AndroidHealthClinic

Wat gaat tever?

Bezoekers in dit topic

Nickvdt

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
52
Waardering
1
Heey allemaal,

Je hoort vaak over mensen die er vanalles aan doen om het perfecte lichaam te krijgen maar soms kijk ik mijn ogen uit over wat zij er wel niet allemaal voor doen!:eek:

Wat vinden jullie tever gaan?
 
dat jj echt zo op juh eten gaat letten enzoww, en dat jee een trainingsschema hebTt!
 
ojah!! anaboluh! :eek::eek:
 
dat gaat gewoon te fur mang..!!
 
nee dat squattuh gaat echt tevuuuur...

en dat deadliftuh

ZijN alleen meer curls voor nodig om breed te zijn, tliefst in het SQUATREK!

Ow ja, en vergeet vooral de abs niet, je moet natuurlijk wel SIx-paC hebben!
 
niets gaat te ver... gebruiken vind ik ook niet verkeerd... alleen ik doe het zelf niet.. en ben ook nie van plan om te gaan doen.. das het enigste.. voor de rest doe ik er alles voor
 
Verschillende mensen - verschillende doelen

De een is tevreden met een fitness look, de ander traint liever op kracht en geeft er niet om dat er wat pondjes vet teveel zitten.
Anderen willen zo droog en groot mogelijk worden en gaan na hun natuurlijk potentieel bereikt te hebben over op hulpmiddelen.

Ik ben er niet om een oordeel te geven of iemand te ver gaat. Dat kan ieder voor zichzelf wel bepalen

:cool:
 
nee dat squattuh gaat echt tevuuuur...

en dat deadliftuh

ZijN alleen meer curls voor nodig om breed te zijn, tliefst in het SQUATREK!

Ow ja, en vergeet vooral de abs niet, je moet natuurlijk wel SIx-paC hebben!

Jep helemaal waar. Echter wat bedoel je met dat "squatrek"? Bestaat dat ofzo? Wij hebben alleen een curlrek, curstands en een curlkooi.
 
mooi gezegd shutter.. iedereen zn eige doel en zijn eige manier om dat te bereiken.
 
Synthol gaat te ver IMO. De rest is toegestaan :D
 
het gaat imo te ver als je alles maar dan ook alles opofferd voor je sport, als je famillie,vrienden of werk verwaarloosd om te kunnen trainen of omdat je moet kunnen eten.
 
Jij smerig onderkruipsel hoe durf je me voor opperfagget Kroes uit te maken die heulde met opperNSB\'er Bert Hiemstra uit Sint-Annaparochie a.k.a. baskanker?

ik hou ook van jou schat :heart:
 
Eiwitten, dat is wel erg doorgeschoten hoor.
 
sommige gasten reageren wel kinderachtig..

iedereen heeft een ander doel. Ik zelf denk soms ook dat ik te ver ga. Ik doe bijvoorbeeld dingen niet vanwege de sport. Uitgaan doe ik af en toe maar zeker niet als de volgende dag een training op het programma staat. Alcohol drink ik niet, overal waar ik kom heb ik me eigen eten mee. Tubberwear draait dagelijks overuren:D

Soms vraag je jezelf dan af of het allemaal wel waard is. Maarja dan denk je dat het mooiste sport die er is. Niets is lekkerder dan goed eten/trainen/rusten. Dus ik ga ver maar ook soms heb ik ook twijfels.

Te ver vind ik op dit moment eigelijk niets
 
Verschillende mensen - verschillende doelen

De een is tevreden met een fitness look, de ander traint liever op kracht en geeft er niet om dat er wat pondjes vet teveel zitten.
Anderen willen zo droog en groot mogelijk worden en gaan na hun natuurlijk potentieel bereikt te hebben over op hulpmiddelen.

Ik ben er niet om een oordeel te geven of iemand te ver gaat. Dat kan ieder voor zichzelf wel bepalen

:cool:

:thumbup:

Helemaal mee eens
 
Heb ooit eens tijdens een vakantiebaantje gewerkt met een gozer die ook wedstrijden had gedaan.
Hoewel hij om de zoveel tijd wegens leverklachten op controle moest in het ziekenhuis, wilde hij eigenlijk nog een kuurtje dianobol doen. Dit omdat hij het zo verdomd lekker spul vond.
Dat vind ik wel iets te ver gaan.
 
Back
Naar boven