MuscleMeat

Wat gaat Bush nog doen in zijn ambtsperiode (1 bezoeker)

Wat gaat Bush nou volgens jullie doen?

  • Braaf zijn en niks meer doen.

    Stemmen: 2 16,7%
  • Verder oorlog voeren te beginnen bij Syrië.

    Stemmen: 6 50,0%
  • Ik denk dat hij aan bodybuilding zal gaan doen.

    Stemmen: 2 16,7%
  • Irak heropbouwen verdorie!!

    Stemmen: 2 16,7%

  • Totaal stemmers
    12

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik weet het eigenlijk niet....
 
he oli lijkt een beetje overkill aan poll van jouw hand?! he trouwens hier in ZA heb je dus een echte vrijstaat!!! Vroeger door de NED boeren de Oranje vrijstaat, nu gewoon een provincie hier, ben er 2 weken geleden nog geweest en je wil er niet wonen hoor!!!!
 
Originally posted by exarchos
trouwens hier in ZA heb je dus een echte vrijstaat!!! Vroeger door de NED boeren de Oranje vrijstaat, nu gewoon een provincie hier, ben er 2 weken geleden nog geweest en je wil er niet wonen hoor!!!!


Ken ik wel. Trouwens goeie 'dagga' daar!!
 
Hij gaat bb doen denk ik. Beter een stevige gorilla dan een slappe chimpansee
 
Bush wil vooral populair worden, en dan vooral in eigen land.
Dus hij zal doen alsof hij de nationale en internationale veiligheid gaat verbeteren.
Dat kan idd inhouden dat hij terug andere landen gaat uitdagen om massavernietigingswapens te laten inleveren.
Een volgende oorlog is niet uitgesloten, maar het zal nu wel ff rustig worden.
Ik hoop iig dat hij zich nu vooral richt op de economie van eigen land en de opbouw van Irak.
 
hij loopt wel iedere ochtend hard zag ik laatst in een docu
 
Originally posted by Pump
hij loopt wel iedere ochtend hard zag ik laatst in een docu


Misschien gaat hij trainen terwijl hij Irak heropbouwt en Syrië aanvalt en in zijn vrije tijd het lekker relaxed aanpakken....
 
Originally posted by Pump
hij loopt wel iedere ochtend hard zag ik laatst in een docu

Momenteel is hij dus waarschijnlijk aan het cutten!! Nu ff afwachten of hem dat gaat lukken... Het zou me niks verbazen dat de T3 volgende maand gaat gelegalizeerd worden in Amerika dus...:mad:
 
Originally posted by Olimantado


Momenteel is hij dus waarschijnlijk aan het cutten!! Nu ff afwachten of hem dat gaat lukken... Het zou me niks verbazen dat de T3 volgende maand gaat gelegalizeerd worden in Amerika dus...:mad:

dan maar hopen dat hij niet geirriteerd raakt door een lage koolhydraatinname en zijn frustraties botviert op een ander land
 
Back
Naar boven