mijn voetbalwedstrijd is afgelast gvd
 
verjaardagsfeestje, ga me volproppen.
 
Een halloweentocht vanavond. Kheb er hoegenaamd geen zin in!!!!
 
eten,2uur wachten, eten, ..........
 
blowen en pokerstars
 
Mezelf in me eentje naar de tyfus zuipen en dan denken dat ik heel wat ben.
 
Vriend van me geeft vanavond een afscheidsfeest omdat hij donderdag een half jaar met zijn broertje naar Australië gaat om rond te trekken.

Ik ga zo eerst ff rustig trainen en dan vanavond helemaal naar de klote :D
 
sportschool,boodschappen doen en koken voor de hele week:meal:
 
Ik moet komende week examens inleveren dus ben ik deze nu aan het maken. Tussendoor beetje eten, muziek luisteren, keertje aan m'n ballen krabben en k*t roepen.
 
Mja afgelopen nacht helemaal zeiknat geregend toen ik in Amsterdam uit ging... Kwam drijfnat studio 80 in:s Dus vanavond eerst maar is kijken wat voor weer het is en anders maar ergens uitgaan waar je voor de deur kan parkeren:D Voor de rest idd rustig me maaltijden naar binnen krijgen en beetje series kijken en wat op internet zitten..
 
Vriend van me geeft vanavond een afscheidsfeest omdat hij donderdag een half jaar met zijn broertje naar Australië gaat om rond te trekken.

Ik ga zo eerst ff rustig trainen en dan vanavond helemaal naar de klote :D


Super! dat ga ik dus binnenkort ook doen :D
 
Heb gegeten, ga nu weer eten, straks ff douchen en aankleden, weer eten, en vanavond heb ik feestje van een maat van moi. Omdat hij word uitgezonden.. :s
 
Ik heb een kater, dus ga ik even chillen achter de pc, Straks boodschappen halen,

Vanavond uit!

Proost.
 
Back
Naar boven