Fitness Seller

wat gaat er fout!?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

King James

Novice
Lid geworden
23 apr 2011
Berichten
24
Waardering
4
Ha jongens,

Ik heb wat hulp nodig, ik word emotioneel omdat het niet loopt zoals ik wil... lol... (mede dankzij de aas).

Cycle momenteel:
600mg test e / 500mg deca
4 weken winstrol kickstart gehad
1 tab t3, 25mcg ed
0.5 Aridimex ed

Gewicht: 100kg
Lengte: 195cm
Bf: 13%

BP: 120kg 5x
SQ: 140kg 5x (gisteren eerste keer gesquat na lange tijd, had mijn knieeen verneukt door leg extensions, de pijn is weg. Kan ook door deca komen. Ben blij dat ik weer kan squatten. Pak benen nu ook 2-3 keer per week.
DL: doe ik niet

6de week in mijn cycle. Dit is mijn gewichttoename tot nu toe:

3 ma - 94.7kg
10 ma - 96.4kg
17 ma - 97.1
24 ma - 99.2
31 ma - 99.2
7 apr - 100.2
12 apr - 100kg

Deca zou ergens nu moeten inkicken? Kracht loopt wel omhoog nu. Maar ik word niet meer zwaarder. Ik heb mijn voeding omhoog gegooid sinds een week, er gebeurd niets. Ik at 4200, nu bijna 4660. Ook helemaal van de eiwitshakes af. Ik heb zelfs dagen dat ik de 6000 aantik om te kijken wat er gebeurd. Gisterenavond een grote bigmac menu nog naar binnen gewerkt als extra. Ik train 7 dagen per week en ik geef alles.

Ik dacht dat het mooiste nog moest komen :-(

Mijn eetschema toegevoegd als bijlage.

Alvast dank voor de reacties, ik weet echt niet wat ik fout doe, vandaar deze noodkreet.
 

Bijlagen

  • Voedingsschema-Excel-Sheet-v1_1.pdf
    46,5 KB · Weergaven: 56
Gewichtstoename is nooit linear en van heel veel factoren afhankelijk (maaginhoud, glycogeen, vocht). Ik denk dat je gewoon te snel wilt. Kijk het eens op weekbasis aan en mocht je dan niet meer aankomen dan kun je meer gaan eten. Het is niet verstandig je kcals nu al naar de 6000 te bumpen want dan word je gegarandeerd een vet varken.
 
Bro, ik bekijk het toch per week? Ik ben 200gr afgevallen met vorige week zaterdag. Ik denk dat ik overmorgen ook niet zwaarder ben.

Ik weeg altijd op lege maag na toilet bezoekje.
 
Het is wel duidelijk dat ik door die 25mcg t3 qua bf acceptabel ben gebleven.

Maar misschien is dit nu ook de oorzaak van dit plateau?

Voorheen was ik ook na een latenight snack de dag erna echt wel veel zwaarder ivm vocht. Nu gebeurd dat niet meer.
 
Mijn angst is dat ik straks aan het einde ben en ik geen 100 procent heb gegeven...
 
Ik bedoel enkel dat je je niet zo druk moet maken. Er zit al 6kg op, natuurlijk gaat het trager. Dat wil niet zeggen dat je gelijk je kcals moet uppen met 1000kcal...

Kom je niet aan (en word je niet vetter) —> up kcals. Doe dit gewoon niet te snel, want voor je het weet ben je een vet varken ;).

Niemand kan verder zeggen wat je precies moet doen, maar ik kan alleen maar zeggen dat je niets overhaast moet doen.
 
nou, 5-6kg op wat, 5weken? Niets mis mee volgens mij :)
 
Prima toename in gewicht, geduld hebben en rustig kcals uppen
 
T3 eruit en je hoeft ook wat minder te eten ;)

Maar ja, iedereen is hier t3 junkie.

Of niet vntl Vonk :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Neem eens een dag rust ipv 7 dagen trainen
 
Je mag al in je handen klappen dat je tot nu toe 6kg hebt gehaald.

Het enige wat je fout doet zijn je verwachtingen.
 
Waarom ook T3 als je aan wilt komen?
 
Ik ga vandaag niet trainen, maar ik voel echt geen fatique ofzo. Vandaar dat ik gewoon doorknal. Ik moet wel zeggen dat ik 2 dagen in de week extra aandacht besteed aan kuiten, buik, traps. Dat zijn mijn “rustdagen”.

Robke lage dosis t3 brengt voordelen met zich mee in een bulk (blijkbaar). O.a. verhoogde eiwitsynthese. En je kan gewoon meer eten zonder dat je meteen dik wordt.

