AndroidHealthClinic

Wat gaat tever? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het gaat imo te ver als je alles maar dan ook alles opofferd voor je sport, als je famillie,vrienden of werk verwaarloosd om te kunnen trainen of omdat je moet kunnen eten.

en je lichaam verwoesten door misbruik overgebruik AAS. Vind ik de voornaamste
 
Heey allemaal,

Je hoort vaak over mensen die er vanalles aan doen om het perfecte lichaam te krijgen maar soms kijk ik mijn ogen uit over wat zij er wel niet allemaal voor doen!:eek:

Wat vinden jullie tever gaan?

Is volgens mij iets heel persoonlijks.

Voor mezelf ligt de limiet bij anabolen, ik wil er noch het geld in steken, noch het risico voor lopen. Heb een gevoelige tikker en snel last van hoge bloeddruk, sterven doe ik er niet voor. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben niet genoeg op de hoogte van AS om het meteen te bestempelen als "ongezond" voor ieder.

Vroeger heb ik ook wel eens heel strikt een dieetschema gevolgd, daar ben ik ook vanaf gestapt. Je moet leven om te bodybuilden, niet bodybuilden om te leven.

Zoals arnold ooit zei: "Ik laat mijn leven er niet door bepalen, een pint of een pizza moet kunnen.. Je moet kunnen genieten van 't leven.."
 
AL die doping vind ik echt wel tever gaan, be naturel :cool:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
AL die doping vind ik echt wel tever gaan, be naturel :cool:

dat zei ik ook toen ik 16 was
en voor ik het wist was ik aan alle soorten verboden vruchten verslingerd ;)
 
Het gaat me tever als je jezelf onthoudt van bepaalde plezieren in het leven omdat je wilt groeien. Dat mensen bijvoorbeeld niet meer uitgaan of iets dergelijks.
 
De dikkertjes die gewetenloos de frietjes en bonbonnetjes naar binnen schuiven en zich dan beroepen om hun genen als reden voor hun afgezakte lichaam.
 
trainen moet een positieve toevoeging zijn aan je leven. Is dat het niet dan kan je beter een andere hobby zoeken.

Als je graag een sixpak wil maar je haat het om naar de sportschool te gaan dan kan je beter zien dat je vrede krijgt met je buikje. En dat je snel iets gaat doen waar je meer plezier aan beleefd.

Mocht je daarentegen de smaak van het trainen te pakken krijgen dan heb je mooi mazzel, want dan komt die sixpack er vanzelf wel. (behalve als je een powerlifter blijkt te zijn, want dan groeit je liefde voor trainen net zo groot als je liefde voor eten :D ).
 
Laatst bewerkt:
dat zei ik ook toen ik 16 was
en voor ik het wist was ik aan alle soorten verboden vruchten verslingerd ;)

voor je het wist? je bent gestruikeld en met je kont op een spuit vol testosteron gevallen?

:D
 
dat zei ik ook toen ik 16 was
en voor ik het wist was ik aan alle soorten verboden vruchten verslingerd ;)

:roflol:

Damn dat klinkt bekent :D


Om de 2 uur m'n wekker zetten voor eiwitten ,..... dat vind ik ietsie te ver gaan ;)
 
Het gaat me tever als je jezelf onthoudt van bepaalde plezieren in het leven omdat je wilt groeien. Dat mensen bijvoorbeeld niet meer uitgaan of iets dergelijks.

Denk dat dat er niet al te veel zullen zijn hoor ,.... Hooguit een paar die dat alleen in wedstrijd voorbereiding zijn denk ik .

Denk meer dat mensen de drank laten staan voor de sport ,... doe ik zelf ook ;)
 
Het gaat me tever als je jezelf onthoudt van bepaalde plezieren in het leven omdat je wilt groeien. Dat mensen bijvoorbeeld niet meer uitgaan of iets dergelijks.

wacht maar als je een paar ouder bent
 
Denk dat dat er niet al te veel zullen zijn hoor ,.... Hooguit een paar die dat alleen in wedstrijd voorbereiding zijn denk ik .

Denk meer dat mensen de drank laten staan voor de sport ,... doe ik zelf ook ;)

Als jij het leuk vind om alcohol te drinken en je bent ermee gestopt omdat je bang bent een paar gram spieren mis te lopen vind ik dat te ver gaan ook.
 
Als jij het leuk vind om alcohol te drinken en je bent ermee gestopt omdat je bang bent een paar gram spieren mis te lopen vind ik dat te ver gaan ook.

Ik vind 't niet leuk ;)

Dit zijn ondermeer voordelen ;

idd geen conflict met m'n sport/spieren
Niet totaal lam in een discotheek waar je hoort te bewegen.
Niet Kotsen
Geen putlucht uit m'n smoel
Kan gewoon rijden
Volgende dag nergens last van
Goedkoper ;)
Weet precies wat ik doe
Kan een mooie meid nog onderscheiden van een hork ( meeste zatte niet :D )

en de belangrijkste ;
Heb 't niet nodig om plezier te hebben en los te gaan ,.... in tegenstelling tot sommige andere die pas iets doen als ze minimaal aangeschoten zijn
;)


Maar ieder zijn ding ;)
 
Ik vind 't niet leuk ;)

Dit zijn ondermeer voordelen ;

idd geen conflict met m'n sport/spieren
Niet totaal lam in een discotheek waar je hoort te bewegen.
Niet Kotsen
Geen putlucht uit m'n smoel
Kan gewoon rijden
Volgende dag nergens last van
Goedkoper ;)
Weet precies wat ik doe
Kan een mooie meid nog onderscheiden van een hork ( meeste zatte niet :D )

en de belangrijkste ;
Heb 't niet nodig om plezier te hebben en los te gaan ,.... in tegenstelling tot sommige andere die pas iets doen als ze minimaal aangeschoten zijn
;)


Maar ieder zijn ding ;)

:thumbup:
ga ik volledig mee akkoord.
 
Wat gaat te ver?

- Iedere training weer probeer ik te ver te gaan, die grens op te overschrijden en te genieten van dat ziekelijke gevoel van te ver gaan.

-Het gaat mij eerder te ver dat andere mensen, voornamelijk buitenstaanders voor mij bepalen of ik niet te ver ga.
* Als ik niet drink omdat ik er een andere levendswijze en hobby op na houd dan andere is dat mijn keuze en mijn leven.
* Als ik bepaal om 2,5 te eten en me vol te laden met eiwitten is dat mijn zaak.
* De meesten vrouwen doen er dagelijk een klein uur over om te bepalen wat ze aan doen en paraderen voor de spiegel. Wij staan 1,5 uur voor de spiegel zware dingen te liften/ duwen met bloed doorlopen ogen. Ieder zn ding!

Kortom; of je nu natural bent of af en toe kuurt..
Als je serieus bezig bent met je sport en er naar leeft, iedereen zoekt weleens die grens op.
Het gaat me eerder te ver dat andere mensen bepalen voor mij dat ik geobsedeerd ben en te ver ga.
 
Het gebruik van whey shakes is de max vind ik... en af een toe een eiwit reepje .. Nee dikke onzin.. Je moet voor jezelf weten wanneer het tever gaat.. je moet er immers wel plezier in hebben !
 
Back
Naar boven