Fitness Seller

Wat gebeurd er! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DVD

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
513
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
ik ben volgens mij echt ziek aan het worden ofzo....
Al me aders zijn opgezet ben constant in een pomp fase alles doet pijn en heb het gevoel dat me lichaam uit elkaar klapt.... Ken me spieren niet spannen of me aders zetten nog meer op en heb dan het gevoel dat ik eruit scheur heeft iemand dit vaker gehad en hoe kom ik er vanaf?

alvast bedankt!!
 
wat doe jij dan nog op het net..bel een dokter
 
Weirde shit!
Houd het ff in de gaten.

Misschien aan het ophulken?
 
DVD zei:
ik ben volgens mij echt ziek aan het worden ofzo....
Al me aders zijn opgezet ben constant in een pomp fase alles doet pijn en heb het gevoel dat me lichaam uit elkaar klapt.... Ken me spieren niet spannen of me aders zetten nog meer op en heb dan het gevoel dat ik eruit scheur heeft iemand dit vaker gehad en hoe kom ik er vanaf?

alvast bedankt!!

Overdrijf je nu lichtelijk of ben je serieus?! ???
 
In geval van twijfel: dokter bellen. Die mensen zijn ervoor opgeleid, wij niet!
 
qwert55 zei:
Overdrijf je nu lichtelijk of ben je serieus?! ???
ik zweer het op me ouders!! dokter bellen heeft nu geen nut kan het zijn omdat ik me halter gewicht verzwaard heb van 15 naar 17 kilo? lijkt me sterk toch?
 
DVD zei:
ik zweer het op me ouders!! dokter bellen heeft nu geen nut kan het zijn omdat ik me halter gewicht verzwaard heb van 15 naar 17 kilo? lijkt me sterk toch?


Dat lijkt me niet nee. En hoezo geen nut? Hun staking is al over
 
rustig rustig, ben je net klaar met trainen of heb je het al een paar uur?
 
MonsterStrength zei:
Welke oefening?
gewoon met zo'n kleine halter voor een arm weet niet hoe die oefeningen heten precies.... maar ik heb niet het gevoel dat ik ziek ben ofzo ik voel me kip lekker en ben gewoon vrolijk...
 
Mss lullige opmerking, maar weet je zeker dat het niet gewoon een pomp is? Als je gewicht 2kg hebt verzwaard van een oefening en zelfde volume hebt aangehouden zit dit er wel dik in.
 
MonsterStrength zei:
Mss lullige opmerking, maar weet je zeker dat het niet gewoon een pomp is? Als je gewicht 2kg hebt verzwaard van een oefening en zelfde volume hebt aangehouden zit dit er wel dik in.
Zou dat de hele dag door kunnen gaan?
 
Als je net traint wel!
Ik kan het mij nog goed herinneren die pijn mwuhaha nu heb ik het ook weer af en toe machtig gevoel!
 
Ja tuurlijk, als je training intensief genoeg was ;)
 
DVD zei:
Zou dat de hele dag door kunnen gaan?

Een pomp duurt meestal niet gek lang. Is na een uur...misschien een paar uur weer weg! ;)
 
qwert55 zei:
Een pomp duurt meestal niet gek lang. Is na een uur...misschien een paar uur weer weg! ;)
ik heb het dus de hele dag ken niks doen of me aders zwellen op als balonnen:S lijkt net of ik wat gebruik( wat niet zo is!!)

en training is zelde gebelven als hiervoor 4x10 per arm
 
DVD zei:
ik heb het dus de hele dag ken niks doen of me aders zwellen op als balonnen:S lijkt net of ik wat gebruik( wat niet zo is!!)

en training is zelde gebelven als hiervoor 4x10 per arm

Ohh...ja dan weet ik het ook niet! Misschien een beginner. Je lichaam zal toch moeten wennen aan al dat brute geweld! :p
 
qwert55 zei:
Ohh...ja dan weet ik het ook niet! Misschien een beginner. Je lichaam zal toch moeten wennen aan al dat brute geweld! :p
train nu 3 maanden intensief met die dingen zijn me beste vrinedjes geworden thuis:D zijn er altijd voor me wanneer ik zin in ze heb
 
DVD zei:
train nu 3 maanden intensief met die dingen zijn me beste vrinedjes geworden thuis:D zijn er altijd voor me wanneer ik zin in ze heb

Welke dingen? Die halters van 15 en 17 kg etc. waar je het over hebt in je vorige posts? Waarschijnlijk bedoel je dumbbells? Wat doe je er allemaal mee dan...toch niet alleen biceps-curls?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

deze dingen
 
Back
Naar boven