Misschien heb ik ook gewoon te hoge verwachtingen. Mijn doel is alsnog 105kg.... wie weet. Het is een feit dat alles optimaal vanaf week 6 werkt toch? Lange esters iig.

Wat ik nu ga doen is gewoon nog een week dit schema aanhouden. 1 week is misschien te weinig. Dus ik zorg dat ik 14 dagen minimaal op 4600 per dag zit.

Jongens, zal ik de t3 eruit gooien!?
 
Ik ga vandaag niet trainen, maar ik voel echt geen fatique ofzo. Vandaar dat ik gewoon doorknal. Ik moet wel zeggen dat ik 2 dagen in de week extra aandacht besteed aan kuiten, buik, traps. Dat zijn mijn “rustdagen”.

Robke lage dosis t3 brengt voordelen met zich mee in een bulk (blijkbaar). O.a. verhoogde eiwitsynthese. En je kan gewoon meer eten zonder dat je meteen dik wordt.

Misschien heb ik ook gewoon te hoge verwachtingen. Mijn doel is alsnog 105kg.... wie weet. Het is een feit dat alles optimaal vanaf week 6 werkt toch? Lange esters iig.

Wat ik nu ga doen is gewoon nog een week dit schema aanhouden. 1 week is misschien te weinig. Dus ik zorg dat ik 14 dagen minimaal op 4600 per dag zit.

Jongens, zal ik de t3 eruit gooien!?

Mijn persoonlijke ervaring m.b.t. trainingsfrequentie voor optimale spiergroei is toch echt: less is more. Mijn ideale bulk trainingsfrequentie is en blijft om de dag trainen en op de rustdagen een cardiosessie van 20-30 min.

Maar 7 dagen in de week met het juiste volume zou ook prima kunnen. Geef is een voorbeeld van je trainingsschema door?

Over t3 kan ik je niets melden. Iets waar ik zelf nooit aan zal beginnen.
 
Het is niet dat je van 25mcg t3 oppeens 600kcal meer kan eten, gok eerder 100 als dat het al is.

Je groeid in rust niet tijdens trainen, ook tijden 7 dagen per week getraind en nu achteraf toch blij dat ik een dag rust neem.
 
Jeff Done

Maandag: kuiten/traps/buik
Dinsdag: rug / bicep
Woensdag: borst / tricep
Donderdag: kuiten/traps/buik
Vrijdag: quads
Zaterdag: hamstring / rug
Zondag: armen

Schouders pak ik niet direct. Die gaan altijd vanzelf mee.

Zo heb ik het gedaan tot begin deze week.

Ik heb best wel “problemen” met als iets niet loopt, dan kan ik impulsief zijn. Vanaf zaterdag heb ik eigenlijk geen vast patroon meer aangehouden, vooral nu ik weer kan squatten... Ik pak wel nooit dezelfde spiergroep achter elkaar. Ik wil mijn focus weer op benen leggen. Ik ben bijna 2M, jullie weten wel hoe fors benen moeten zijn op deze lengte voordat het er acceptabel uitziet.

Nu ik dit zo type besef ik dat ik mijn trainingschena ook weer op een rijtje moet krijgen. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Wat is goed voor mij? Oefeningen kom ik zelf wel uit. Maar een goede volgorde, focus op benen met genoeg rust zou ik erg op prijs stellen.
 
Dag 1: upperbody
Dag 2: lowerbody quad focus
Dag 3: borst&rug
Dag 4: lowerbody ham/calf focus
Dag 5: schouders& armen
Repeat

Rustdagen invullen naar keus
 
Het is niet dat je van 25mcg t3 oppeens 600kcal meer kan eten, gok eerder 100 als dat het al is.

Je groeid in rust niet tijdens trainen, ook tijden 7 dagen per week getraind en nu achteraf toch blij dat ik een dag rust neem.

Dan laat ik t3 erin, ik heb volgens mij van jou eerder hierover gelezen. Jij bent ook voorstander van t3 in bulk, toch? Of heb ik iemand anders voor me.
 
Waarom de ari op 0,5mg ED? 0,5 mg EOD is wel de max en helemaal bij deze dosis.

Ik zou er een ander middel bij pakken, omdat je gestopt bent met winstrol verlaag je de totale mg’s per week van je kuur en je gaat van 3 naar 2 middelen. Kuur verlagen ben ik nooit een voorstander van, hier door stageren ook vaak je gainzz. Elke 5/6 weken wisselen van 1 of meerdere middelen werkt het beste imo.

Buiten dat zal je ook rustdagen moeten pakken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven